SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:34 schreef Lovely het volgende: [..] Grote jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En anders volgend jaar een nieuwe kansquote:Op woensdag 2 april 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm met @:Aeque was de TT te lang
Straks maar een poging met AQ dan![]()
![]()
Triest voor hem maar kut voor jou ....quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buurtbemiddeling is vandaag geweest de buurman heeft psychische problemen en daardoor harde geluiden muziek om hem heen nodig![]()
Het was ook goed dat ik de politie niet te vaak heb gebeld want dan zo zou hij tegen mij agressief zijn geworden heeft hij aangegeven. verder wil hij geen bemiddeling gesprek en is de verwachting dat hij zo blijft. En zoals eerder had hij ook al aangegeven agressief te worden als ik bij hem aan de deur zou komen. Volgende stap is weer contact met de woningbouw. Mij is maar geadviseerd om een noisecanceling headphone te bestellen daar betaal je dan huur voor om met zo een ding op je kop te gaan zitten thuis omdat je buurman psychisch niet goed is.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan ookquote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef _UserName_ het volgende:
Anders gewoon "Gefeliciteerd KW en AQ"
Gefeliciteerd KW en Aeque. Was ook een optiequote:Op woensdag 2 april 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm met @:Aeque was de TT te lang
Straks maar een poging met AQ danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jah, ik heb ook nog nooit een verjaardags TT gehad.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
En anders volgend jaar een nieuwe kansI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Yup!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
Oh en @:KoningWouter liggen de lijntjes al klaar?
Waar blijf je?![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik heb ook nog nooit een verjaardags TT gehad.![]()
Voetbal met Ajax bovenaan. Is lange tijd niet zo geweest dus benoem t graag nog een keer 😋quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik had ook al Proficiat Aeque, maar was toen te laat 🤷🏻♀️quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd KW en Aeque. Was ook een optieI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Is ze gegund voor evenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voetbal met Ajax bovenaan. Is lange tijd niet zo geweest dus benoem t graag nog een keer 😋
Ik ook niet, niemand weet mijn verjaardag, maar als iemand vertelt dat ie jarig is dan is het wat anders.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik heb ook nog nooit een verjaardags TT gehad.![]()
Wist niet dat @aeque jarig was. Gefeliciteerd 🥳 maakquote:Op woensdag 2 april 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik had ook al Proficiat Aeque, maar was toen te laat 🤷🏻♀️![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jezus Mikey, dat vind ik echt niet normaalquote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buurtbemiddeling is vandaag geweest de buurman heeft psychische problemen en daardoor harde geluiden muziek om hem heen nodig![]()
Het was ook goed dat ik de politie niet te vaak heb gebeld want dan zo zou hij tegen mij agressief zijn geworden heeft hij aangegeven. verder wil hij geen bemiddeling gesprek en is de verwachting dat hij zo blijft. En zoals eerder had hij ook al aangegeven agressief te worden als ik bij hem aan de deur zou komen. Volgende stap is weer contact met de woningbouw. Mij is maar geadviseerd om een noisecanceling headphone te bestellen daar betaal je dan huur voor om met zo een ding op je kop te gaan zitten thuis omdat je buurman psychisch niet goed is.![]()
Is hier dan niks aan te doen?
Toch absurd dat jij geen rust hebt in je huis omdat je buurman niet spoort?
Gek idee.
Kam de buurman dan geen koptelefoon met harde geluiden opzetten?Trust nobody![]()
quote:
Deze keer maar wel foto's gemaakt.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe het in wording is.
Uhuquote:Op woensdag 2 april 2025 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai bondage![]()
Lekker aan het verbouwen?Keuken moest eraan geloven. Eén van de vele projecten hier...
![]()
Van de tuin heb je vaker dingen gepostquote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Deze keer maar wel foto's gemaakt.
[..]
UhuKeuken moest eraan geloven. Eén van de vele projecten hier...
![]()
dat was ook een projectje in het projectjeshuis/tuin
Smile, it's free therapy.![]()
Hey Bondage. Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
[..]
KWAQquote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef _UserName_ het volgende:
Anders gewoon "Gefeliciteerd KW en AQ"
![]()
![]()
Veel stofquote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bondage. Volgens mij heb ik iets gemist![]()
![]()
Ik wilde eerst even weten of het klaar lag, gaan we daarna ff rondje rommelgebergte doenquote:
Al even snel gerug gekeken een verbouwing. Met veel stofquote:
Ah er staan nog meer verbouwing op de planning.. doe je de meeste dingen zelf?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ja, mijne is wel bekend her en der, maar denk niet dat ik het zelf zou zeggen, iig niet op de dag zelfquote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook niet, niemand weet mijn verjaardag, maar als iemand vertelt dat ie jarig is dan is het wat anders.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zeg ook niksquote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, mijne is wel bekend her en der, maar denk niet dat ik het zelf zou zeggen, iig niet op de dag zelf![]()
![]()
Hahaha doen we!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even weten of het klaar lag, gaan we daarna ff rondje rommelgebergte doen![]()
Ik zou niks zeggen maar gewoon zorgen dat ik een topic kan openen
Jouwe vergeet ik niet hoor!quote:
(maar afgelopen jaar zat dts ook gewoon dicht)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zo rol jijquote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zou niks zeggen maar gewoon zorgen dat ik een topic kan openen![]()
![]()
Weet ik tochquote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jouwe vergeet ik niet hoor!
(maar afgelopen jaar zat dts ook gewoon dicht)
Ohja, dat is waar ook![]()
![]()
Vanwege een gesloten feest?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jouwe vergeet ik niet hoor!
(maar afgelopen jaar zat dts ook gewoon dicht)
Ik weet niet eens van de meesten wanneer ze jarig zijn
Jazeker, maar dan ook gewoon meerdere malen per jaar zodat alsnog niemand het weetquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan ook gewoon meerdere malen per jaar zodat alsnog niemand het weet![]()
![]()
In mijn schriftje heb ik er niets over staan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, mijne is wel bekend her en der, maar denk niet dat ik het zelf zou zeggen, iig niet op de dag zelf
How can I make this topic about me?![]()
Klopt, toen we het huis kochten was de tuin vergelijkbaar met een oerwoud... Huis was ook gedateerd dus beetje bij beetje pakken we het aan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van de tuin heb je vaker dingen gepost![]()
dat was ook een projectje in het projectjeshuis/tuin![]()
Nee, maar daar mist wel meer inquote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn schriftje heb ik er niets over staan.![]()
![]()
Ook niet te vroeg huilen!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer!
Maar het was geen juichenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Schrijf maar op: 27 juliquote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn schriftje heb ik er niets over staan.
We zetten gewoon een random verjaardag erin.
Amy: ja maar ik ben op een andere dag gebo..
gg: NIKS MEE TE MAKEN! IN MIJN SCHIFT STAAT 27 JULI!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik doe heel veel zelf maar dat zijn wel de simpele dingen. Echt verbouwen is niet aan mij besteed en een aannemer kan het een stuk sneller en netter.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah er staan nog meer verbouwing op de planning.. doe je de meeste dingen zelf?![]()
Hey ben je er weer?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, toen we het huis kochten was de tuin vergelijkbaar met een oerwoud... Huis was ook gedateerd dus beetje bij beetje pakken we het aan.
![]()
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Schrijf maar op: 27 juli
gg: NIKS MEE TE MAKEN! IN MIJN SCHIFT STAAT 27 JULI!
En dat voor iedere userTrust nobody![]()
Was de kleine goed gegroeid?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gg: NIKS MEE TE MAKEN! IN MIJN SCHIFT STAAT 27 JULI!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gg: NIKS MEE TE MAKEN! IN MIJN SCHIFT STAAT 27 JULI!MizzezAmy jarig 27 juli
How can I make this topic about me?![]()
Hoop dat het goed met je gaatquote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, voor even. Hoop andere dingen te doenTrust nobody![]()
Goed genoeg!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gg: NIKS MEE TE MAKEN! IN MIJN SCHIFT STAAT 27 JULI!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou je kan ieder geval zelf ietsquote:Op woensdag 2 april 2025 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik doe heel veel zelf maar dat zijn wel de simpele dingen. Echt verbouwen is niet aan mij besteed en een aannemer kan het een stuk sneller en netter.![]()
En idd sommige dingen kun je beter aan een pro over laten. Mocht het toch niet goed gedaan zijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga de was ophangen en cornetto etem![]()
Ik had vandaag weer eens een perenijsje.![]()
![]()
Niet te vergelijken met een appelijsjequote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik had vandaag weer eens een perenijsje.![]()
![]()
Er gaat niets boven een perenijsje.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met een appelijsje![]()
![]()
Ja, ze zit nu op 47.5 cm en 2540 gram, dus 85 gram er bij weerquote:
Citroen, honing, citroenkoekjes, maar helemaal niet zuurI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meer honingquote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Citroen, honing, citroenkoekjes, maar helemaal niet zuur![]()
![]()
O netjes hoor 👍🏻quote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ze zit nu op 47.5 cm en 2540 gram, dus 85 gram er bij weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja idd, ze waren zeer tevreden op het consultatiebureau, ze zit nog wel onder de grens maar volgt de groeicurve wel dus dat is positiefquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik niet Shii welquote:![]()
Ook maar eens weer halen perenijsjes of split ijsjes (kreeg ik altijd van mijn oma)
Goede herinneringen aan dusquote:Op woensdag 2 april 2025 21:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet Shii wel![]()
Ook maar eens weer halen perenijsjes of split ijsjes (kreeg ik altijd van mijn oma)![]()
![]()
Oeh ook lekkerquote:Op woensdag 2 april 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik had vandaag weer eens een perenijsje.
Die heb ik al lang niet gehadTrust nobody![]()
Mijn oma had altijd een bepaalde geur op het toilet en ben er sinds kort achter welke geur dat was. Elke keer als ik nu naar het toilet ga denk ik aan mijn oma
Awwquote:Op woensdag 2 april 2025 21:08 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn oma had altijd een bepaalde geur op het toilet en ben er sinds kort achter welke geur dat was. Elke keer als ik nu naar het toilet ga denk ik aan mijn oma![]()
![]()
Ah ook lekkerquote:Op woensdag 2 april 2025 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel liefDaar kreeg ik altijd een chocoladereep van
![]()
Fijne herinneringen zijn dat.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:08 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn oma had altijd een bepaalde geur op het toilet en ben er sinds kort achter welke geur dat was. Elke keer als ik nu naar het toilet ga denk ik aan mijn oma
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 377 / +166 / +211 / 1458 / 1524
2. KillemWieft / 95 / +35 / +60 / 12 / 27
3. Dr.Mikey / 88 / +53 / +35 / 44 / 64
4. hemarookworst / 65 / +61 / +4 / 73 / 98
5. aeque / 47 / +24 / +23 / 140 / 173
6. greysbones / 41 / +39 / +2 / 211 / 222
7. Moeraskat / 40 / +20 / +20 / 139 / 167
8. sp3c / 34 / +34 / +0 / 17 / 29
9. Shii / 32 / +6 / +26 / 71 / 93
10. mario390 / 32 / +0 / +32 / 5 / 17
11. devzero / 31 / +31 / +0 / 28 / 38
12. loveislikeakiss / 30 / +28 / +2 / 255 / 281
13. Sally / 20 / +2 / +18 / 12 / 21
14. Lovely / 17 / +13 / +4 / 295 / 329
15. MizzezAmy / 17 / +10 / +7 / 270 / 296
16. gebrokenglas / 17 / +11 / +6 / 260 / 295
17. ieniminimuis / 16 / +16 / +0 / 53 / 56
18. Pinnenmutske / 16 / +3 / +13 / 24 / 31
19. Fogel / 16 / +11 / +5 / 104 / 132
20. Bally-b / 16 / +16 / +0 / 22 / 28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
het is nou niet dat je er niet genoeg hebt al dit jaarquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oke ik moet de afwas nog opruimen en de was vouwen
en dan morgen mijn telefoonoplader niet vergetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is nou niet dat je er niet genoeg hebt al dit jaar![]()
dat bolken is wel oke enzo, maar weet je hoeveel kcal een punt heeft?
echt niet normaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
@:KissingBird zeg eens wat dan kan ik je op mijn foe lijst zetten
Smile, it's free therapy.![]()
Dat doe ik via een andere appquote:Op woensdag 2 april 2025 21:42 schreef Lovely het volgende:
Wie luistert hier naar podcast op Spotify?![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
juicybolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Ohnee, de oorzaak van W61.42.quote:I'm surrounded by morons!
Of gaan we voor de algemene W61.92XA?I'm surrounded by morons!
Is het dan ook niet.quote:I'm surrounded by morons!
Vogelgerelateerde ICD-10 codes. De eerste was specifiek voor een kalkoen, de twee algemeen voor vogels.quote:I'm surrounded by morons!
Oh, ik ken alleen de ICD-10 voor medisch coderenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vogelgerelateerde ICD-10 codes. De eerste was specifiek voor een kalkoen, de twee algemeen voor vogels.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Is het ook. https://www.aapc.com/codes/icd-10-codes/W61.42quote:Op woensdag 2 april 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ken alleen de ICD-10 voor medisch coderenI'm surrounded by morons!
Oohh hahaha die kende ik nog nietquote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.aapc.com/codes/icd-10-codes/W61.42
Willem Engel gelooft niet in taakstraf
Viruswaarheid-voorman Willem Engel is in hoger beroep veroordeeld tot 60 uur taakstraf voor opruiing tijdens de coronaperiode. Engel reageert laconiek: “Taakstraf bestaat niet.”
“Taakstraf is een verzinsel van de overheid om ons werk te laten doen dat we niet willen”, vertelt Engel in een livestream op Facebook. “Nu ben ik het, maar geloof mij nu maar, straks zijn jullie aan de beurt. Het WHO heeft een geheime agenda om iedereen ter wereld 60 uur taakstraf te geven.”
Volgende week organiseert Engel daarom een nieuwe demonstratie. “Kom allemaal. Wij zijn Taakstrafwaarheid!”Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* Fogel maakt kalkoengeluid en schud zijn 5-dubbele kinquote:I'm surrounded by morons!
De Speldquote:Op woensdag 2 april 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Willem Engel gelooft niet in taakstraf
Viruswaarheid-voorman Willem Engel is in hoger beroep veroordeeld tot 60 uur taakstraf voor opruiing tijdens de coronaperiode. Engel reageert laconiek: “Taakstraf bestaat niet.”
“Taakstraf is een verzinsel van de overheid om ons werk te laten doen dat we niet willen”, vertelt Engel in een livestream op Facebook. “Nu ben ik het, maar geloof mij nu maar, straks zijn jullie aan de beurt. Het WHO heeft een geheime agenda om iedereen ter wereld 60 uur taakstraf te geven.”
Volgende week organiseert Engel daarom een nieuwe demonstratie. “Kom allemaal. Wij zijn Taakstrafwaarheid!”![]()
![]()
Feyenoord
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:ICD-10 code W61. 92XA for Struck by other birds, initial encounter
Lastige wedstrijd met 4-1 winnen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ken je codesquote:
quote:
quote:
Wel jammer dat onze vogelaar al weg is, dit had ik goed kunnen gebruikenquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: