SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee te zuur, dat vinden kijkers niet leuk. Lekker naar huis toe donderdag, met gieronnnde bandonnnnquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy is niet mijn favoriet, maar ik moet echt soms lachen om hem .... hoop dat Sharice wint
Dat was verhaal 2. Over dat ze ontsteking had aan tandvlees.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien beetje moeilijk gedaan kon ze week erna al gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door DGK_Tegengas op 01-04-2025 22:18:04 ].
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:14 schreef odie22 het volgende:
[poll=8735]
aangezien ik vandaag de poll van Kodiak heb gemist , probeer ik het zelf maar eens
Ik heb Jolien gestemd. Mag dat ook ?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:14 schreef odie22 het volgende:
[poll=8735]
aangezien ik vandaag de poll van Kodiak heb gemist , probeer ik het zelf maar eens
wat een dief die Elsaquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat de pan en die wordt dan door een stagiaire uit de handen gerukt van elsa en terug gezet in de koelkast , zoets zou het gegaan moeten zijn
Ik vind het heerlijk om in de vlammen te staren en dan is het soms ook wel lekker als het stil is. Stilte kan ook aangenaam zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker cosy met dat vuurtje en samen onder een dekentje
Die kans zit er dik inquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
of de pan ligt nu onder haar bed, kan ook nog
Ik herhaal mezelf nog evenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Ynti het volgende:
Verklaring van de pan: Elsa was er zondag.
Gister hebben ze het opgewarmd.
Het waren mooie / grappige / herkenbare gesprekken. Doorsneden met onnodige SL's.... En nu beetje in het vuur staren. Iedereen voor zich met het naderende einde bezig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nou, telkens je denkt: het kan niet saaier. Dan wordt het nog saaier.
Ze kunnen net zo goed al in bed liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |