SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al een tabel excluded_users. Daar zit user Monitor in.quote:
En in een tabel excluded_users_totaaloverzicht zit Monitor en Dotteke.How can I make this topic about me?![]()
Ik had "Gefeliciteerd" klaar staan als TT, maar te traag, zoals verwacht
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
tis echt jammer dat Bondage er niet meer is
zoveel leuke ideeen
creativiteitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
tis echt jammer dat Bondage er niet meer is
zoveel leuke ideeen
creativiteit
How can I make this topic about me?![]()
Jijquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er vorige maand gewonnen dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.How can I make this topic about me?![]()
oeiquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon half jaartje wachten, dan doet ie het weer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.
Zo staan er wat klokken in mn huis opeens weer op de juiste tijd
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Teller voor wat?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, hij liet vannacht tussen 12 en 1 uur niets zien. Dat komt omdat ik reken voor de kolom "vandaag" en voor de kolom "gisteren" vanaf 00:00 uur en vanaf 00:00 uur de vorige dag.quote:
Ik moet altijd een correctie toepassen van 1 uur vanaf UTC.
Nu is dat dus 2 uur geworden.
Dus mijn dagscore zit er nu 1 uur naast.
De impact is behoorlijk.How can I make this topic about me?![]()
ja dan loop je een beetje vast denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hij liet vannacht tussen 12 en 1 uur niets zien. Dat komt omdat ik reken voor de kolom "vandaag" en voor de kolom "gisteren"vanaf 00:00 uur en vanaf 00:00 uur de vorige dag.
Dus mijn dagscore zit er nu 1 uur naast.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik laat de oven klok gewoon staan op de tijd dat de stop terug geklikt werdquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon half jaartje wachten, dan doet ie het weer.
Zo staan er wat klokken in mn huis opeens weer op de juiste tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op mijn oven en magnetron stel ik de tijd niet eens in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik laat de oven klok gewoon staan op de tijd dat de stop terug geklikt werdHow can I make this topic about me?![]()
Maar heb je het systeem overgenomen van bondage dan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hij liet vannacht tussen 12 en 1 uur niets zien. Dat komt omdat ik reken voor de kolom "vandaag" en voor de kolom "gisteren" vanaf 00:00 uur en vanaf 00:00 uur de vorige dag.
Dus mijn dagscore zit er nu 1 uur naast.
De impact is behoorlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stroom klapt er toch eens in de zoveel tijd uitquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mijn oven en magnetron stel ik de tijd niet eens in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik heb het zelf geschreven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar heb je het systeem overgenomen van bondage dan?
Wel met wat hulp.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had "Gefeliciteerd" klaar staan als TT, maar te traag, zoals verwacht![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: