Ik ken alleen Black Lotusquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:45 schreef maxi-mus het volgende:
White Lotus seizoen 3 8/10 @:caland @:fetx @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:jr-style-93 @:ggmm
Zou parkeren want hij is wel moddertjevet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 01:24 schreef 3rr0r het volgende:
Straat in Amsterdam
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,r_8/https://images.ctfassets.(...)e_89.jpeg]afbeelding[/url] ]
Godverquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Moest toch lachen (maar wat slecht)
@:onlogisch @:scrummie
Zelden zo'n compliment gekregen.quote:Op maandag 7 april 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten
Het was meer gezeik eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2025 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waarom grijpt er geen mod in? Dit is gewoon belachelijk en ik kan niet begrijpen dat je aan dit soort ranzige shit denkt, laat staan op een openbaar forum post. Gadverdamme wat smerig zeg.
Veel plezier met je tropische tuttifruttischijt vannacht
Ik proef het nu nog.quote:Op maandag 7 april 2025 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ervan genoten vriend.
Dat zou wel heel vet zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je gehaktballen met mosterd eet.
Oh, is dat zo ? Mosterd is dan ook één van de dingen die ik echt niet lust.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit nauwelijks vet in mosterd, makker
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo ? Mosterd is dan ook één van de dingen die ik echt niet lust.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo ? Mosterd is dan ook één van de dingen die ik echt niet lust.
Kan ik me niet meer herinneren. Ik eet meestal geen VVD voedsel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |