lekker koud blikkie er bijquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om in de vlammen te staren en dan is het soms ook wel lekker als het stil is. Stilte kan ook aangenaam zijn.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om in de vlammen te staren en dan is het soms ook wel lekker als het stil is. Stilte kan ook aangenaam zijn.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
of de pan ligt nu onder haar bed, kan ook nog
😂 🤣 😂quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
of de pan ligt nu onder haar bed, kan ook nog
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand recente polls gezien, gaat Jolien donderdag weg ?
om eerlijk te zijn vind ik het dit jaar nog erg meevallen de laatste week, vond het andere jaren veel erger met de saaiheidquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef Lrod01 het volgende:
Hun once in a lifetime avontuur nadert zijn einde en dit is hoe ze hun laatste dagen daar spenderen. SLapen, liggen in de zon, vreten, liggen, vreten, in een vuurtje staren. Kom aub met een betere cast volgend jaar.
Lijkt er wel op ja. Volgens een grote FB poll zou Jolien gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand recente polls gezien, gaat Jolien donderdag weg ?
Hoop het niet though.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja. Volgens een grote FB poll zou Jolien gaan.
volgens een grote FOK poll nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja. Volgens een grote FB poll zou Jolien gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoelt jou eigen poll van net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |