Heb ze toch regelmatig allemaal zien afwassen de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef Hznootje het volgende:
Jolien wil wel van alles proeven maar als er afgewassen moet worden is ze vertrokken
Ik heb het over wat ik zie vandaagquote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ze toch regelmatig allemaal zien afwassen de laatste tijd.
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Sharice deze week net de begeleidster van een stel onbekwame jongeren in een begeleid wonen huis. Niet te filmen die drie
Zeer zeker. Een volwassen, intelligente, mature dame.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:22 schreef Cupfighter het volgende:
Sharice is voor mij de morele winnaar van het spel
Met een valse toon in haar karakter, ik vergeet nooit wat ze over haar werk vertelde. Maar ze heeft ook goede kanten.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Zeer zeker. Een volwassen, intelligente, mature dame.
Geweldigquote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef mazaru het volgende:
Jolien schreeuwen en krijsen tegen Jordy dat hij het niet goed doet. Loopt constant naar die bak en de mixer te graaien om het van Jordy af te pakken. Jordy stopt ermee en Jolien wil die bak pakken, maar Sharice laat de kaas niet van haar brood eten en is die graaiklauwen voor.![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat moet tegenwoordig wel want alles wat ik post wordt tegengesproken.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Bewijs bij de tekst, ook nog
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef mazaru het volgende:
Jolien schreeuwen en krijsen tegen Jordy dat hij het niet goed doet. Loopt constant naar die bak en de mixer te graaien om het van Jordy af te pakken. Jordy stopt ermee en Jolien wil die bak pakken, maar Sharice laat de kaas niet van haar brood eten en is die graaiklauwen voor.![]()
[ afbeelding ]
wat heeft ze nu helemaal voor kwalijks verteld dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met een valse toon in haar karakter, ik vergeet nooit wat ze over haar werk vertelde. Maar ze heeft ook goede kanten.
Ze geeft tips, net als Sharice nuquote:Op woensdag 2 april 2025 11:30 schreef danaqui het volgende:
Jolientje zal wel ff beslissen wat goed is voor Mattie.
Serieus? Wist ik niet, zal je vader of moeder maar zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft ze nu helemaal voor kwalijks verteld dan?
dat oude mensen kunnen stinken ( klopt helemaal)
dat ze soms mensen naar haar kamer stuurt als ze zelf in haar kantoor zit ( lijkt me ook niet meer dan logisch, dat is de plek waar zij zelf even kan pauzeren)
en dat ze mannelijke patienten een mep geeft met een lepel ( en dus niet met haar hand, wat het alleen maar moeilijker zou maken )
en verder kan ik me niets kwalijks herinneren over haar werk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |