En over Jolien. Die is zelf te lui dat ze uit haar ogen kijkt, maar is al dagen bezig om Sharice zwart te maken. Zij loopt ook al een paar dagen te janken dat Sharice schoonmaakt voor tv-momentjes. Dat hele kartel stinkt aan alle kanten.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin dit
charise is altijd al bezig geweest met dingen, in de keuken, ijs maken, koken, enz.
Ze heeft de afgelopen weken ook niet hele dagen in de zon gelegen zoals het kartel
Dus nu zeggen dat ze dit doet om stemmen te winnen is een uit de lucht gegrepen argument, ( en dat jordy dit ook zegt, zegt meer over jordy dan over charise)
Ik zie er maar een die bezig is en dat is Sharice.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot ze weer gewaarschuwd worden. Deze mensen hebben schijt aan wat BB zegt
Dat is al dagen zo niet weken zo. Mattheus wil dan nog wel eens even gaan gymen of in de sauna gaan zitten. Maar die andere twee daar zit geen beweging in. Af en toe een gesprek over hoe zielig Jordy wel niet is als hij weer thuis zit. Iets met een cirkel en levenslange droom en me me me me me....quote:Op woensdag 2 april 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie er maar een die bezig is en dat is Sharice.
Ik zag gisteren Jolien mee sporten met Mattquote:Op woensdag 2 april 2025 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is al dagen zo niet weken zo. Mattheus wil dan nog wel eens even gaan gymen of in de sauna gaan zitten. Maar die andere twee daar zit geen beweging in. Af en toe een gesprek over hoe zielig Jordy wel niet is als hij weer thuis zit. Iets met een cirkel en levenslange droom en me me me me me....
Dan zit hij anderhalf uur te persen of er misschien een traan uit wil komen en dat was het dan weer voor de dag.
Ja ik schrok ook van al die beweging. Zeker 15 minuten bewegend beeld van Jolienquote:Op woensdag 2 april 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Jolien mee sporten met Matt
Akkoord. Het kartel zijn een nest van kinderen. Jolien en Mattie (hotel mama) hebben geen mening anders dan die van Jordy. Zij laten voor zich denken en daarbovenop zijn zij nr. 1 en 4 in het huishouden denken ze. Zij lijden aan zinsverbijstering.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over Jolien. Die is zelf te lui dat ze uit haar ogen kijkt, maar is al dagen bezig om Sharice zwart te maken. Zij loopt ook al een paar dagen te janken dat Sharice schoonmaakt voor tv-momentjes. Dat hele kartel stinkt aan alle kanten.
Jordy verwijt en verweet continue dingen bij anderen...die hij zelf doet.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:53 schreef Cupfighter het volgende:
Het kartel vertoont hetzelfde gedrag als wat ze anderen verwijten, in het begin vond ik het nog grappig, maar het is naar gedrag geworden met opperkleuter Jordy aan de leiding vind ik
Dit stoort me mateloos.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot ze weer gewaarschuwd worden. Deze mensen hebben schijt aan wat BB zegt
Het is net Nederland...quote:Op woensdag 2 april 2025 11:03 schreef Linnied het volgende:
[..]
Dit stoort me mateloos.
Wat heeft de slogan "mijn huis, mijn regels" dan nog voor meerwaarde.
Maak er dan van
"Mijn huis, mijn regels... maar als jullie het liever anders dan, nouja, oke dan is het ook prima, liever niet natuurlijk, maar ach, weetje wat, doe ook maar gewoon "
Echt een ranspijp dat mens. Zo suikerverslaafd dat ze weer persee die pan met rauw beslag moet uitlepelen.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef Hznootje het volgende:
Wat staat Jolien daar in de keuken interessant te doen? Komt het wel goed met de crème brulee? Moet het niet dikker zijn? En ondertussen maar met de lepel in haar snavel. Pff ben dat kind zo zat
Altijd aan anderen vragen wat ze moet en of dit en dat goed is en voor de rest in de potten roeren tot alles stuk geroerd is. Zij mist het een en het ander. Ik heb geen idee onder welke steen die leeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef Hznootje het volgende:
Wat staat Jolien daar in de keuken interessant te doen? Komt het wel goed met de crème brulee? Moet het niet dikker zijn? En ondertussen maar met de lepel in haar snavel. Pff ben dat kind zo zat
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef riri het volgende:
4 personen nog maar en dan die Sharice met haar ingeplande schoonmaakwoede deze laatste week om het voordeel van de kijker te krijgen, zoals Jordy al zei, ze gooit schone was in de wasmachine om te kunnen blijven strijken.
Voor de kijker maakt ze het hele programma nog verder kapot dan ze in het hele spel al heeft gedaan, er is niets leuks meer aan.
Het bekrompen gedrag van de jaren '50, schoonmaken en met geklets en geroddel achter andermans rug mensen wegpesten uit de omgeving, daartoe is BB verworden, zo jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |