Het leven is vermoeiend.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Soms wel, soms wat minder.quote:
Nee, ik ben er altijd moe vanquote:Op donderdag 3 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd moe he
Doe er wat aan!quote:
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.quote:
Met meer katten dan inwoners wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om in een klein bergdorpje met max 500 inwoners een katten café te beginnen.
Dat is alleen maar beter.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met meer katten dan inwoners wel.
Ik zou het doen met konijnen.quote:
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
Sneuquote:Op donderdag 3 april 2025 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor konijnen. Tenzij in een stoofpotje van rode wijn.
Knienen!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het doen met konijnen.
I knowquote:
quote:
quote:
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komenquote:
Foto's dan maarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind knijntjes echt heel toffe beestjes, maar ik kan niet bij ze in de buurt komen
quote:
Laatst nog gezien, topfilmquote:
CotSiequote:
Lekker slapen danquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stig
En ik ga denk ik nog eventjes twee uurtjes liggen. Ben zo moe...
Geef een onderwerp om het over te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |