SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je doet wel graag computeren, dus je zou het kunnen worden nog als je wilquote:Op woensdag 2 april 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
Ik ben ook niet van de knuffels
Ben ik nu een ict-erBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je doet wel graag computeren, dus je zou het kunnen worden nog als je wil
Ik hou niet van knuffelen met collega's
Wel met lieve mensenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat zijn er voor mij maar een handvolquote:Op woensdag 2 april 2025 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel met lieve mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel met lieve mensen![]()
![]()
Ik heb nogal snel moeite met de energie van anderenquote:Op woensdag 2 april 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb wel wat collega's die soms een knuffel verdienen
quote:Op woensdag 2 april 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nogal snel moeite met de energie van anderen![]()
![]()
Voor mij ook maar weinig jaquote:Op woensdag 2 april 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn er voor mij maar een handvolI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wat bedoel je dan met energie?quote:Op woensdag 2 april 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nogal snel moeite met de energie van anderenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daarom knuffel ik nooit.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn er voor mij maar een handvol
Want dat is helemaal niemand.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ok dit klinkt ietwat zweverigquote:
Maar ieder mens heeft een bepaalde energie bij zich
Als iemand heel boos is voel ik dat
Als iemand heel onrustig is , voel ik dat
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: