Blijkt nog gewoon de beste keeper van de eredivisie te zijn, al zegt dat ook wel wat over de eredivisie.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:01 schreef Dven het volgende:
Pasveer in gesprek over verlenging van zijn contract. Goed nieuws wat mij betreft. Communicatief sterke keeper, rustig aan de bal en veel potentie.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkt nog gewoon de beste keeper van de eredivisie te zijn, al zegt dat ook wel wat over de eredivisie.
Duidelijk de keeper met de beste statistieken dit seizoenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je even? Benitez, Bijlow, Wellenreuther, Owusu, Olij.. en dan mis ik er vast nog wat.
Pasveer komt niet eens meer in de hoek, dat begint toch wel best pijnlijk te worden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je even? Benitez, Bijlow, Wellenreuther, Owusu, Olij.. en dan mis ik er vast nog wat.
Oh dat zal best; Ajax staat verdedigend ook het best natuurlijk. En je zal mij ook niet horen zeggen dat Pasveer daar geen aandeel in had. Maar de beste keeper van de ED? Nee, dat vind ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Duidelijk de keeper met de beste statistieken dit seizoen
Hoho, haal je de keepers met minder dan drie gespeelde wedstrijden eruit staat Benitez toch mooi in de top 10 van de eredivisie qua schone lakensquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vaessen, Unerstall.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Allemaal keepers die niet zo constant zijn, niet dat ik Pasveer een geweldenaar vind, maar wat ik al zei, dat zegt veel over het niveau van de keepers in de eredivisie.quote:
Beetje categorie Pasveer. Leuk voor de middenmoot maar laat er toch wel heel veel houdbare ballen doorheen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Allemaal keepers die niet zo constant zijn, niet dat ik Pasveer een geweldenaar vind, maar wat ik al zei, dat zegt veel over het niveau van de keepers in de eredivisie.
Wel is het noodzaak er nog een goeie keeper naast te hebben, Matheus doet het beter dan ik dacht, maar heeft ook wel z'n Onana momentjes.
Hij kan er alleen weinig vanquote:Op maandag 7 april 2025 14:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wil tevens ook nog wel complimenten maken aan Konadu, wat een welbespraakte aardige gast. Zinnige teksten. Geen rare straattaal. Gewoon aardige vent met een goede kop erop.
Past wat dat betreft wel in het rijtje Hato, Mokio, Matheus. Vriendelijke aardige gasten zonder domme shit. En gewoon met een zaakwaarnemer in plaats van 40-45 familieleden die allemaal een stukje van de taart willen.
Ben je nou zo boos dat je spontaan geen Nederland meer kunt typen?quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]dus niet, Benitez noemen, ga je schamen en die brekebeen gaat m nooit meer worden.
Geen Nederland typenquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ben je nou zo boos dat je spontaan geen Nederland meer kunt typen?Jeetje. Iemand zal maar een andere mening hebben op een forum zeg.
Ik zou liever voor een 25 jarige keeper gaan, of een echt talent van een jaar of 21.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:48 schreef manny het volgende:
Pasveer 2e keeper en die Braziliaan in de basis.
En Ramaj, of is hij verkocht? Weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:48 schreef manny het volgende:
Pasveer 2e keeper en die Braziliaan in de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |