Even Boudewijn de Groot opzetten, moment.quote:
Jij wel hoor. Doe eens gek en prik er een tandenstokertje met Nederlands vlaggetje in! So. Much. Fun!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we de cake zelf versieren met slagroom en sprinkles?
Ik doe het hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wel hoor. Doe eens gek en prik er een tandenstokertje met Nederlands vlaggetje erin! So. Much. Fun!
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uh huh
Met de telelens om je nek zeker
Aha. Bietje double dipping, ey?quote:Op woensdag 2 april 2025 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had toen al net geneukt dus was alleen maar om DE enige echte TGND in levende lijven te zien.
Verspilling van den paars gepunte lans, godnondejuquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verspilling van den paars gepunte lans, godnondeju
Alsof ik kans had gemaakt bij TGND, laten we wel realistisch blijven.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verspilling van den paars gepunte lans, godnondeju
Als je het niet probeert is er geen kansquote:Op woensdag 2 april 2025 07:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof ik kans had gemaakt bij TGND, laten we wel realistisch blijven.
Aangezien ik mezelf ken kan ik van te voren al zeggen: nee, zou geen kans maken.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het niet probeert is er geen kans
Jammer wel, dat je jezelf al afwijstquote:Op woensdag 2 april 2025 07:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien ik mezelf ken kan ik van te voren al zeggen: nee, zou geen kans maken.
Tijdsbesparing noem ik dat.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer wel, dat je jezelf al afwijst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2025 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Maantjequote:
Ja prima hoorquote:
fijnquote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima hoorEn met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |