SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 01:06 schreef mario390 het volgende:
meer dann 350 willt ik niet geven, maar zo heb ik 5 stellig geld
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelijk heb je, 350 voor een mobiel is zat.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:06 schreef mario390 het volgende:
meer dann 350 willt ik niet geven, maar zo heb ik 5 stellig geldHow can I make this topic about me?![]()
Ik verleng gewoon elke twee jaar m’n abonnement met telefoon en vindt dat wel prima. Doe ik al volgens mij sinds het mogelijk was
O wee als je klaagt vandaag.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Over wat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja ik niet. Ik geef m’n telefoon altijd door aan m’n moeder.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb sim-only en koop mijn eigen telefoon.
Omdat je nog wakker bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan slaap ik morgen toch uit?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wind waaitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niks is voor niks natuurlijk wat je ook kiest. Ik vond het wel zuur dat ik een goed werkende telefoon weg moest doen omdat het de app niet aankon.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik verleng gewoon elke twee jaar m’n abonnement met telefoon en vindt dat wel prima. Doe ik al volgens mij sinds het mogelijk wasIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dan hoef je ook nietquote:![]()
te doen dat je nog wakker bent.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is zeker kut ja. Ik vind dat ook echt achterlijk dat je tegenwoordig dus eigenlijk verplicht om een nieuw toestel te kopen omdat ze geen updates meer doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks is voor niks natuurlijk wat je ook kiest. Ik vond het wel zuur dat ik een goed werkende telefoon weg moest doen omdat het de app niet aankon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat deed ik ook nietquote:Op woensdag 2 april 2025 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet![]()
te doen dat je nog wakker bent.
Geldt ook voor laptops.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zeker kut ja. Ik vind dat ook echt achterlijk dat je tegenwoordig dus eigenlijk verplicht om een nieuw toestel te kopen omdat ze geen updates meer doen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: