Matti doet er veel losse dingen bijquote:Op woensdag 2 april 2025 09:45 schreef Thorelf het volgende:
Soms snap ik niet dat ze zoveel kunnen reizen veel aan zichzelf kunnen doen enz...met parttime werken
Ja is ook zo...en real live tv programma'squote:Op woensdag 2 april 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti doet er veel losse dingen bij
Zoals model voor feestkleding![]()
Hij heeft ook gewoon zijn eigen BVquote:Op woensdag 2 april 2025 09:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja is ook zo...en real live tv programma's
Misschien moet Jordy dit ook eens leren.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:10 schreef engine het volgende:
Jordy over Sharice: "Die gooit bewust haar kleren in de was om maar te kunnen strijken. Ook al is het niet vies."
Leven of geleefd worden.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:15 schreef Thorelf het volgende:
Wat is Jolien toch altijd naar complimenten aan het vissen...er is iets aan haar waar ik de kriebels van krijg brr
ik werkte 40 uur per week en geen zittend werk deed ik groentehandelquote:Op woensdag 2 april 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
36 uur per week 4 dagen van 9. Is als je atv enzo inleverd gewoon fulltime bij overheid.
Voor dit van uitleg werd ik reeds verbannen in het verleden van FOK. Ik begrijp zelfs niet waar je dit allemaal haalt.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef riri het volgende:
4 personen nog maar en dan die Sharice met haar ingeplande schoonmaakwoede deze laatste week om het voordeel van de kijker te krijgen, zoals Jordy al zei, ze gooit schone was in de wasmachine om te kunnen blijven strijken.
Voor de kijker maakt ze het hele programma nog verder kapot dan ze in het hele spel al heeft gedaan, er is niets leuks meer aan.
Het bekrompen gedrag van de jaren '50, schoonmaken en met geklets en geroddel achter andermans rug mensen wegpesten uit de omgeving, daartoe is BB verworden, zo jammer
Wat een onzin ditquote:Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef riri het volgende:
4 personen nog maar en dan die Sharice met haar ingeplande schoonmaakwoede deze laatste week om het voordeel van de kijker te krijgen, zoals Jordy al zei, ze gooit schone was in de wasmachine om te kunnen blijven strijken.
Voor de kijker maakt ze het hele programma nog verder kapot dan ze in het hele spel al heeft gedaan, er is niets leuks meer aan.
Het bekrompen gedrag van de jaren '50, schoonmaken en met geklets en geroddel achter andermans rug mensen wegpesten uit de omgeving, daartoe is BB verworden, zo jammer
Volledig mee akkoord. Wie doet de was en strijkt er? Het overgrote deel van het kartel kennen hotel mama maar al te goed en zij hebben totaal geen respect voor de netheid van het huis of de inzet van anderen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin dit
charise is altijd al bezig geweest met dingen, in de keuken, ijs maken, koken, enz.
Ze heeft de afgelopen weken ook niet hele dagen in de zon gelegen zoals het kartel
Dus nu zeggen dat ze dit doet om stemmen te winnen is een uit de lucht gegrepen argument, ( en dat jordy dit ook zegt, zegt meer over jordy dan over charise)
Eens. Die denkt gewoon dat ze zijn tactiek overneemt. Ik bedoel de reden waarom ie die ene keer met veel tamtam de ramen wilde gaan wassen lijkt me wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin dit
charise is altijd al bezig geweest met dingen, in de keuken, ijs maken, koken, enz.
Ze heeft de afgelopen weken ook niet hele dagen in de zon gelegen zoals het kartel
Dus nu zeggen dat ze dit doet om stemmen te winnen is een uit de lucht gegrepen argument, ( en dat jordy dit ook zegt, zegt meer over jordy dan over charise)
Tot ze weer gewaarschuwd worden. Deze mensen hebben schijt aan wat BB zegtquote:Op woensdag 2 april 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Een uurtje geleden of zo zei Sharice dat ze van BB niet meer zo lang in de zon mochten zitten en bezig moesten zijn
Ik ben benieuwd hoelang ze b lijven zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |