quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:32 schreef Hexagon het volgende:
Ik vond het vooral balen dat die serie ineens voorbij was. Verdrietig zijn over fictieve personages is me nooit gelukt.
Is dat die versie waar je met een vrouw uit eten moest om een pasje te krijgen in het begin van het spel. Die kon je ook doodschieten bij het thuisbrengen en dan was de deur ook open. Daar kwam ik per ongeluk achter.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik schoot op die leeftijd gewoon hele winkelcentra leeg op GTA San Andreas. Niks geen laf gedoe met kinderfilmpjes
Als je met getrokken wapens je dinnerdate naar binnen probeert te krijgen is een ongelukje zo gebeurd natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2025 21:53 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is dat die versie waar je met een vrouw uit eten moest om een pasje te krijgen in het begin van het spel. Die kon je ook doodschieten bij het thuisbrengen en dan was de deur ook open. Daar kwam ik per ongeluk achter.
Nee ik drukte op het verkeerde knopje, en toen ging het huis open.quote:Op maandag 7 april 2025 22:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je met getrokken wapens je dinnerdate naar binnen probeert te krijgen is een ongelukje zo gebeurd natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |