Ik ga naar Utrecht uit maat en ik heb dit seizoen met een uitwedstrijd alleen nog in Riga verloren. Dus 1 punt is eigenlijk al een zekerheid (waarschijnlijk 3).quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:02 schreef Wotte het volgende:
Volgens mijn berekening nog vier punten
[ afbeelding ]
Ja die is verkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
En Ramaj, of is hij verkocht? Weet het echt niet meer.
Een schoolvoorbeeld waarom de bezuinigingen op de GGZ een enorme fout zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
Jasper Schendelaar is dus de beste keeper van Nederland.
Snap het issue niet zo goed, iedereen met ogen kan toch zien dat Pasveer als een zoutzak naar een hoek gaat. Weinig mis mee, het is natuurlijk ook een keeper op leeftijd die in zijn hele carrière niet verder is gekomen dan de Vitesses van deze wereld.
Nouja een knot op 41-jarige leeftijd vind ik ook zorgwekkend maar niet direct iets waar de GGZ iets mee moet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Een schoolvoorbeeld waarom de bezuinigingen op de GGZ een enorme fout zijn geweest.
een knot is op iedere leeftijd wel lachwekkend bij mannen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een knot op 41-jarige leeftijd vind ik ook zorgwekkend maar niet direct iets waar de GGZ iets mee moet.
Nouja niet echt meer naar de hoek kunnen is wel een leeftijdsding inderdaad, lijkt me vooral lastig als het door een bril zo ontzettend lastig is om toe te geven dat dat echt niet meer kan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:00 schreef Bofjijff het volgende:
Matheus eerste keeper lijkt me prima.
Maar de kritiek op pasveer is vooral zielig. Heeft de afgelopen jaren meer laten zien dan die van zowel psv als feyenoord. Maar kennelijk is leeftijd en een knotje voor sommigen een trigger. Over ggz gesproken..
Het duiken is het probleem niet, maar het opstaan erna.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ik begin het te vermoeden te krijgen dat sommige mensen vinden dat Pasveer niet meer naar een hoek kan duiken.
Dat risico op een heupprothese wordt met de week groter inderdaad. Hij moet ook gewoon lekker van zijn kleinkinderen gaan genieten joh, waar doet hij het nog voor.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het duiken is het probleem niet, maar het opstaan erna.
Dat hij het wil, lijkt me niets mis mee, dat het nog kan zegt dan weer veel over het algehele niveau van de keepers, met uitzondering van Benitez kunnen ze er allemaal niets van.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat risico op een heupprothese wordt met de week groter inderdaad. Hij moet ook gewoon lekker van zijn kleinkinderen gaan genieten joh, waar doet hij het nog voor.
[ afbeelding ]
Juist Benitez is een vrij gemiddelde keeper, zo blijkt ook dit seizoen. Bijlow met afstand de beste maar als topsporter is het wel fijn als je niet elke maand geblesseerd bent.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij het wil, lijkt me niets mis mee, dat het nog kan zegt dan weer veel over het algehele niveau van de keepers, met uitzondering van Benitez kunnen ze er allemaal niets van.
Dus zo komt ook jij steeds dichter bij m'n stelling is dat er geen betere is in de eredivisie, het duurt alleen wel wat lang bij je.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist Benitez is een vrij gemiddelde keeper, zo blijkt ook dit seizoen. Bijlow met afstand de beste maar als topsporter is het wel fijn als je niet elke maand geblesseerd bent.
Unnerstall en Olij misschien wel het meest betrouwbaar maar een beetje Pasveertjes. Het tafellaken servet verhaal.
Pasveer staat niet eens in de top 5 van beste keepers in de eredivisie. Altijd een vrij gemiddelde keeper geweest waarbij zelfs die vrij gemiddelde kwaliteiten steeds minder worden. Ik zou bijvoorbeeld beide goals in Alkmaar eens terugkijken, of dat balletje vanaf 60 meter van Heracles.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus zo komt ook jij steeds dichter bij m'n stelling is dat er geen betere is in de eredivisie, het duurt alleen wel wat lang bij je.
Er zijn volgens mij ook best wat realistische types uit het Amsterdamse die best durven toegeven dat Pasveer ver over zijn top is en eigenlijk grossiert in het doorlaten van houdbare ballen, ze zijn alleen niet echt in dit topic te vinden waar men werkelijk alles ziet als een aanval.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:13 schreef Sabata het volgende:
goh, Rotterdam is lekker aan het stoken nu Pasveer geblesseerd is. oh dear how sad never mind.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:02 schreef Wotte het volgende:
Volgens mijn berekening nog vier punten
[ afbeelding ]
quote:Ajax lijkt dit jaar verlies te boeken, omdat de club zowel qua transferresultaat als operationeel resultaat tekort komt. 'De cijfers zouden nog opgepoetst kunnen worden door aan het begin van de zomerwindow, voor het einde van het boekjaar (30 juni, red.), spelers te verkopen.' Mocht dat niet lukken, dan eindigt Ajax 'tientallen miljoenen' in het rood. 'Zo kan het dus dat Ajax komend najaar, na een kampioenshuldiging en rentree in de Champions League, misschien wel het grootste financiële verlies in zijn 125-jarige bestaan presenteert', concludeert VI.
Waardeloze keeper inderdaad die Pasveer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pasveer staat niet eens in de top 5 van beste keepers in de eredivisie. Altijd een vrij gemiddelde keeper geweest waarbij zelfs die vrij gemiddelde kwaliteiten steeds minder worden. Ik zou bijvoorbeeld beide goals in Alkmaar eens terugkijken, of dat balletje vanaf 60 meter van Heracles.
Hij zal ongetwijfeld belangrijk zijn met zijn Dirk Kuyt gedrag in de kleedkamer, dus dat soort types zijn soms ook nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |