Troll account?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat hij wilt is seks.
Wat TS wult is reacties uitlokken met een troll account.
Uiteraard nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als je alleen een neukertje wilt zijn doorgaan op deze manier en anders verder zoeken dunkt mij.
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Cleob81 het volgende:
Daarnaast wanneer hij zin heeft dan appt hij me
Ik ga niet meer reageren want dit zegt meer over hem dan over mij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Pfoe meid, ik snap helemaal dat je met je handen in ’t haar zit, want dit is gewoon om moedeloos van te worden. Kijk, in ’t begin lijkt ’t allemaal leuk en gezellig, jullie hadden een klik, en ja, natuurlijk is ’t fijn om weer wat aandacht te krijgen na alles wat je hebt meegemaakt. Maar hoe hij zich nou opstelt? Dit is gewoon éénrichtingsverkeer, en jij bent degene die alle moeite doet terwijl hij alleen maar opduikt als ’t ‘m uitkomt.
Dat hele gedoe van ‘werk en privé appart houden’, sorry maar kom op zeg. Als hij je écht leuk vond, zou die zich daar toch geen zorgen over maken? Maar nee hoor, hij wil z’n handen vrijhouden en vooral geen gedoe, behalve als hij er zelf beter van wordt. En dan dat appen... Als meneer zin heeft, appt-ie dagenlang, maar zodra jij ‘m een keer wat stuurt, doet-ie alsof z’n telefoon spontaan ontploft is. Alsof je niet bestaat. En als jij dan wél de moeite neemt om naar hem toe te rijden – en hallo, een uur rijden voor effe 1,5 uur samen zijn, kom op zeg – dan is ‘t letterlijk ‘hup thee, hoppatee, oprotten maar’, want meneer wil nog ff voetbal kijken en dan naar bed. Nou sorry hoor, maar wat denkt-ie wel niet?
En dan hoor je weer wéken niks, tot ie weer een keer ‘zin’ heeft en je een appje krijgt van ‘’T is te lang geleden’. Ja doei, hoe makkelijk denkt-ie dat het allemaal is? Jij hebt hem nog netjes laten weten hoe jij je voelt, dat je geen zin hebt om een ‘sexbuddy’ te zijn en dat je wat méér verwacht dan dit halfbakken gedoe, en wat doet ie? Helemaal niks! Geen reactie, geen uitleg, gewoon dikke vinger en weg. En dat is precies wat het is: hij neemt en hij geeft niks terug.
Echt meid, jij verdient zoveel beter dan dit. Je hebt al genoeg rotrelaties gehad en je wil gewoon een eerlijke, oprechte en betrouwbare vent in je leven. Nou, ik kan je vertellen: dit is ‘m niet. Dit is iemand die alleen aan zichzelf denkt, die lekker z’n eigen gang gaat en die zich geen seconde druk maakt om hoe jij je voelt. Als jij stopt met reageren, komt-ie vanzelf weer met een of ander slap appje als ‘Hey stranger’ of ‘Dacht ff aan je’. En dan is ‘t aan jou om te laten zien dat je daar niet meer intrapt.
Mijn advies? Kappen ermee. Geen energie meer insteken, niet meer reageren, gewoon laten lopen. Er zijn zat mannen die wél de moeite voor je doen, die je wél respecteren en die je niet alleen bellen als ze ‘zin’ hebben. Zoek een man die voor jou gaat, niet eentje die alleen belt als het hem uitkomt. Geloof me, die bestaan echt. En jij verdient er zo één.
Die hoop kun je wel laten vieren, in deze realiteit is niets of niemand wat het lijkt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:58 schreef Cleob81 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer reageren want dit zegt meer over hem dan over mij.
Maar ik zoek niks ,hopelijk kom ik ooit een keer iemand tegen die wel eerlijkheid en betrouwbaarheid in zich heeft.
Wilde alleen een bevestiging van wat ik voelde dat me weer overkomt dat ik alleen maar goed genoeg ben voor sommige voor 1 ding.
Maar dank je wel voor je eerlijke antwoord
Varen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die hoop kun je wel laten vieren, in deze realiteit is niets of niemand wat het lijkt.
Ja, je kunt een touw laten vieren maar de uitdrukking is alle hoop laten varen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vieren:
https://www.cultureelwoor(...)itie%20had%20bedacht.
Aaahahaha @:maily
Gewoon 8 katten kopen, ja togg.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die hoop kun je wel laten vieren, in deze realiteit is niets of niemand wat het lijkt.
En ik gebruik hier dus hoop als een analogie voor touw. Betekent dus ook iets heel anders dan laten varen, want touw laten vieren is nog geen loslaten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je kunt een touw laten vieren maar de uitdrukking is alle hoop laten varen.
https://anw.ivdnt.org/article/alle%20hoop%20laten%20varen
Dan zou het nog altijd touw als analogie voor hoop zijn. Maar het is sowieso bs.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En ik gebruik hier dus hoop als een analogie voor touw. Betekent dus ook iets heel anders dan laten varen, want touw laten vieren is nog geen loslaten.
Nee, want ik zeg hoop waar het gezegde touw zegt. Ik gebruik dus hoop als analogie voor touw en het is sowieso geen bs, maar ziekdikke truthbombs.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zou het nog altijd touw als analogie voor hoop zijn. Maar het is sowieso bs.
Gewoon nee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg hoop waar het gezegde touw zegt. Ik gebruik dus hoop als analogie voor touw en het is sowieso geen bs, maar ziekdikke truthbombs.
Ook nee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg hoop waar het gezegde touw zegt. Ik gebruik dus hoop als analogie voor touw en het is sowieso geen bs, maar ziekdikke truthbombs.
Maar jij wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die like ga je natuurlijk niet krijgen.
Hij appt niet terug omdat hij wordt geconfronteerd met grammaticale wangedrochten zoals bovenstaandequote:zakt me moedt in me schoenen.
Waarom ben je ooit voor hem gegaan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Cleob81 het volgende:
Mijn wens is een eerlijke ,oprechte en betrouwbare man in me leven die een aanvulling is
Dit dacht ik ook alquote:
Ben ik het mee oneens. Je verdient dit.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Echt meid, jij verdient zoveel beter dan dit.
Jij verdient shitquote:Op woensdag 2 april 2025 14:35 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens. Je verdient dit.
Vrouwen willen alleen maar relatiesquote:Op woensdag 2 april 2025 12:16 schreef Servieskast het volgende:
Hij wil seks. Alleen ze geven dat nooit toe en wij zijn te dom het te snappen.
Werk aan jezelf en dit gebeurt niet meer.
Mannen die oud zijn en alleen willen neukenquote:Op woensdag 2 april 2025 17:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen willen alleen maar relaties
Is dat een verwijzing naar mij? Als ik al oud ben, dan heb ik medelijden met je dat je nog maar zo kort jong zult zijn, volgens jouw eigen visie.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:31 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mannen die oud zijn en alleen willen neuken
Ik ben 41 en heb geen seks. Celibaat voor life, jwzquote:Op woensdag 2 april 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is dat een verwijzing naar mij? Als ik al oud ben, dan heb ik medelijden met je dat je nog maar zo kort jong zult zijn, volgens jouw eigen visie.
En dan noem je mij oudquote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben 41 en heb geen seks. Celibaat voor life, jwz
Je stuurde ooit een foto van een oude man. Die kan nooit jonger zijn dan ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En dan noem je mij oud
Je bent ouder dan dat ik ben.
In welk alternatief universum was dat? Ik word meestal jonger geschat zelfsquote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je stuurde ooit een foto van een oude man. Die kan nooit jonger zijn dan ik.
Was 2 jaar geleden, poepiequote:Op woensdag 2 april 2025 18:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
In welk alternatief universum was dat? Ik word meestal jonger geschat zelfs
Nou bijzonder dan, schat, want er is nog nooit iemand geweest die heeft gezegd dat ik op een oude man lijk, ook niet op basis van mijn foto's. Maar als dat is hoe jij het ziet, dan is dat je goed recht. En ja, ik ben onder de 40 jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |