Nou, als dit zo'n wondermiddel zou zijn, dan zou ze nu wel succesvoller zijn geweestquote:Jessica Simpson drinkt een bijzonder drankje: slangensperma
Jessica Simpson (44) drinkt slangensperma om haar stembanden te verzachten. De Amerikaanse zangeres deelde in een Instagramvideo dat ze op aanraden van haar zangcoach is begonnen met het drinken van een 'Chinees kruidendrankje', waarvan ze later ontdekte dat een van de ingrediėnten slangensperma is.
"Het is een soort honing", zei ze, terwijl ze in lachen uitbarstte. "Dus als je goed wilt zingen, moet je slangensperma drinken!" Ook de andere muzikanten in de video moesten lachen om de inhoud van het drankje, in een bruin flesje met een gele verpakking.
https://www.instagram.com/p/DHwgYTGONOX/
Standaard zo, en 'intelligente' mensen zijn ook nog eens vaker slachtoffer. Zie bijvoorbeeld verkoop van A. Vogelquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:32 schreef Marsenal het volgende:
Duidelijk gevalletje van bij de snake oil salesman geweest.
Ik ken haar alleen als personage in die serie met gele mensenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ken haar alleen van die reallife serie dat ze net getrouwd is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ken haar alleen van die reallife serie dat ze net getrouwd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |