reset van de experia box heeft iig niet geholpen. Misschien een reset van het glasmodem.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
raar, enige zinnige wat ik kan verzinnen is een te stricte firewall
glas is breekbaar dus niet te ruig mee doenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reset van de experia box heeft iig niet geholpen. Misschien een reset van het glasmodem.
Anyway ik had deze al eerder geplaatstis vandaag binnen gekomen
![]()
[ afbeelding ]
Sorry, was even douchenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:50 schreef Koen66 het volgende: [..] Laatste maanden ook geen spoor meer van @:rocknijntje
![]()
ja dat kan vaak wel even duren iddquote:
it takes one...quote:
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is me wel een goeie douchebeurt geweest, je water rekening zal niet mals zijn
Nijn is nooit ver weg.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.
Omg Zwab jij ultieme sad boyquote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pap, heb je de melk eindelijk gehaald?
HAHAquote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kraan zo lang open laten staan dat er nu een hele oceaan tussen ons en Nijn zit.
El Salvador is om de hoek inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaalquote:
Stopover in de VS?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk het? Ik ga per ongeluk naar praktisch gezien twee dictaturen kwamen we vandaag achter???!!?!?!! Nou ja zal wel weer goed komen allemaal
Ik ga waarschijnlijk weer alleen in een woning wonenquote:
Nee, daar ben ik niet welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |