Sabda Dia is een hele andere zaak he? Geen verkrachtingszaak. En zijn naam is al járen bekend. Net als die van bijvoorbeeld Carlo Heuvelman.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je dan dubbel slachtoffer: én verkracht én tot lange tijd met naam hieraan verbonden.
Ik vind dit géén goed idee.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sabda Dia is een hele andere zaak he? Geen verkrachtingszaak. En zijn naam is al járen bekend. Net als die van bijvoorbeeld Carlo Heuvelman.
Doet er niks aan af dat het heel ander type zaak is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Groot misverstand: iemand roept Sanda Dia en ik denk dat is dat meisje.
Die is overleden. Da’s wat anders.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet er niks aan af dat het heel ander type zaak is.
En dat de naam vh slachtoffer dan bekend is. De naam van Christel Ambrozius is ook bekend.
Sanda ook, die daders kwamen er ook met taakstraffen vanaf omdat hun familieleden goede connecties hadden met de rechters en onderzoekers.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die is overleden. Da’s wat anders.
Sanda, Carlo & Christel ook. Dat was mijn punt juist.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die is overleden. Da’s wat anders.
Dat was het misverstand juist: ik dacht dat die Sanda de naam van het verkrachte meisje was. Van Ruben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sanda, Carlo & Christel ook. Dat was mijn punt juist.
Ander type zaak, naam slachtoffer al lang bekebd. Dus niet gaan miepen dat Sanda's naam hier genoemd wordt![]()
En de gevolgen voor Acid. Hopelijk draait hij niet de bak in.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:47 schreef potjecreme het volgende:
Alles is wel gezegd. Nu wachten op het hoger beroep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |