De hele kunstindustrie is één grote witwasoperatie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die over 'kunst' praten is echt altijd een geweldige rubriek.
Dit gaat helemaal nergens over.
Karrel wil het weer gewoon weer over fietsen hebben.quote:
Geen fan van de festinagoden?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars Michaelsen, nee, daar zitten we op te wachten.
Hij heeft ook nog een tijd bij Doug gezeten, zeker geen fan.quote:
Goede jynx…quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is Vive le Johan. Wally en Marijn komen inmiddels niet meer aan het woord.
Ook wel terecht eigenlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:21 schreef DiegoFuser het volgende:
We gaan het over LOTTE hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:22 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat SS Worx al hun koersbenen breekt
Ik hoop zo op een overwinning van Longo Borghini of iemand anders omdat Kopecky en Vollering niet met elkaar willen rijden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wiebes gaat zondag keihard werken voor Wiebes
Demi doet niet meequote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop zo op een overwinning van Longo Borghini of iemand anders omdat Kopecky en Vollering niet met elkaar willen rijden.
Vollering doet toch niet mee?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop zo op een overwinning van Longo Borghini of iemand anders omdat Kopecky en Vollering niet met elkaar willen rijden.
quote:
Ah, dan gaat dit niet op. Dan gaat LOTTE gewoon makkelijk winnen.quote:
Sep Vanmarcke, Fien Delbaere? Als de aankondiging op volgorde staat tenminste.quote:
Tegelhoofd Wally houdt het droogquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel zoekt naar de traan. Niet gevonden.
Mist ook een stukje charismaquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wally praat ook nog eens heel monotoon, buiten het feit dat ie niet te verstaan is.
Medicinale hoogtestages!quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het hele peloton kon zonder stages in die tijd
Hij stond ook podium in Valkenburg toch? Hij viel toen aan op het moment dat Boogerd lek reed.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:38 schreef The_Undertone het volgende:
Van Petegem zou nu nooit nog een koers winnen, die heeft er echt het maximum uitgehaald. Dan nog eens zilver na Astarloa.
Dat weet ik niet meer zo goed, was dat die zegge van Camenzind?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij stond ook podium in Valkenburg toch? Hij viel toen aan op het moment dat Boogerd lek reed.
Het draait juist om de kneuterigheid.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Best onderhoudend dit hoor daar niet van, maar man o man de Vlaamse kneuterigheid is me haast wat teveel.
Die kneuterigheid en alle kleine dingen extreem groot maken is juist het hoogtepunt van het programma.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Best onderhoudend dit hoor daar niet van, maar man o man de Vlaamse kneuterigheid is me haast wat teveel.
Ja dat snap ik, maar ik ben er nog niet uit of ik dat vermakelijk vind of gewoon oervervelendquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het draait juist om de kneuterigheid.
In combinatie met dit topic kan de conclusie alleen maar vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik ben er nog niet uit of ik dat vermakelijk vind of gewoon oervervelend
Ja, ook zilver toen voor Bartoliquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer zo goed, was dat die zegge van Camenzind?
Ja, die heeft geen DNA-test nodig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef Felagund het volgende:
Mauri lijkt wel extreem veel op zijn vader.
Vooruit...voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In combinatie met dit topic kan de conclusie alleen maar vermakelijk zijn.
De counter van Van Petegem op Tenbosse in de Ronde van Vlaanderen 2003 op Museeuw blijft wel indrukwekkend, versterkt door dat zware verzet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:38 schreef The_Undertone het volgende:
Van Petegem zou nu nooit nog een koers winnen, die heeft er echt het maximum uitgehaald. Dan nog eens zilver na Astarloa.
Het kan niet iedere avond zo'n feest als gisteren zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
230 posts, we stonden niet op punt vanavond
Wout?quote:
Ah, ik heb het zilver en brons van Van Petegem omgedraaid, was brons in Hamilton en zilver in Valkenburg. Ik lag in de kliniek in 1998 nadat ik aangereden was door een auto op weg naar schoolquote:
De altijd levensgevaarlijke Belgische wegen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ah, ik het zilver en brons van Van Petegem omgedraaid, was brons in Hamilton en zilver in Valkenburg. Ik lag in de kliniek in 1998 nadat ik aangereden was door een auto op weg naar school
Afkickkliniek?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ah, ik heb het zilver en brons van Van Petegem omgedraaid, was brons in Hamilton en zilver in Valkenburg. Ik lag in de kliniek in 1998 nadat ik aangereden was door een auto op weg naar school
Ik was net 14 man, omver gereden aan rood licht, schedel gebroken, 3 maanden in een donkere kamer gezetenquote:
Tom Waes dronk toen ook al?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ah, ik heb het zilver en brons van Van Petegem omgedraaid, was brons in Hamilton en zilver in Valkenburg. Ik lag in de kliniek in 1998 nadat ik aangereden was door een auto op weg naar school
Dader was Tom W.?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik was net 14 man, omver gereden aan rood licht, schedel gebroken, 3 maanden in een donkere kamer gezeten
Hoelaat is dat?quote:
Rond half 10 weer als het goed is.quote:
Ik kijk er wel naar uit hoe Karrel dit toch weer recht gaat breien. Ik neem aan dat Sep wel kritisch gaat zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:22 schreef VoMy het volgende:
Ik vrees dat een overwinning vandaag toch betere taferelen had opgeleverd, of een zege voor Jorgensen bijvoorbeeld.
Nu rest de tafel weinig anders dan de kansen van Wout voor zondag even te grave te dragen en doorgaan met de rest van de show.
Smerig goed vandaag, topfavoriet na de offday van Kopecky me dunkt.quote:
Dit is zelfs voor Sammy extreem ongemakkelijk hoe hij daar zit. Ook nog een stoel er tussen.quote:
Dave Bruylandts begot.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De counter van Van Petegem op Tenbosse in de Ronde van Vlaanderen 2003 op Museeuw blijft wel indrukwekkend, versterkt door dat zware verzet waarschijnlijk.
Bekijk deze YouTube-video
Dit verwacht ik ook. Winst van WOUT had een waanzinnige uitzending vol hoop opgeleverd, nu zal er weinig aan de toon veranderen.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:22 schreef VoMy het volgende:
Ik vrees dat een overwinning vandaag toch betere taferelen had opgeleverd, of een zege voor Jorgensen bijvoorbeeld.
Nu rest de tafel weinig anders dan de kansen van Wout voor zondag even te grave te dragen en doorgaan met de rest van de show.
Stel je voor dat Wout zondag wint vanuit de vroege vlucht.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook. Winst van WOUT had een waanzinnige uitzending vol hoop opgeleverd, nu zal er weinig aan de toon veranderen.
Misschien kunnen ze aan Eddy vragen waarom Mads en Jasper tegen elkaar rijden.quote:
Als ik de koersen van de afgelopen jaren zie geloof ik niet heel erg in het scenario dat je met anticiperen De Ronde kan winnen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stel je voor dat Wout zondag wint vanuit de vroege vlucht.
Door te anticiperen maak je de koers alleen maar zwaarder, wat in het voordeel is van Pogacar en Van der Poel.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als ik de koersen van de afgelopen jaren zie geloof ik niet heel erg in het scenario dat je met anticiperen De Ronde kan winnen.
Wijnen denk ik niet met de manier waarop Pogi en Mathieu tegenwoordig koersen (en hoe vroeg ze durven te beginnen), maar voor een ereplaats zeker wel ja.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als ik de koersen van de afgelopen jaren zie geloof ik niet heel erg in het scenario dat je met anticiperen De Ronde kan winnen.
Waar lost Wout zondag? 2e keer Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg of Kruisberg-Hotond?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door te anticiperen maak je de koers alleen maar zwaarder, wat in het voordeel is van Pogacar en Van der Poel.
Niet dat je met niets doen wel wint.
Molenberg.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar lost Wout zondag? 2e keer Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg of Kruisberg-Hotond?
Flop, te veel gereden deze weekquote:Op woensdag 2 april 2025 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mads zondag top of flop? Ik neig na vandaag toch wel om naar flop. Al leek ie zich een beetje in te houden.
Niet gewoon een lekke band op een verkeerd moment?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar lost Wout zondag? 2e keer Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg of Kruisberg-Hotond?
Een lullige valpartij in de eerste 50km.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij derde kan worden, is dat flop?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mads zondag top of flop? Ik neig na vandaag toch wel om naar flop. Al leek ie zich een beetje in te houden.
DNS, ziek.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gianni parkeert gewoon weer in het wiel van Mesquote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef VoMy het volgende:
In 2023 wist Pedersen nog bijna gelijk met Pogacar over de laatste Kwaremont te komen door een aanval te starten op 100km van de streep.
Zoiets zal dit jaar wel weer geprobeerd worden.
Nee, dat is naar verwachting. Ik vraag me af wie het hem moeilijk kan maken. Ik zou na Mads als eerste naar Ganna kijken. En dan kom je al weer bij Wout. Daarna zou ik het echt niet weten.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik denk dat hij derde kan worden, is dat flop?
Gianni, Tibor en Philipsen in de PRquote:Op woensdag 2 april 2025 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gianni parkeert gewoon weer in het wiel van Mes
Dat was tactisch ook niet zo slim gedaan van de rest.. denk overigens dat hij nu niet weer die ruimte krijgt, z’n status is een stuk groter nu. UAE en Alpecin waren toen tactisch vooral met Visma bezigquote:Op woensdag 2 april 2025 21:27 schreef VoMy het volgende:
In 2023 wist Pedersen nog bijna gelijk met Pogacar over de laatste Kwaremont te komen door een aanval te starten op 100km van de streep.
Zoiets zal dit jaar wel weer geprobeerd worden.
En Grofs, monsterlijk teamquote:Op woensdag 2 april 2025 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gianni, Tibor en Philipsen in de PR
Zou Jorgenson wel boven Wout zettenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, dat is naar verwachting. Ik vraag me af wie het hem moeilijk kan maken. Ik zou na Mads als eerste naar Ganna kijken. En dan kom je al weer bij Wout. Daarna zou ik het echt niet weten.
Grofs kampt wel nog met kniepijn. En Philipsen stond vandaag niet op punt.quote:
Deden ze vorig jaar toch al? Ver voor het Bos lag alles al uit elkaar.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En slaaf Dillier. Met dit team zou je eigenlijk wat moeten proberen
Ik denk aan David Coulthardquote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet bij Fien Delbaere aan een Oompa Loompa denken.
Alweer, vorig jaar ook al knieproblemenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grofs kampt wel nog met kniepijn. En Philipsen stond vandaag niet op punt.
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet bij Fien Delbaere aan een Oompa Loompa denken.
En die kunnen allemaal sturen en wringenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar toch al? Ver voor het Bos lag alles al uit elkaar.
Vergeet het fenomeen Kielich ook niet.
Wellicht komen ze nog met Meurisse?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar toch al? Ver voor het Bos lag alles al uit elkaar.
Vergeet het fenomeen Kielich ook niet.
Altijd tegen Karrel.quote:
Vintage Joséquote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hoort op de achtergrond alles door de cabine vliegen.
De hoop is alles wat ze nog hebbenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat weet ik zo net nog niet, Sep.
Hij had waarschijnlijk al een quote klaarzitten.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout die just niks moet moest just een heleboel.
Het is wel het antwoord wat Karrel wil horen, anders mag hij niet terugkeren.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De hoop is alles wat ze nog hebben
Sep geeft ook het verkeerde antwoordquote:Op woensdag 2 april 2025 21:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Edward geeft hier het verkeerde antwoord. Dit wil Karrel niet horen.
Oh, die rijdt ook ja. Al verwacht ik er weinig van met deze voorbereiding zonder kasseikoersenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Interessant om te zien of Van Eetvelt kan verrassen.
Zijn enige andere koers die hij in een sprintje won, dat valt nog mee qua randomheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:49 schreef Felagund het volgende:
Ze noemen nu gewoon random namen op waarvan Powless eens een sprint van heeft gewonnen.
Ok, maar je gaat toch niet zeggen dat een Rota een heel goede sprint heeft?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn enige andere koers die hij in een sprintje won, dat valt nog mee qua randomheid.
De grap is dat Rota daar niet eens bij was.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ok, maar je gaat toch niet zeggen dat een Rota een heel goede sprint heeft?
Strade wel gedaan, maar meen dat ie technisch wat minder was.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, die rijdt ook ja. Al verwacht ik er weinig van met deze voorbereiding zonder kasseikoersen
Nu ik zie hoe makkelijk hij weer terugkomt bij het groepje van twee Visma's denk ik wel dat hij gewoon de sterkste in de koers was.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel genot dat Powless eindelijk weer goed is.
Wout is training!quote:Op woensdag 2 april 2025 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit klinkt als M Faber die zeggen at ze heel hard werkt.
Rota heeft een prima sprint gehad in die jaren hoor. Reed vaak een prima uitslag door voorin zn groep te eindigen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ok, maar je gaat toch niet zeggen dat een Rota een heel goede sprint heeft?
Te druk bezig met op de fiets blijven zitten.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:55 schreef Kloit het volgende:
Wout heeft te weinig gedronken. Gebrek aan concentratie?
Maar dan kan je hem nog steeds niet vergelijken met iemand die massasprints in de Tour heeft gewonnen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Rota heeft een prima sprint gehad in die jaren hoor. Reed vaak een prima uitslag door voorin zn groep te eindigen.
Jerommekequote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef Szura het volgende:
Zal Karrel nog de foto’s van Sarah de Bie en Sjors laten zien
Of Kristoff?quote:
Mwoah, massasprints in de Tour zijn zelden na een zware race met veel intervallen. En dat is dan weer specifiek waar Wout slecht in is, en puncheurs als Rota vrij goed.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef Kloit het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem nog steeds niet vergelijken met iemand die massasprints in de Tour heeft gewonnen.
Heeft die ook een mening over het koersen van WOUT?quote:
McDonalds-donderdag al geweest?quote:
Fien zit er een beetje nutteloos bij.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Fien heeft een heel vreemde lichaamshouding.
Hoe zou jij je voelen als je ontsnapt was uit de chocoladefabriek.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Fien heeft een heel vreemde lichaamshouding.
Nee maar het concurreert met deze uitzending wat het meeste kans op tenenkrommende tv geeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft die ook een mening over het koersen van WOUT?
Moncoutie lacht hier om.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fien mag Urska wel eens gaan uitleggen hoe je in een peloton moet rijden. Meintjes on steroids.
Fabian in het Duits klinkt toch wat serieuzer dan als hij Engels probeert te spreken.quote:
Die was soms op de brommerquote:Op woensdag 2 april 2025 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cancellara kon een beetje speciaal zijn.
En de haarlijn van Cancellara? Die is bijna gecancelled hahaha.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:06 schreef The_Undertone het volgende:
Looney Teuns' haarlijn is ook wel markant.
Typisch Belgische haarlijn toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:06 schreef The_Undertone het volgende:
Looney Teuns' haarlijn is ook wel markant.
Twee motoren!quote:Op woensdag 2 april 2025 22:08 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe lang voor 'het motortje' genoemd wordt?
Ik heb nog nooit een shoarmaboer met een Boss-bodywarmer gezien.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gozer ziet er uit alsof ie bij de kebabzaak werkt.
Ik neem aan dat het een langer gesprek was en dat ze hebben geknipt.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:10 schreef DiegoFuser het volgende:
De vragen van Bart Aars gaan alle kanten op. Wie heeft zin man een rubriek?
Er is zelfs al een hele podcastserie over gemaaktquote:Op woensdag 2 april 2025 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DE vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Al geluisterd? 6 afleveringen over dit thema lijkt mij een beetje veel.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is zelfs al een hele podcastserie over gemaakt
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:13 schreef Felagund het volgende:
Weten jullie wie ook wel eens een heuvel op rende?Jasmin Paris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kwam door de kritiekquote:Op woensdag 2 april 2025 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we benoemen dat Lotte vandaag op een fucking viaduct moest lossen? Ik wil de paniek voelen.
Je moet er dezelfde mindset voor hebben als voor deze topshowquote:Op woensdag 2 april 2025 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al geluisterd? 6 afleveringen over dit thema lijkt mij een beetje veel.
Ik had (en volgens mij hangt hij er nog steeds bij mijn ouders) een foto van Michael Boogerd!quote:Op woensdag 2 april 2025 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had een poster van Filip Duricic
Ik van Dennis Bergkampquote:Op woensdag 2 april 2025 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had een poster van Filip Duricic
Topshow dus?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je moet er dezelfde mindset voor hebben als voor deze topshow
Dat biedt hoop voor zondag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |