We hebben nu:
- Vibro (stuk, nieuwe kopen)
- Trilballetjes
- Cockring
- Zweepje
- Glijmiddel
quote:Blinddoeken, touw, soft-handboeien!
Op vrijdag 21 februari 2003 15:35 schreef Jeff21 het volgende:[...]
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:36 schreef jaspah het volgende:
lego
ontopic:
Jouw sex-partner is bi-sexueel (en houdt blijkbaar van speelgoed) DUS suggereer jij dat alle vrouwen bi-sexueel zijn?
Ehhhhh, wrong!
quote:daar heb ik 1 keer een filmpje van gezien!!!
Op vrijdag 21 februari 2003 15:46 schreef kees1977 het volgende:
Wat super is is een kut pomp of zo. daar wordt ie groot en heel gevoelig vanals je 'm wil zien kijk je maar op pabo.nl ofzo
wat ranzig !!!!
quote:En het ontopic deel van je reactie is
Op vrijdag 21 februari 2003 15:40 schreef FlowDesign het volgende:[..]
LOL
ontopic:
Jouw sex-partner is bi-sexueel (en houdt blijkbaar van speelgoed) DUS suggereer jij dat alle vrouwen bi-sexueel zijn?
Ehhhhh, wrong!
quote:Whaaahaaahaa, will do
Op vrijdag 21 februari 2003 16:05 schreef fotoloog het volgende:
probeer `s een enema kit!
quote:Staan op 't verlanglijste
Op vrijdag 21 februari 2003 15:37 schreef ChOas het volgende:[..]
Blinddoeken, touw, soft-handboeien!
use your imagination
Eentje voor om de armpjes en een voor de enkeltjes leuke ketting met grove schakel er tussen. Mjam erg leuk.
Bij de gene die ik heb blijft de ketting lekker koud en is erg leuk als je meisje die tussen haar lipjes laat glijen. Hier krijgt ze geen genoeg van.
quote:Bondage touw, blinddoek, boeien....
Op vrijdag 21 februari 2003 15:35 schreef Jeff21 het volgende:
Iemand nog tips voor leuke speeltjes?We hebben nu:
- Trilballetjes
- Cockring
- Zweepje
- Glijmiddel
Veel huishoudelijk spul, rubberen handschoenen, borsteltjes enz. enz. enz.(laat je fantasie eens werken bij de huishoudelijke afdeling)
Dan vastbinden, blinddoek om en met die spulletjes gaan plagen, gegarandeerd veel lol voor lange tijd.
Rocket, een echt aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk moet iedere vrouw toch wel een rocket hebben in huis
Anaalplug, als je geen anaal gewend bent de kleinste nemen, die kan echt iedereen hebben(probeer als man zijnde eens te neuken met een anaalplug in,volgens de mannen die dat gedaan hebben en die ik ken is het fantastisch).
Variatie in vibo's, grote, kleine, dikke, dunne, met ribbeltjes, glad enz. enz. enz.
Voor iedere mood is wel wat te vinden.
en zeker als je samen gaat winkelen en de man bedient hem
quote:Uhm, en Rocket is ... ?
Op vrijdag 21 februari 2003 20:14 schreef erodome het volgende:[..]
Rocket, een echt aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Rocket is een apperaatje van zo'n 10 cm lang, erbovenop zitten 3 balletjes die trillen, flink trillen.
Op maandag 24 februari 2003 14:23 schreef Jeff21 het volgende:[..]
Uhm, en Rocket is ... ?
Zet rocket bij een vrouw bij haar klit en ze word gek.....
Het is echt een heel simpel ding, maar het effect liegt er niet om, ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die rocket niet ergggggg plezierig vond.
Omdat hij zo klein is kan je hem ook heel makkelijk tijdens het neuken bij de klit houden, of tegen de ballen van de man(is ook erg ok volgens de mannen).
Je kan de tepels ermee plagen, je kan het lijf ermee plagen.
quote:TFH's vrouw vindt het ding ook erg lekker. Ooit eens op een erotiek beurs gekocht, heeft al heel wat batterijtjes versleten (terwijl er maar 1 ingaat...)
Op maandag 24 februari 2003 14:39 schreef erodome het volgende:[..]
Rocket is een apperaatje van zo'n 10 cm lang, erbovenop zitten 3 balletjes die trillen, flink trillen.
Zet rocket bij een vrouw bij haar klit en ze word gek.....
Het is echt een heel simpel ding, maar het effect liegt er niet om, ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die rocket niet ergggggg plezierig vond.
quote:whahaaa super
Op zondag 23 februari 2003 14:17 schreef Baver het volgende:
Vibratie ei op afstandsbediening, een echte aanrader!!!!
en zeker als je samen gaat winkelen en de man bedient hem
quote:Idd errug leuk idee
Op maandag 24 februari 2003 16:05 schreef TR08 het volgende:[..]
whahaaa super
En dan in de winkel "Schat, wat bloos je ineens, is er iets?"
![]()
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:03 schreef chaser01 het volgende:
Nou ja dan hier maar!!Gebruik jij sextoys??
om meteen maar ontopic te gaan: nee, maar ik ben nu in mijn relatie nog alles bij mijn partner aan het ontdekken dus we zijn nog niet echt extreem bezig met bepaalde uitstapjes binnen seks .
quote:Ik weet er eentje, jawel...
Op vrijdag 7 november 2003 15:16 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me af of sommige meisjes in hun puberteit ook andere mogelijkheden gezien hebben in zo'n bibberpen van de speelgoedwinkel.
quote:En dat vind je nog niet genoeg?
Op vrijdag 21 februari 2003 15:35 schreef Jeff21 het volgende:
Iemand nog tips voor leuke speeltjes?We hebben nu:
- Trilballetjes
- Cockring
- Zweepje
- Glijmiddel
quote:Ik zi enu voor me allemaal enge beelden met een man wiens schaamhaar tussen zo'n dingetje klem zit
Op maandag 24 februari 2003 14:39 schreef erodome het volgende:Omdat hij zo klein is kan je hem ook heel makkelijk tijdens het neuken bij de klit houden, of tegen de ballen van de man(is ook erg ok volgens de mannen).
quote:of tegen je oorlel of neusvleugels
Op maandag 24 februari 2003 14:39 schreef erodome het volgende:Omdat hij zo klein is kan je hem ook heel makkelijk tijdens het neuken bij de klit houden, of tegen de ballen van de man(is ook erg ok volgens de mannen).
Je kan de tepels ermee plagen, je kan het lijf ermee plagen.
BTW een NeukVuist is nu helemaal in.
quote:Nee, dat kan niet(anders was me al vast wel iets gebeurt met dat ding, want dat er iets mis gaat is echt iets voor mij
Op vrijdag 19 december 2003 16:20 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ik zi enu voor me allemaal enge beelden met een man wiens schaamhaar tussen zo'n dingetje klem zit
(Nee geen ervaring ermee)
Of kan dat niet?
De balletjes draaien niet, ze trillen alleen, er kan dus echt niets tussen komen.
1 tip, als je ooit rocket gaat gebruiken zet hem dan niet gelijk direct op de klit.
Ik voor het eerst een rocket gekocht, entho als ik ben zet ik hem op mijn klit en ik zet hem aan....... AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Zat echt tegen het plafon, dat was echt te heftig...
Dus voorzichtig proberen
quote:Daar hebben wij dus echt een beroerde ervaring mee....
Op vrijdag 19 december 2003 16:26 schreef piere het volgende:
probeer eens een geitenoog, ook errug leuk en lekker
Wij een verrassingspakket van de pabo besteld, viel vies tegen, maar er zat een geitenoog in.
Wij proberen, ding om en gaan.
Na een paar minuten zeg ik tegen mijn man ho maar want dit word niks, voelde echt heel raar.
Hij wil dat ding afdoen, snijdt dat ding zijn toompje door, overal bloed, tijdje nets kunnen doen door de pijn.
tot overmaat van ramp viel dat ding dus ook nog eens uit dus had ik haren in me, jeuk, ellendg gevoel, echt megalang moeten spoelen om de zooi er weer uit te krijgen.
dat was 1 keer en nooit weer dus voor ons
quote:Heeft niemand iets liggen dat ie niet meer gebruikt ?
Op vrijdag 19 december 2003 23:28 schreef Daxdriverforsale het volgende:
M'n vriendin is nog op zoek naar een dildo of een vibrator.
Wel 2ehands liefst
quote:waarom 2e hands? is ten eerst niet echt hygienisch, ten tweede heb je vanaf 10 euro al een leuke simpele vibro of dildo
Op zaterdag 20 december 2003 11:38 schreef Daxdriverforsale het volgende:[..]
Heeft niemand iets liggen dat ie niet meer gebruikt ?
Vandaag heb ik deze gekocht
Mijn eerste opblaasbare plugje. Oordeel volgt na vanavond.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |