quote:
Afgunst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar dus niet.quote:
Die link geeft inderdaad een uitgebreide inkijk in de zaak. Ik ken het Spaanse systeem niet, maar als het lijkt op het Nederlandse beoordeelt de Hoge Raad de zaak niet inhoudelijk, maar procedureel etc. Kortom: obv jouw link is er niets te zeggen over het al dan niet frauduleus handelen van Barca. De historie van het Spaanse voetbal stemt mij niet hoopvol. Of het nou Barca, Real, Atleti, Marbella of whatever betreft, fraude is wijdverbreid.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet.
https://www.nu.nl/voetbal(...)ijven-opstellen.html
Zoeken zoeken zoeken van 'la liga'.
Lul er maar overheen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die link geeft inderdaad een uitgebreide inkijk in de zaak. Ik ken het Spaanse systeem niet, maar als het lijkt op het Nederlandse beoordeelt de Hoge Raad de zaak niet inhoudelijk, maar procedureel etc. Kortom: obv jouw link is er niets te zeggen over het al dan niet frauduleus handelen van Barca. De historie van het Spaanse voetbal stemt mij niet hoopvol. Of het nou Barca, Real, Atleti, Marbella of whatever betreft, fraude is wijdverbreid.
Leuke rubriek, elke penalty opeisen, maar slechts 66% raak trappen in je carriere (8/12), stukje egoïsmequote:Op zaterdag 5 april 2025 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds gezwel Vini weer meespeelt gaat het naar de klote voor Real
Je verwacht het niet.
2 op rij idd ..quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
Valencia doet goede zaken voor het lijfsbehoud.
Wat een sukkel.........quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:55 schreef chufi het volgende:
Nou dat viel ff tegen ... 1 punt voorsprong gepakt ipv de volle 3
Idd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
Barcelona ontsnapt in Madrid met een eigen goal van Leganes ...
Wat een misselijkmakende aanslag. Maar de superster zal wel gespaard worden en een wedstrijdje of 2 krijgen.quote:
Ik ben nu met zijn bio bezig. Goed geschreven en interessant. Lieve man, maar van de straat. Kon ook al niet met van Basten overweg. Net zoals van Nistelrooij, van Bommel, Seedorf en Davids. Nare man. Meeste lof had-ie voor Martin Jol.quote:
Eén wedstrijd. Dat zal hem leren!quote:Op zondag 13 april 2025 18:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat een misselijkmakende aanslag. Maar de superster zal wel gespaard worden en een wedstrijdje of 2 krijgen.
Belastingfraude heeft niets met het voetbal te maken ...quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:05 schreef T3hTommay het volgende:
Spanje is niet serieus te nemen. Don Carlo ook hopelijk honderd jaar de cel in. Affikken die competitie.
Serieusquote:
Schandalig.quote:
Type Bergkampquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:26 schreef chufi het volgende:
Ze doen alles om de tegenstanders te naaien .. met veel aanstellerij zoals die Lewa die daarnaast zelf ook nog gemene trekjes vertoond waar ie meestal net mee wegkomt
Sneuneus.quote:
Je moeder uit Madridquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je tante uit Marokko.quote:
https://www.fcbarcelona.com/en/quote:Ter Stegen, Szczęsny, Iñaki Peña, Cubarsí, R. Araújo, I. Martínez, Gavi, Ferran, Pedri, Ansu Fati, Raphinha, Pablo Torre, Christensen, Fermín, Pau Víctor, Lamine Yamal, Olmo, F. de Jong, Koundé, Eric García, H. Fort and Gerard Martín
https://www.realmadrid.co(...)barcelona-25-04-2025quote:Porteros: Courtois, Lunin y Fran González
Defensas: Alaba, Lucas V., Vallejo, Fran García, Rüdiger, Mendy y Asencio
Centrocampistas: Bellingham, Valverde, Modrić, Tchouameni, Arda Güler y Ceballos
Delanteros: Vini Jr., Mbappé, Rodrygo, Endrick y Brahim
https://www.laliga.com/en(...)nar-por-determinar-9quote:Referee:
Ricardo De Burgos Bengoetxea
Assistant referees:
Iker De Francisco Grijalba
Asier Pérez de Mendiola González de Durana
Reserve assistant referee:
Alfredo Rodríguez Moreno
Fourth official:
Mateo Busquets Ferrer
Video assistant referee:
Pablo González Fuertes
Assistant video assistant referees:
Iñigo Prieto López de Ceraín
Francisco José Hernández Maeso
Diskwalificatie Real lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:14 schreef tong80 het volgende:
Pijnlijk dit.................
https://www.voetbalzone.n(...)/blt0a1a0e0131b479e2
Ik betwijfel of ze daar rekening mee zullen houden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen om 22 uur. Dan ben ik verre van nuchter.
Realquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Diskwalificatie Real lijkt mij.
Anders is het hek van de dam wat betreft respect naar scheidsrechters.
Mocht dit niet zo zijn mag ik hopen dat de scheidsrechtersbond geen scheidsrechters meer heeft voor wedstrijden van Real.
Echt te chanant voor woordenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Real
Grotere jankclub bestaat er niet.
Dan mogen ze het corrupte Barcelona gewoon meenemen hoor, allebei opdoeken en nooit meer over pratenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:30 schreef Sabata het volgende:
ik hoor het zondagochtend wel, hopen op een 0-4 nederlaag voor Real. stelletje jankballen bij mekaar, ga maar gewoon weg uit Spanje . ga maar lekker voetballen met saoedi-arabië in een eigen super League en val ons er niet meer mee lastig
Goesquote:
Dat was de steunarm, is nooit hands.quote:
Speelt PSV soms vanavond?quote:
Hij schrokquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Nober het volgende:
Had Frenkie bijna gescoord.
[ afbeelding ]
Ik probeer altijd de andere taal, maar daar zit Sierd ook altijdquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:38 schreef Marcoss het volgende:
Enthousiast commentaar geven doet Sierd niet meer aan tegenwoordig
Sierd heeft gezien wat nepgedrag heeft gedaan met bijvoorbeeld Van Gangelen en potentieel Sytze .quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:38 schreef Marcoss het volgende:
Enthousiast commentaar geven doet Sierd niet meer aan tegenwoordig
Dronken frituuratleet van het kamp gaan ze over 8 uur opvegen uit de goot waar die is gaan slapen.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dronken frituuratleet van het kamp gaan ze over 8 uur opvegen uit de goot waar die is gaan slapen.
Nee man, lekker extra genieten van een leuke wedstrijdquote:Op zondag 27 april 2025 00:25 schreef Szura het volgende:
Laat ze die 2e helft schrappen en direct naar pingels gaan
tijd genoeg, het is nog geen woensdagquote:Op zondag 27 april 2025 00:25 schreef Szura het volgende:
Laat ze die 2e helft schrappen en direct naar pingels gaan
Hij wil de Spaanse Wouter Goes worden.quote:
Ik denk het niet. Ik denk dat PSG de CL zal winnen.quote:
Wat gooide hij nou? IJsklontje?quote:
Tja, het is als kiezen tussen terminale aids of terminale kanker, 2 walgelijke clubs.quote:Op zondag 27 april 2025 00:47 schreef TweedeKlum het volgende:
22 idioten die continu elkaar proberen te naaien, wat een vertoning.
De coaches en de scheidsen mag je ook wel onder de idioten scharen.quote:Op zondag 27 april 2025 00:47 schreef TweedeKlum het volgende:
22 idioten die continu elkaar proberen te naaien, wat een vertoning.
Akkoord.quote:Op zondag 27 april 2025 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De coaches en de scheidsen mag je ook wel onder de idioten scharen.
Maar hij zei sorry op Instagram achteraf!1!!!quote:Op zondag 27 april 2025 12:29 schreef Szura het volgende:
Gooi die hele club gewoon voor drie seizoenen uit de beker. Scheidsrechters intimideren via internet en belagen op het veld, gecombineerd met al het andere wangedrag en theater, lijkt me voldoende voor een fikse uitsluiting .
Maar dat is Real. Zodra ze niet de CL winnen of kampioen worden is alles tegen Real en alles een groot complot. Want stel je voor dat er clubs beter zijn dan Real, onmogelijk.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die totale obsessie met scheidsrechters en complotten is echt volslagen infantiel.
Ach, te simpel om dat alleen aan Real Madrid toe te schrijven. Bij FC Barcelona hebben ze net zo'n obsessie met zon, regen en wind.quote:Op zondag 27 april 2025 13:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar dat is Real. Zodra ze niet de CL winnen of kampioen worden is alles tegen Real en alles een groot complot. Want stel je voor dat er clubs beter zijn dan Real, onmogelijk.
Kansloze kutclub is het
Eens hoor. Beiden houden van valsspelen en beiden kunnen zich goed in de slachtofferrol zettenquote:Op zondag 27 april 2025 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, te simpel om dat alleen aan Real Madrid toe te schrijven. Bij FC Barcelona hebben ze net zo'n obsessie met zon, regen en wind.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:29 schreef Szura het volgende:
Gooi die hele club gewoon voor drie seizoenen uit de beker. Scheidsrechters intimideren via internet en belagen op het veld, gecombineerd met al het andere wangedrag en theater, lijkt me voldoende voor een fikse uitsluiting .
Opvolger Klopp? Zidane? Alonso? Mancini? Pellegrini? Valverde?quote:Op maandag 28 april 2025 22:08 schreef hhh38 het volgende:
https://x.com/FabrizioRom(...)S1Rjy21mTWiOBKg&s=19
Don Carlo naar de Seleçao
Xabi Alonso zal kandidaat nummer 1 zijn toch?quote:Op maandag 28 april 2025 22:28 schreef chufi het volgende:
Wie gaat hem opvolgen ? Daar waren ze vandaag ook al mee bezig .. Raul, Klopp, xABI aLONSO ...
Vrijwel niemand zegt "nee" tegen Real Madrid.quote:Op maandag 28 april 2025 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Xabi Alonso zal kandidaat nummer 1 zijn toch?
Ben wel benieuwd of die nu in wil stappen.
Raul zou prachtig zijn maar niet heel verstandig. Kan mij geeneens herinneren waarom inmiddels maar altijd genoten van hem als voetballer.quote:Op maandag 28 april 2025 22:28 schreef chufi het volgende:
Wie gaat hem opvolgen ? Daar waren ze vandaag ook al mee bezig .. Raul, Klopp, xABI aLONSO ...
https://x.com/FabrizioRomano/status/1921164209439543589quote:“I’m happy with Szczesny, I’d like him to stay and I think he’s happy in Barcelona too!”.
“You know he smokes a little, which I’ve never seen before… but well, he’s at the right age and he’s calmer!”.
VI Live: Voormalig Groningen-spits maakt hattrickquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:15 schreef chufi het volgende:
Wat een hattrick van Sorloth in nog geen 5 minuten
Voormalig FC Groningen-spits Sørloth maakt snelste hattrick ooit in La Ligaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
VI Live: Voormalig Groningen-spits maakt hattrick
Komt dichtbij zo. Toch een beetje mijn succes deze goals.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Voormalig FC Groningen-spits Sørloth maakt snelste hattrick ooit in La Liga
Vanmiddag was er 'Doek valt voor Nederlands getint Bochum' (lol).quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Komt dichtbij zo. Toch een beetje mijn succes deze goals.
Doek valt voor Bochum ondanks uitverkiezing De Wit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanmiddag was er 'Doek valt voor Nederlands getint Bochum' (lol).
Het blijft bijzonder dat Barcelona pas begint met voetballen als ze 2-0 achter staan....quote:Op zondag 11 mei 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
Barcelona 99,99% kampioen, helaas niet de triple ..
Ja, ongelooflijk hoe vaak ze dit seizoen op achterstand zijn komen, geen seconde in paniek raken, en het vervolgens redelijk snel weer compleet weten om te buigen.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder dat Barcelona pas begint met voetballen als ze 2-0 achter staan....
Al hebben ze zich natuurlijk lelijk verkeken op Inter en daardoor is het gehele seizoen toch niet geslaagd voor ze.quote:Op maandag 12 mei 2025 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk hoe vaak ze dit seizoen op achterstand zijn komen, geen seconde in paniek raken, en het vervolgens redelijk snel weer compleet weten om te buigen.
Zat niet in mijn samenvatting.quote:
Niet zolang er buiten het stadion een of andere mongool op 13 mensen in is geredenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:02 schreef zakjapannertje het volgende:
zometeen de titel dus voor Frenkie en co?
Watquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet zolang er buiten het stadion een of andere mongool op 13 mensen in is gereden
Alle mossos van de stad staan paraatquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
Zal nog lang onrusting blijven in Barcelona
‘jongeren’quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een oud vrouwtje blijkbaar.
https://www.reddit.com/r/(...)m_a_car_hit_several/
Ook helemaal terecht. Ik heb dit seizoen sinds lange tijd weer oprecht genoten van het spel van Barcelona.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef chufi het volgende:
Maar goed klaar , ze winnen en worden kampioen
Herr Flick flikt het.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook helemaal terecht. Ik heb dit seizoen sinds lange tijd weer oprecht genoten van het spel van Barcelona.
En dan heb je ook nog een volledig opgeleefde Raphina en Lewa pakt ook altijd zijn doelpuntjes mee. Fermin Lopez,Gavi, Balde en natuurlijk de Jong. Allemaal leuke voetballers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Herr Flick flikt het.
Maar Yamal en Pedri zijn ook wel echt heel erg goed.
Olmo en die andere ?! ze hebben nog steeds een deadline 30 juni volgens mijquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benieuwd wie ze volgend jaar niet in kunnen schrijven.
Ventje heeft de "Robben-actie" verder geperfectioneerd. Robben begon vaak meer uit stilstand, met veel de bal aanraken en dan naar binnen. Messi hield de bal onder zich en raakte de bal bijna elke stap aan en was op die manier wendbaar.quote:
quote:
quote:
Nooit rood. Verdediger wil bal afschermen door zich breed te maken. Dat Yamal tig keer doorrolt als je in je buik geraakt wordt zegt ook genoeg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef Blik het volgende:
Inderdaad terecht, bewuste vuistslag in de maag (terwijl de bal 0.1 seconden later het veld uit ging :’) )
Breed maken is prima, maar dat doe je niet door met je arm een vuistslag naar achteren te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit rood. Verdediger wil bal afschermen door zich breed te maken. Dat Yamal tig keer doorrolt als je in je buik geraakt wordt zegt ook genoeg.
En hij kiest voor Spanje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:21 schreef Makamba_ het volgende:
Dean Huijsen voor 60 miljoen naar Real Madrid, helemaal gek. Pure paniek voor het wereldkampioenschap voor clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |