SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al een tabel excluded_users. Daar zit user Monitor in.quote:
En in een tabel excluded_users_totaaloverzicht zit Monitor en Dotteke.How can I make this topic about me?![]()
Ik had "Gefeliciteerd" klaar staan als TT, maar te traag, zoals verwacht
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
tis echt jammer dat Bondage er niet meer is
zoveel leuke ideeen
creativiteitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
tis echt jammer dat Bondage er niet meer is
zoveel leuke ideeen
creativiteit
How can I make this topic about me?![]()
Jijquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er vorige maand gewonnen dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.How can I make this topic about me?![]()
oeiquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon half jaartje wachten, dan doet ie het weer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.
Zo staan er wat klokken in mn huis opeens weer op de juiste tijd
Teller voor wat?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga weer met mijn teller bezig. Eerst het zomertijd probleem oplossen, dat is toch wel een dingetje.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, hij liet vannacht tussen 12 en 1 uur niets zien. Dat komt omdat ik reken voor de kolom "vandaag" en voor de kolom "gisteren" vanaf 00:00 uur en vanaf 00:00 uur de vorige dag.quote:
Ik moet altijd een correctie toepassen van 1 uur vanaf UTC.
Nu is dat dus 2 uur geworden.
Dus mijn dagscore zit er nu 1 uur naast.
De impact is behoorlijk.How can I make this topic about me?![]()
ja dan loop je een beetje vast denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hij liet vannacht tussen 12 en 1 uur niets zien. Dat komt omdat ik reken voor de kolom "vandaag" en voor de kolom "gisteren"vanaf 00:00 uur en vanaf 00:00 uur de vorige dag.
Dus mijn dagscore zit er nu 1 uur naast.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik laat de oven klok gewoon staan op de tijd dat de stop terug geklikt werdquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon half jaartje wachten, dan doet ie het weer.
Zo staan er wat klokken in mn huis opeens weer op de juiste tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op mijn oven en magnetron stel ik de tijd niet eens in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik laat de oven klok gewoon staan op de tijd dat de stop terug geklikt werdHow can I make this topic about me?![]()
Maar heb je het systeem overgenomen van bondage dan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hij liet vannacht tussen 12 en 1 uur niets zien. Dat komt omdat ik reken voor de kolom "vandaag" en voor de kolom "gisteren" vanaf 00:00 uur en vanaf 00:00 uur de vorige dag.
Dus mijn dagscore zit er nu 1 uur naast.
De impact is behoorlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stroom klapt er toch eens in de zoveel tijd uitquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mijn oven en magnetron stel ik de tijd niet eens in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik heb het zelf geschreven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar heb je het systeem overgenomen van bondage dan?
Wel met wat hulp.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had "Gefeliciteerd" klaar staan als TT, maar te traag, zoals verwacht![]()
![]()
Ik heb 3 klokken in huis:
- oven (heel makkelijk in te stellen)
- telefoon (hoef ik niets mee)
- wekker (die ik niet gebruik en staat op zomertijd)Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mijn auto pakte zelf ook niet de juiste tijd
Maar dan plug je de telefoon in een dan neemt die het scherm over dus dan ben je er ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Na zoveel maanden is 'Zoek hulp' misschien een betere TT.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had "Gefeliciteerd" klaar staan als TT, maar te traag, zoals verwacht
Grapje hoor Jussie
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Netjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb het zelf geschreven.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb oven, wekker, magnetron, koekoek, die nog handmatig moeten in huis.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 klokken in huis:
- oven (heel makkelijk in te stellen)
- telefoon (hoef ik niets mee)
- wekker (die ik niet gebruik en staat op zomertijd)
En een in de auto. Soms stel ik ze goed in en soms wacht ik een half jaar.
Als ze ontregeld raken door bv stroomuitval, stel ik ze wel opnieuw inI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
CTRL + F 'Hulp'quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Na zoveel maanden is 'Zoek hulp' misschien een betere TT.
Grapje hoor Jussie![]()
Moet nog terug naar huis lopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zoo dat is een heel eind, goed bezig
*Lust geen koffie*![]()
Clippie was eigenlijk clip en klare onzin. Heeft nooit geholpen. Maar wel nostalgie.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wilde ik laatst nog een meme mee maken want mijn tante wilde mijn documenten omdat "haar mailbox stuk is"quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
AI the originalquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
Clippie was eigenlijk clip en klare onzin. Heeft nooit geholpen. Maar wel nostalgie.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet nog terug naar huis lopen.![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja idd lekker nummer. Om hard te lopen net wat een te trage beat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja wandel playlist
Beetje tempo erinBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja maar voor wandelen is het lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja idd lekker nummer. Om hard te lopen net wat een te trage beat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gewoon thunderdome opzettenquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja wandel playlist
Beetje tempo erinUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker Paul Kalkbrenner livesetje tijdens het hardlopen. Of een podcast.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Even in de zon zitten, kan gewoon, want ben toch thuis aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik dacht hoeveel stapjes zou ik straks dan hebben
Maar toen dacht ik we moeten nu naar de stad lopen vanavond en terug
Dus wordt nog meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens Maxim was het geen 1 april grap. Ik ben benieuwd.quote:
Ik ben alleen creatief met kurk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar zit soms ook kurk in.quote:
Kom langs het centrum
Wil op zich wel iets lekkers halen maar heb geen idee waar ik zin in hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kom langs het centrum
Wil op zich wel iets lekkers halen maar heb geen idee waar ik zin in heb![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 97 / +0 / +97 / 324 / 344
2. hemarookworst / 51 / +0 / +51 / 11 / 21
3. Dr.Mikey / 51 / +0 / +51 / 18 / 28
4. greysbones / 38 / +0 / +38 / 52 / 59
5. KillemWieft / 35 / +0 / +35 / 5 / 12
6. sp3c / 31 / +0 / +31 / 9 / 20
7. devzero / 30 / +0 / +30 / 10 / 19
8. Bally-b / 16 / +0 / +16 / 5 / 9
9. Moeraskat / 13 / +0 / +13 / 13 / 22
10. aeque / 13 / +0 / +13 / 44 / 57
11. loveislikeakiss / 12 / +0 / +12 / 116 / 119
12. StevenHyde / 10 / +0 / +10 / 46 / 56
13. Fogel / 8 / +0 / +8 / 24 / 33
14. Kissingbird / 7 / +0 / +7 / 7 / 10
15. gebrokenglas / 7 / +0 / +7 / 65 / 76
16. Lovely / 6 / +0 / +6 / 45 / 51
17. ieniminimuis / 5 / +0 / +5 / 20 / 22
18. MizzezAmy / 4 / +0 / +4 / 36 / 38
19. HappyCharly / 4 / +0 / +4 / 10 / 14
20. Grotetijd / 3 / +0 / +3 / 16 / 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zou wel een kaasbroodje lusten
Of een aardbei
Of een paaseiI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik dacht misschien een ijsje maar is het te koudquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Of een aardbei
Of een paaseiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kaasbroodje en dan paasei en aardbei naquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Of een aardbei
Of een paaseiUw ADH vitamine Worst
Mooie inspiratie voor mijn avondetenquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kaasbroodje en dan paasei en aardbei na
Paasei gevuld met aardbeiquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kaasbroodje en dan paasei en aardbei naHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of een paasbroodje met aardbeiquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kaasbroodje en dan paasei en aardbei na![]()
Oh windstil uit de zon is het heel warm wel. Of misschien komt het door mn dikke zwarte truiquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een ijsje maar is het te koud
Ik loop in een t shirt gekquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh windstil uit de zon is het heel warm wel. Of misschien komt het door mn dikke zwarte truiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die dingen zijn lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Paasei + kaasbroodje gecombineerd slimpie
Paasbrood nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Boeiequote:Op dinsdag 1 april 2025 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die dingen zijn lekker
Paasbrood niet![]()
Een kaasei zou ik dan wel weer eten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Paasei + kaasbroodje gecombineerd slimpieOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Er is vast een gradatie waarin je het nog lust
Boter, kwark, boursin, taartHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat ik zo mijn laatste koekje opwarm in de ovenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heej, ik heb ook nog koekjes in de diepvries. Witte chocola framboosquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Denk dat ik zo mijn laatste koekje opwarm in de oven
Liefst welquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Of haalt @:JustinK ook de kaas van de pizza af?![]()
![]()
Die van mij is gewoon witte chocoladequote:Op dinsdag 1 april 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook nog koekjes in de diepvries. Witte chocola framboos
*Lust geen koffie*![]()
Ga de 30k nog aantikken voor ik thuis ben denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee dat is normaal ei.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gisteren mijn records nog opgezocht
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog 4 uurquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Aftellen richting all you can eat: 125 min
*Lust geen koffie*![]()
respectquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was de vestigingsloop in Den Bosch vorig jaar
Ik de ochtend hond nog uitlaten
Maar den Bosch gaan
25 km loop
En daarna naar huis lopen
Op 48 km zitten, dus dan nog maar twee km met de hondUw ADH vitamine Worst
Heeft ie wel gezwaaid naar me?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje moet eerst uit Rotterdam komenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tegen de tijd dat jij begint, dan hap ik naar adem omdat ik weer teveel heb gegeten en mijn ogen weer groter dan de maag.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had me vorig jaar ingeschreven voor de ronde van Texel maar heb de halve ronde gedaanquote:
Misschien volgend jaar weer een pogingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik blijf vandaag in Rotterdamquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje moet eerst uit Rotterdam komenUw ADH vitamine Worst
Denk niet dat hij op de hoogte is van je woonplaatsquote:Ik heb dat soms al bij de 3e hapquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij begint, dan hap ik naar adem omdat ik weer teveel heb gegeten en mijn ogen weer groter dan de maag.
Vooral bij sushi lijkt het dan alsof het niet door de slokdarm wil ofzo, te veel in één keer naar binnen stouwenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor de volgende keer dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij op de hoogte is van je woonplaatsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik eet uit enthousiasme veel te snel en dan na enkele borden zegt mijn maag are u mad? Cola erbij drinken helpt dan ook niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij op de hoogte is van je woonplaats
[..]
Ik heb dat soms al bij de 3e hap
Vooral bij sushi lijkt het dan alsof het niet door de slokdarm wil ofzo, te veel in één keer naar binnen stouwenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn sociaal media zit vol mukbangquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik eet uit enthousiasme veel te snel en dan na enkele borden zegt mijn maag are u mad? Cola erbij drinken helpt dan ook niet.
Wat die weg stoppen is een wonderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kijk alleen soms beardmeetsfood. Daarna heb ik zelf direct geen trek meerquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn sociaal media zit vol mukbang
Wat die weg stoppen is een wonder
Ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Had me vorig jaar ingeschreven voor de ronde van Texel maar heb de halve ronde gedaan
Misschien volgend jaar weer een pogingUw ADH vitamine Worst
Die pakt altijd nog een toetje naquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kijk alleen soms beardmeetsfood. Daarna heb ik zelf direct geen trek meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha ja wel een legendquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die pakt altijd nog een toetje naBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
je wilt denk ik niet weten wat die daarna op de pot perstquote:Uw ADH vitamine Worst
Busje komt zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moet je betalen voor zijn OF als je dat wil zienquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je wilt denk ik niet weten wat die daarna op de pot perstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb voor de verandering eens thunderdome opgezet, uit 2024 maar lekker old school tracksUw ADH vitamine Worst
Woeiiiiquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Wat een dagje gezellig naar de ikea en mac geweest![]()
![]()
Lekker tanzenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
Heb voor de verandering eens thunderdome opgezet, uit 2024 maar lekker old school tracks
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 1 april 2025 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
Heb voor de verandering eens thunderdome opgezet, uit 2024 maar lekker old school tracks![]()
![]()
anders geef je ze een trap toch? je hebt een speciale stappenteller die dat bijhoudtquote:
Uw ADH vitamine Worst
Nou in de Ikea durf ik dat nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders geef je ze een trap toch? je hebt een speciale stappenteller die dat bijhoudt
anders zijn er genoeg kasten om ze weg te stoppenquote:Uw ADH vitamine Worst
/Me kijkt naar haar stapjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders geef je ze een trap toch? je hebt een speciale stappenteller die dat bijhoudtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat wel jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders zijn er genoeg kasten om ze weg te stoppen
Hofmans die Tim gaat familie vloggers de Bellingas aanpakken iets waar Jan Roos al jaren over roept dat het niet oke is gaat Hofman nu mee lopen net als eerder met dat Voice Borsato verhaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wil ik van niemand weten 😉quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je wilt denk ik niet weten wat die daarna op de pot perstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
*Trappentellerquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders geef je ze een trap toch? je hebt een speciale stappenteller die dat bijhoudtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben moe. Wat raar aangezien ik toch zeker 4,5 uur geslapen heb.
Maar dat is ook niet veelquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:28 schreef aeque het volgende:
Ik ben moe. Wat raar aangezien ik toch zeker 4,5 uur geslapen heb."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat haal ik al sowieso nooit.quote:
Hoe meet je dat precies? Of doet je app dat. Wel heel hoog volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh wauw mijn vo2max naar 48
Begon het jaar met 43Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh wauw mijn vo2max naar 48
Begon het jaar met 43Wat is vo2max?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
VO2Max is de maximale hoeveelheid zuurstof die jouw lichaam per minuut kan opnemen. VO2Max wordt dan ook vaak gebruikt als graadmeter om aan te geven hoe het met iemand zijn lichamelijke conditie gesteld is. Een lagere longinhoud betekent dat je minder zuurstof op kan nemen. Bij dichtgeslibde bloedvaten kan het bloed(vervoerder van zuurstof) minder snel naar de spieren. Hoe hoger de maximale zuurstofopname, des te beter jouw uithoudingsvermogen kan zijn.quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De V̇O₂max of het maximale zuurstofopnamevermogen is het maximale volume (V) zuurstofgas dat het menselijk lichaam per tijdseenheid kan transporteren en metaboliseren bij lichamelijke inspanning, gemeten op zeeniveau. De waarde van de V̇O₂max is een indicatie van iemands fysieke conditieniveau.quote:
Groetjes Wiki
Ah. Dan mag ik al blij zijn als ik de 1 haalquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
VO2Max is de maximale hoeveelheid zuurstof die jouw lichaam per minuut kan opnemen. VO2Max wordt dan ook vaak gebruikt als graadmeter om aan te geven hoe het met iemand zijn lichamelijke conditie gesteld is. Een lagere longinhoud betekent dat je minder zuurstof op kan nemen. Bij dichtgeslibde bloedvaten kan het bloed(vervoerder van zuurstof) minder snel naar de spieren. Hoe hoger de maximale zuurstofopname, des te beter jouw uithoudingsvermogen kan zijn.
ik zit nu op het randje om in mijn leeftijdscategorie van goed naar zeer goed te gaan
*Lust geen koffie*![]()
Mijn Garmin zegt bij mij een waarde van 50. Maar lijkt me niet betrouwbaar, want ik doe de horloge alleen om als ik een stukje ga hardlopen. Of wanneer ik een fietstocht ga doen van tientallen kilometers.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moet bijvoorbeeld ook mijn gemiddelde hardslag van 110 in rust terugbrengen van de app. Maar dat is natuurlijk puur alleen op basis van momenten dat ik hardloop of fiets. In rust heb ik t ook weleens om gedaan kort en dan is het 55-60.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dan weet die niet goed wat jouw hartslag is in rustquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn Garmin zegt bij mij een waarde van 50. Maar lijkt me niet betrouwbaar, want ik doe de horloge alleen om als ik een stukje ga hardlopen. Of wanneer ik een fietstocht ga doen van tientallen kilometers.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel weer zo'n waarde waar je eigenlijk geen kut aan hebt, behalve als je proffesioneel atleet bent.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Of professioneel bolkerquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:41 schreef aeque het volgende:
Wel weer zo'n waarde waar je eigenlijk geen kut aan hebt, behalve als je proffesioneel atleet bent.![]()
ik had paar jaar geleden een operatie en dan lig je eerst in zo'n bed in de wachtkamer
geen mobiel, geen bril, geen horologe, alleen een knijper op je vinger voor je hartslag
geen bal te doen dus, dus ik ontspan
tot 3x ging die machine af want mijn hartslag was onder de 50 en dan geeft het dus een melding
dus die werd bijgesteld
i am tiny, mijn hart hoeft niet hard te werken om alles rond te krijgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ik doe de horloge om, zoek gps en ga aan de gang. Heb niet zo heel graag een horloge om in het dagelijks leven. Irritant ook met computeren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan weet die niet goed wat jouw hartslag is in rustBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan zal die van jou wel hoog zijn.quote:
mwa, stel dat mijn bmi zegt dat ik dik ben, maar mijn vo2max is goed, dan is wel een toegevoegde waardequote:Op dinsdag 1 april 2025 15:41 schreef aeque het volgende:
Wel weer zo'n waarde waar je eigenlijk geen kut aan hebt, behalve als je proffesioneel atleet bent.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik weet waar ik zin in heb
churro's
geen idee waar ik die kan krijgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ben je naast tiny ook sportief iig. Onder 50 is wel erg laagquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had paar jaar geleden een operatie en dan lig je eerst in zo'n bed in de wachtkamer
geen mobiel, geen bril, geen horologe, alleen een knijper op je vinger voor je hartslag
geen bal te doen dus, dus ik ontspan
tot 3x ging die machine af want mijn hartslag was onder de 50 en dan geeft het dus een melding
dus die werd bijgesteld
i am tiny, mijn hart hoeft niet hard te werken om alles rond te krijgen
Heb eerder een ander horloge gehad en toen deed ik em weleens een dag om. Dan was mijn hartslag in rust t laagst als ik auto deed rijden
Albert heijn heeft ze van Aviko.. moet je ze alleen zelf in de oven of airfryer doenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
churro's
geen idee waar ik die kan krijgen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga maar richting mijn ouders voor de all you can eat. Hopelijk heeft mijn moeder een goede dag dat ze ook even goed kan smikkelen
Ik wilde zeggen dat ik al blij ben als ik elke dag weer wakker mag worden. Maar dat zou een leugen zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mwa, stel dat mijn bmi zegt dat ik dik ben, maar mijn vo2max is goed, dan is wel een toegevoegde waarde
Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar richting mijn ouders voor de all you can eat. Hopelijk heeft mijn moeder een goede dag dat ze ook even goed kan smikkelen![]()
![]()
@Moeraskatquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
churro's
geen idee waar ik die kan krijgenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: