Apaches, F35s...quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er veel producten die we niet meer zouden moeten kopen eigenlijk?
Cola, Lays?
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En weeeeeekendddd !!!Eindelijk.. de hele dag naar het mooie weer vanaf kantoor moeten kijken
Ik mis de bassiste nu alquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is Maneskin ermee gearooof hebben ze een pauze ingelast, mooi dat Damiano het nu solo doet.
Je had je webcam nog.. dus ik zag jequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prettig weekend!![]()
Vrijdag is tegenwoordig een thuiswerkdag, dus ik had al semi weekend en heb lekker met de schuifpui open zitten werken.
Bijvoorbeeld. Maar dat is je eigen keuze.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er veel producten die we niet meer zouden moeten kopen eigenlijk?
Cola, Lays?
Microsoft, instagram, Twitter, etcetcquote:
Ik gebruik Messenger nog ...quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar dat is je eigen keuze.
Ondergetekende gaat stoppen met Facebook
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je had je webcam nog.. dus ik zag jeDat doe je goed, met de gelakte teennageltjes in de zon bootjes kijken..
.
Het staat in mijn post, in je quote.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niets gewijzigd
Wat zal ik daar eens van denken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Had nog even een teamaoverleg, waarbij Tom het nodig vond om over mijn toetsenbord te lopen en aan mijn oor te likken. Die mocht even naar de gang
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar dat is je eigen keuze.
Ondergetekende gaat stoppen met Facebook
Allemaal dingen die ik al niet deedquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Microsoft, instagram, Twitter, etcetc
Whahahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Had nog even een teamaoverleg, waarbij Tom het nodig vond om over mijn toetsenbord te lopen en aan mijn oor te likken. Die mocht even naar de gang
Bassiste? De vrouwelijke bas speelster. Heet dat niet zo?quote:
Je kan stapsgewijs omschakelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gebruik Messenger nog ...
En hoe zit t met whatsapp?
Laten we daar mee beginnen jaquote:
Niet veel hoor, wij hebben hadden Unilever die zijn gevlucht voor Marc Rutte, maar niet naar de VS Unilever.. en dat is al 70% van de supermarktquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
Veel dingen zijn Amerikaans, maar wat er allemaal in de supermarkt staat qua producten geen flauw idee
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet veel hoor, wijDat scheelt dan weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hadden Unilever zijn gevlucht voor Marc Rutte, maar niet naar de VS Unilever.. en dat is al 70% van de supermarkt
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Na een korte google....yupquote:
Iets gemist blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |