Mensen die nu helemaal in paniek rakenquote:Op maandag 7 april 2025 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Het is momenteel erg genieten in het Beurs topic.
Oh nee -5%quote:Op maandag 7 april 2025 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Het is momenteel erg genieten in het Beurs topic.
Nee dit kan echt niet!quote:Op maandag 7 april 2025 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1388 6/6
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1184 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛🟨⬛🟨🟩
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Chatgpt god @:scrummie
Eerst nog even een nieuwe driver golflessenquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Binnenkort weer wat geld tegenaan smijten maat.
@Atypischquote:Op maandag 7 april 2025 10:30 schreef Caland het volgende:
Op het moment dat ik klanten moet onderzoeken op crypto zijn het eigenlijk ook 9 van de 10 keer gokkende tokkies
Doe met deze informatie wat je wil
Moderator @onlogisch krijgt hier een enorme tik te verwerken.quote:Op maandag 7 april 2025 10:30 schreef Caland het volgende:
Op het moment dat ik klanten moet onderzoeken op crypto zijn het eigenlijk ook 9 van de 10 keer gokkende tokkies
Doe met deze informatie wat je wil
(lol)quote:De economie van de eurozone dreigt volgens de Griekse centralebankpresident Yannis Stournaras grote schade op te lopen door de wereldwijde handelsoorlog die Trump heeft ontketend met zijn importheffingen. En veel beleggingswebsites zijn onbereikbaar door grote drukte. Die volgt op de enorme verliezen op de wereldwijde aandelenbeurzen van maandag
Goede usernamequote:Op maandag 7 april 2025 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren weer posten onder een nieuw account: @:engijrene
Geen darkmode @onlogischquote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef alpeko het volgende:
Woordle6 1184 5/6
⬜⬜🟩⬜🟨⬜
⬜🟨🟩⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat was het probleem mensen?
Ja snap er ook niets van, ik gebruik dat woord echt wel paar keer per dagquote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef alpeko het volgende:
Woordle6 1184 5/6
⬜⬜🟩⬜🟨⬜
⬜🟨🟩⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat was het probleem mensen?
Grieken en financien.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch een punctuele topper.quote:
Veel gelul weinig actiequote:Op maandag 7 april 2025 14:50 schreef Nober het volgende:
Weer een grimmige pot
[ x ]
https://x.com/footbalIfights/status/1909225628861104523/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |