kquote:Op woensdag 2 april 2025 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er uit als een onhandige camera.
Ik wil zo'n soort camera al sind ik klein ben. Dit specifieke model sinds een jaar of twee.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur om kcal te eten ipv te drinken, dat is mijn reden. En beetje principe ding
[..]
hoelang staat is een tijdje?En als je er al een tijdje aan denkt, dan wil je het wel écht
Supquote:
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.quote:
Doe het niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.
Dus dan moet ik ook andere houders halen om het te kunnen ontwikkelen, en een andere vergroter om het op papier uit te kunnen vergroten.
Dus één aanschaf leidt meteen tot een hoop andere dingen.
Het is onvermijdelijk. Uiteindelijk wil ik ook natteplaat gaan schieten. En dan heb je zoiets nodig. Van die super ouderwetse foto's.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here ChristusPa en ma gaan ook naar Engeland.
En die moeten dus ook een ETA
En dat lukt natuurlijk niet.
dat is een lang genoege tijdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil zo'n soort camera al sind ik klein ben. Dit specifieke model sinds een jaar of twee.
En anders gewoon in de vitrine zettenquote:Op woensdag 2 april 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.
Dus dan moet ik ook andere houders halen om het te kunnen ontwikkelen, en een andere vergroter om het op papier uit te kunnen vergroten.
Dus één aanschaf leidt meteen tot een hoop andere dingen.
Hoe dan.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here ChristusPa en ma gaan ook naar Engeland.
En die moeten dus ook een ETA
En dat lukt natuurlijk niet.
ik denk dat het hier al fout gaatquote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Download de app. Zeg dat je geen terrorist bent. Scan je paspoort. Maak een pasfoto van je kop zonder andere dingen in beeld. Klaar.
die hep mn zus ook niet, dan krijg ik weer een appje dat ik mn CC app even moet openen om oestemming te geven voor de betalingquote:
er liep een witte eend op het midden van de weg en onze blauwe eend hing in de boomquote:Op woensdag 2 april 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag een mooie krakeend gezien op de heenweg, en een mandarijneend op de terugweg.
Het was een goede dag
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hep mn zus ook niet, dan krijg ik weer een appje dat ik mn CC app even moet openen om oestemming te geven voor de betaling![]()
Moet wel zeggen ik krijg meteen dezelfde dag een overschrijving op mn bank van dr dus ik sta het maar toe
Dat gedeelte pasfoto maken zonder andere dingen in beeld was nog het moeilijkste.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Download de app. Zeg dat je geen terrorist bent. Scan je paspoort. Maak een pasfoto van je kop zonder andere dingen in beeld. Klaar.
Ik moest wel even zoeken wat nou de echte was.quote:
whatsapp is super betrouwbaarquote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |