Mensen vinden het ook geen Ajax seizoen qua spel opvatting dus dat klinkt als een match.quote:Op zondag 6 april 2025 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar het is gewoon geen Ajax-spits.
Nog 6.quote:
3 a 4quote:
Onkruid komt altijd terugquote:
Zeker jammer, ik had 3-0 gepoeld. GAE tegen Utrecht wel goed met 2-2.quote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Fijne overwinning, jammer van dat zondagsschot dat erin vloog. Maar goed.
Aardig spelertje. Ging nog bijdehand lopen juichen na die goal ook. Guitig jong.quote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Fijne overwinning, jammer van dat zondagsschot dat erin vloog. Maar goed.
van Sosa wil ik nog wel geloven dat die iets kan, en wijndal gaat echt pas weg na zijn contract vrees ik. Mannsverk komt echt handelingssnelheid tekort.quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:15 schreef manny het volgende:
Wie van de Mislingtat-clan terugkomers zou meneer Farioli nog aan de praat kunnen krijgen. Sosa en mannsverk wellicht? Maar voor Sosa heb je Wijndal nog, of loopt die eindelijk zijn contract uit (check; nee dus: 2027). Dit wordt nog wat...
Forbs kan toch niet eigenlijk, maar had die gast er bij City in het 2e niet 35 ingeschoten ofzo. Die snelheid is niet weg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |