Hopelijk niet de nieuwe Forbs.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:13 schreef tong80 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf22c4df9857d4aff
Ruilen tegen Forbs.quote:
zekerquote:
Welnee joh, een traditionele top 3 is toch het leukste wat er is? Ajax of Feyenoord in de goot is leuk voor een paar weken, maar uiteindelijk mag je Europa in met Utrecht of Twente en daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker![]()
Wel vervelend voor de andere clubs dat we zo snel al weer om de prijzen meedoen (en zelfs kampioen gaan worden).
Een solide top 5 was leuker geweest. Maar ja dat hoop ik al jaren, komt er nooit uit.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welnee joh, een traditionele top 3 is toch het leukste wat er is? Ajax of Feyenoord in de goot is leuk voor een paar weken, maar uiteindelijk mag je Europa in met Utrecht of Twente en daar zit ook niemand op te wachten.
Dat gaat niet gebeuren.. daarvoor is alles onder de top 3 veel te infantiel. AZ speelt ook de ene week Tottenham naar huis en de andere week verliezen ze van Sparta. Twente idem dito.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Een solide top 5 was leuker geweest. Maar ja dat hoop ik al jaren, komt er nooit uit.
Het kan best dat je bij dat soort clubs een talent kan oppikken die nu nog niet klaar is voor de Premier League maar wel bruikbaar kan zijn voor Ajax. Alhoewel je duizenden van dit soort geruchten hoort over een heel jaar en het nog een flinke stap is van wat spelers in de gaten houden en er daadwerkelijk mee in onderhandeling zijn. Laatst op Ajax TV ook wel een interessante docu gezien over de scouting.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso, als je naar Shitty moet voor een talent, ben je al te laat.
Niet voor niets dat de KNJB dit jaar zo lekker (un)VARREDquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oei. Wel goed dat ze weer CL mogen spelen dan
Twente en AZ liggen ook een heel stuk achter qua begroting op de top-3.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Een solide top 5 was leuker geweest. Maar ja dat hoop ik al jaren, komt er nooit uit.
Dat dacht ik van Forbs ook voor hem gezien te hebben, met alle respect vraag ik me dan af hoe hij überhaupt bij City terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan best dat je bij dat soort clubs een talent kan oppikken die nu nog niet klaar is voor de Premier League maar wel bruikbaar kan zijn voor Ajax. Alhoewel je duizenden van dit soort geruchten hoort over een heel jaar en het nog een flinke stap is van wat spelers in de gaten houden en er daadwerkelijk mee in onderhandeling zijn. Laatst op Ajax TV ook wel een interessante docu gezien over de scouting.
Het is eerder zo dat Engeland nu ook al de landen leegscout waar je als Nederlandse club traditioneel wat vaker aan de beurt kwam zoals Scandinavië. Dat huren of overnemen van PL clubs wordt steeds meer het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso, als je naar Shitty moet voor een talent, ben je al te laat.
Sinds Muntenmannetje weg is, zijn die ook weer terug op aarde en Eenhoorn heeft ook de handdoek in de ring gegooid.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente en AZ liggen ook een heel stuk achter qua begroting op de top-3.
Misschien dat Twente daarin nog meer kan gaan groeien, AZ zit wel tegen het plafond heb ik het idee.
Inderdaad, je zal het als Eredivisie moeten hebben van de wat minder lineaire ontwikkelingstrajecten. De van Nistelrooijs van deze wereld (zijn vast ook wel wat recentere voorbeelden vanquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Engeland nu ook al de landen leegscout waar je als Nederlandse club traditioneel wat vaker aan de beurt kwam zoals Scandinavië. Dat huren of overnemen van PL clubs wordt steeds meer het nieuwe normaal.
Wie weet hebben we dan dit keer geluk, maar zo'n jongen die al op de kaart staat en je dan haalt met misschien allemaal clausules, is niet goed voor het verdienmodel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Engeland nu ook al de landen leegscout waar je als Nederlandse club traditioneel wat vaker aan de beurt kwam zoals Scandinavië. Dat huren of overnemen van PL clubs wordt steeds meer het nieuwe normaal.
Ook daar wordt het steeds moeilijker gemaakt. Men heeft jarenlang geageerd tegen een superleague maar in relatieve stilte zijn ze dat project in Engeland aan het voltooien.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie weet hebben we dan dit keer geluk, maar zo'n jongen die al op de kaart staat en je dan haalt met misschien allemaal clausules, is niet goed voor het verdienmodel.
Dan zou ik toch liever wat meer in Zuid Amerika ophalen, Neres, Martinez en Antony waren wel een succes, al was die laatste al op het randje van hoe ver je kan gaan met een talent, gelukkig heeft hij het wel waargemaakt.
Het kwam ook niet uit de lucht vallen dat superleague project, wel wat te laat en ook niet op de juiste manier gebracht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar wordt het steeds moeilijker gemaakt. Men heeft jarenlang geageerd tegen een superleague maar in relatieve stilte zijn ze dat project in Engeland aan het voltooien.
Daar leggen ze gewoon lachend 20 miljoen neer voor een speler als Osman, stallen elk talent bij zusterclubs, noem het maar op.
Zeg maar eens nee tegen tig modaal als je 15 bentquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:01 schreef Sabata het volgende:
De route die spelers afleggen lijkt ook steeds ingewikkelder te worden. Talenten wordt steeds jonger de kop gek gepraat om in UK te voetballen. Vervolgens voldoen ze niet, worden of gestald in een kleine Europese competitie of in de lage Engelse clubs om te kijken of het er daar wel uit komt. En als je pech hebt kom je als fijnbesnaarde technicus tussen de Mijnwerkers van Burnley of Huddersfield te voetballen waar ze juist alles van brute kracht moeten hebben. Speler rendeert dus nog minder landt op de bank en komt bij een nog kleinere zusterclub terecht. Of wordt teruggehuurd door de competitie waar hij oorspronkelijk vandaan kwam
Gek genoeg zorgt het er bij mij juist voor dat ik eigenlijk steeds meer enkel nog het Nederlandse voetbal (half) volg en het buitenlandse voetbal wat minder interessant begin te vinden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kwam ook niet uit de lucht vallen dat superleague project, wel wat te laat en ook niet op de juiste manier gebracht.
Ik vind het niveau hier helaas wat te laag om enthousiast te zijn, de PL kan ik wel van genieten, daar pak ik m'n wedstrijdjes wel mee, dat ik doe ik van de eredivisie eigenlijk zelden op Ajax na uiteraard.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek genoeg zorgt het er bij mij juist voor dat ik eigenlijk steeds meer enkel nog het Nederlandse voetbal (half) volg en het buitenlandse voetbal wat minder interessant begin te vinden.
Met zijn snelheid een wapen en dan hopen dat ze hem ook konden leren voetballen. Valt te proberen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Forbs ook voor hem gezien te hebben, met alle respect vraag ik me dan af hoe hij überhaupt bij City terecht is gekomen.
En in het slechtste geval eindig je dan als Bakkali die overal in Europa heeft gespeeld maar slechts een marginale rol had. Maar die verhalen verdwijnen gauw uit beeld, past niet in The Dreamquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg maar eens nee tegen tig modaal als je 15 bent
dat is nog steeds ver boven gemiddeld voor een (talentvolle) voetballerquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
En in het slechtste geval eindig je dan als Bakkali die overal in Europa heeft gespeeld maar slechts een marginale rol had. Maar die verhalen verdwijnen gauw uit beeld, past niet in The Dream
Ik weet niet op welke leeftijd ze hem gehaald hebben, misschien hoopten ze op wat fysieke groei, want met zijn fysiek kan je in Engeland niet spelen, tenzij je Messi skills hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn snelheid een wapen en dan hopen dat ze hem ook konden leren voetballen. Valt te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |