SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daaromquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dat al van nature.
Gewoon doen wat het beste is voor jou
Niemand anders gaat het doen voor jouThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey lieve greys
je bent helemaal out of space
dat wisten we al, maarrrrrrr
je bent ook raarrrrrr
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tja eigenlijk wel.quote:
Maar is niet fijn als collega's je kut mens vinden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom
Gewoon doen wat het beste is voor jou
Niemand anders gaat het doen voor jou
How can I make this topic about me?![]()
Als je collega’s je kut vinden vanwege een etentje is het sowieso verloren zaakquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja eigenlijk wel.
Maar is niet fijn als collega's je kut mens vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja als dat nog moet uitmaken idd....quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je collega’s je kut vinden vanwege een etentje is het sowieso verloren zaak![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je collega’s je kut vinden vanwege een etentje is het sowieso verloren zaak"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
Ik kreeg een hele doos vol paaseitjes van een collega
Die eitjes waren nog goed? Of waren ze over datum?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
Ik kreeg een hele doos vol paaseitjes van een collega
Chocolade-eitjes?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die eitjes waren nog goed? Of waren ze over datum?![]()
Helemaal versquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die eitjes waren nog goed? Of waren ze over datum?
Chocolade-eitjes?![]()
![]()
Van Milkaquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die eitjes waren nog goed? Of waren ze over datum?
Chocolade-eitjes?![]()
![]()
greysie weetquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, of datis of
![]()
![]()
Bij wie ?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, of datis of
Staat dat niet in je schriftje?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind jij van Milka chocolade?![]()
![]()
Njommmmmquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind jij van Milka chocolade?
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
Er zaten ook allemaal witte bij @:MizzezAmyer zitten er steeds meer in de mix
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het waren een paar zakjes met alleen wittequote:Op dinsdag 1 april 2025 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]er zitten er steeds meer in de mix
![]()
![]()
Ik dm je mijn adres evenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het waren een paar zakjes met alleen witteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oehquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het waren een paar zakjes met alleen witte
Beste clubquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit in club wit bruin donker bruin![]()
![]()
Ah, chocolade dusquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit in club wit bruin donker bruin
Jawel, ik vind witte chocola erg lekker, lekkerder dan bruine chocolaquote:
Deze man heeft smaakquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ik vind witte chocola erg lekker
klinkt als een broodbakkerquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit in club wit bruin donker bruinUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
"Witte chocola" is chocola, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
Dat je het lekker vindt, maakt het nog geen chocolaHow can I make this topic about me?![]()
Dan zou er veel chocola zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
Dat je het lekker vindt, maakt het nog geen chocola
Ik hou meer van puurquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ik vind witte chocola erg lekker, lekkerder dan bruine chocola![]()
ik heb het liever in mijn mondquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Witte chocola" is chocola, in mijn ogen.![]()
In jouw ogen heb je ook DTS gewonnenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Witte chocola" is chocola, in mijn ogen.![]()
![]()
Tja ik heet Lovely betekent ook niet dat ik altijd lief benquote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja ik heet Lovely betekent ook niet dat ik altijd lief ben
zo weet ik er ook nog één![]()
![]()
Jawel!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja ik heet Lovely betekent ook niet dat ik altijd lief ben
geen idee of het helpt, maar baat het niet dan schaadt het nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
@:lovely ik heb nog tijger balsem maar het is inmiddels alweer minder.
@:Dotteke schouder is weer helemaal goed.
Maar wie heeft er dikke tieten om in mijn nek te leggen? Schijnt te helpen volgens Hema.
Uw ADH vitamine Worst
Ja, dat klopt ook. Hoe weet jij dat zo goed? Ik heb DTS inderdaad gewonnen.quote:
Ah dat is fijn om te lezenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
Maar wie heeft er dikke tieten om in mijn nek te leggen? Schijnt te helpen volgens Hema.
Aldus de chocolade kennerquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook. Hoe weet jij dat zo goed? Ik heb DTS inderdaad gewonnen.![]()
Ja daarom heet het witte chocolade!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar het mag de naam chocola eigenlijk niet hebben
Omfijn dat je schouder weer helemaal goed is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
Dikke tetten heb ik wel. Maar hou ze liever hier. Als ik ze in je nek leg belast ik die schiuders weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Witte cacao fantasiequote:Op dinsdag 1 april 2025 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daarom heet het witte chocolade!![]()
![]()
🍒quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
Mag ik een zakje witte fantasie eitjes van jou?quote:
Ja doe je oogjes maar even dichtquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag ik een zakje witte fantasie eitjes van jou?![]()
![]()
Wetenschappers ontdekken dat chocolade versneld planten kan laten groeien. Lokale boeren bereiden zich voor op de eerste 'chocolade-akker' waar cacao gebruikt zal worden in plaats van mest!"How can I make this topic about me?![]()
Dat hebben we net gemerktquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben geen chocolade kenner.![]()
![]()
Jij hebt meerdere zakjes witte fantasie van je collega gekregen?quote:
daar zaaien ze gras op in, en dan komen daar die paarse koeien grazenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Wetenschappers ontdekken dat chocolade versneld planten kan laten groeien. Lokale boeren bereiden zich voor op de eerste 'chocolade-akker' waar cacao gebruikt zal worden in plaats van mest!"![]()
![]()
1 april grap,?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Wetenschappers ontdekken dat chocolade versneld planten kan laten groeien. Lokale boeren bereiden zich voor op de eerste 'chocolade-akker' waar cacao gebruikt zal worden in plaats van mest!""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
daar zaaien ze gras op in, en dan komen daar die paarse koeien grazen![]()
Klopt jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere zakjes witte fantasie van je collega gekregen?![]()
![]()
Ik poste het mobiel..quote:ziet er hier niet raar uit ..
Bij Justin op bezoek? Dus dan kan hij niet meer bolken, want hij heeft bezoek.How can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas slaat nu gelijk zijn slag
Onder deze streep niet meer posten!
--------------------------------How can I make this topic about me?![]()
Onder deze streep niet meer posten!
--------------------------------How can I make this topic about me?![]()
Toen ik het quote zag het er weer normaal uitquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik poste het mobiel..ziet er hier niet raar uit ..
Raar weer zegquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toen ik het quote zag het er weer normaal uit
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19XXXXX
XX XX XX
XXXX XX X XXX
XXX X X XX
X X XX XX
XX X X XX
X X XX X
X XX X X
X X XX X
X X XX X
X X X X
X XX XX XX
X X X XX
X XX XXX XX
XX XXXXXXX XXX
XX XXX
XX XXX
XXXXXXX XXXXX
XXXXXXXXUw ADH vitamine Worst
Yw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Liever niet, dank uquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je schreef Belgisch verkeerd.quote:I'm surrounded by morons!
Eieren
I'm surrounded by morons!
spek in de panquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook hoor, maar bier uit Beieren drink ik net zo graagquote:Uw ADH vitamine Worst
Wa’s da?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Vlaamse serie.
Vol muilbare personen
Uw ADH vitamine Worst
Is alleen jammer dat er zo weinig variatie in stijlen is aldaar.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook hoor, maar bier uit Beieren drink ik net zo graagI'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 142 / +0 / +142 / 594 / 634
2. hemarookworst / 61 / +0 / +61 / 53 / 70
3. Dr.Mikey / 53 / +0 / +53 / 23 / 36
4. greysbones / 39 / +0 / +39 / 111 / 119
5. KillemWieft / 35 / +0 / +35 / 5 / 12
6. sp3c / 34 / +0 / +34 / 11 / 22
7. devzero / 31 / +0 / +31 / 19 / 29
8. loveislikeakiss / 28 / +0 / +28 / 191 / 209
9. aeque / 19 / +0 / +19 / 74 / 91
10. ieniminimuis / 16 / +0 / +16 / 40 / 43
11. Bally-b / 16 / +0 / +16 / 5 / 9
12. Moeraskat / 15 / +0 / +15 / 26 / 37
13. Lovely / 13 / +0 / +13 / 157 / 175
14. Fogel / 11 / +0 / +11 / 52 / 63
15. gebrokenglas / 11 / +0 / +11 / 129 / 149
16. StevenHyde / 10 / +0 / +10 / 66 / 77
17. Kissingbird / 7 / +0 / +7 / 7 / 10
18. MizzezAmy / 7 / +0 / +7 / 124 / 130
19. DerRabbit / 5 / +0 / +5 / 6 / 9
20. HappyCharly / 4 / +0 / +4 / 10 / 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 142 / +0 / +142 / 594 / 634
2. hemarookworst / 61 / +0 / +61 / 53 / 70
3. Dr.Mikey / 53 / +0 / +53 / 23 / 36
4. greysbones / 39 / +0 / +39 / 111 / 119
5. KillemWieft / 35 / +0 / +35 / 5 / 12
6. sp3c / 34 / +0 / +34 / 11 / 22
7. devzero / 31 / +0 / +31 / 19 / 29
8. loveislikeakiss / 28 / +0 / +28 / 191 / 209
9. aeque / 19 / +0 / +19 / 74 / 91
10. ieniminimuis / 16 / +0 / +16 / 40 / 43
11. Bally-b / 16 / +0 / +16 / 5 / 9
12. Moeraskat / 15 / +0 / +15 / 26 / 37
13. Lovely / 13 / +0 / +13 / 157 / 175
14. Fogel / 11 / +0 / +11 / 52 / 63
15. gebrokenglas / 11 / +0 / +11 / 129 / 149
16. StevenHyde / 10 / +0 / +10 / 66 / 77
17. Kissingbird / 7 / +0 / +7 / 7 / 10
18. MizzezAmy / 7 / +0 / +7 / 124 / 130
19. DerRabbit / 5 / +0 / +5 / 6 / 9
20. HappyCharly / 4 / +0 / +4 / 10 / 14HeyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke nr 4
Vreemdgaan!quote:
En scheve zever is dronkemanspraat
Scheef zeveren tijdens scheefpoepenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vreemdgaan!
En scheve zever is dronkemanspraatI'm surrounded by morons!
Als je snachts even wakker bentquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
wat gooooooooooooeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is mooi! Benieuwd hoe je het vindtquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed! Morgen kennis maken bij dat dagbestedingsding.![]()
![]()
dan moet ik al echt heel goed wakker zijn wil ik dan nog op internet gaan ... pffffffffffffffquote:
's nachts wil ik slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
dan moet ik al echt heel goed wakker zijn wil ik dan nog op internet gaan ... pffffffffffffff
's nachts wil ik slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen![]()
![]()
![]()
Werkt goed op de slaapspierenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Kijk altijd nog ff rond op fok voor ik pitten ga![]()
![]()
Ben altijd vrolijk en nooit sjaggie, haat dat ook bij sommigen. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha dat ook, kan je mooi vrolijk gaan slapenga pitten wekker op 4u
![]()
![]()
![]()
Ja zo is het hoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ben altijd vrolijk en nooit sjaggie, haat dat ook bij sommigen. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdga pitten wekker op 4u
![]()
![]()
Oeh wel een vroegertje![]()
Truste![]()
![]()
Het hoofd van kater helpt ookquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die is warmquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heeft er zelf wel een hard hoofd inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thuis
Oh klaar met de warmteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent hier nog nooit geweest, hoe weet je dat?quote:
Serie uitkiezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga de hype serie wel kijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had het over mijn thuisquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent hier nog nooit geweest, hoe weet je dat?
Kijk mee nu danquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Staat hij aanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: