meer lezen: https://www.welingelichte(...)ls-smeltende-kaarsenquote:'Door Ozempic zagen onze armen, benen en billen eruit als smeltende kaarsen'
Toonaangevende plastische chirurgen melden een enorme toename van patiënten die extreme cosmetische ingrepen willen ondergaan - nadat ze dramatische hoeveelheden gewicht zijn kwijtgeraakt met afslankmiddelen zoals Ozempic.
De injecties zijn natuurlijk een zegen. Maar ieder voordeel heeft ook zijn nadeel. Er wordt minder gesproken over de lichamelijke problemen die ze er vaak aan over houden. Gebruikers van Ozempic en vergelijkbare medicijnen Wegovy en Mounjaro klagen op sociale media dat ze een ingevallen, hol uitziend gezicht, hangende 'gesmolten kaars'-huid op hun armen, benen en buik, 'lege' borsten en uitgezakte billen hebben, schrijft de Mail.
[...]
https://www.elle.com/nl/b(...)wen-ozempic-gezicht/quote:Plastisch chirurgen waarschuwen voor het Ozempic-gezicht dat heel Hollywood overneemt
quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het is wel een kort weg naar gewichtsverlies, je komt er alleen heel lelijk uit te zien.
Haastige spoed is zelden goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:59 schreef Vlinder het volgende:
Logisch ook. Al je vet verdwijnt, maar al die spieren zitten er nog en daar doen ze niks mee. Spieren moeten in beweging blijven. Maar al die veel te dikke mensen gaan nu niet ineens wel bewegen. Dus dat ziet er niet uit nee..
Ga maar lekker naar rotten.com ofso als je dat soort gore wil zien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Hardlopen maakt je nog lelijker.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het is wel een kort weg naar gewichtsverlies, je komt er alleen heel lelijk uit te zien.
Eens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:18 schreef MichaelScott het volgende:
Oh nee, wat erg.
Net goed voor deze egoïstische varkens, hopelijk zorgen deze horrorverhalen ervoor dat diabetespatiënten het middel weer kunnen krijgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
Nou ja, voor mensen met diabetes wellicht ja.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:47 schreef gwn_een_user het volgende:
De injecties zijn natuurlijk een zegen.
Raarrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.hawtcelebs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Fkatie-price-in-bikini-at-a-pool-in-turkey-09-04-2019-12.jpg&f=1&nofb=1&ipt=4fff52d7fc47f61c9a50bc745cb157612e34ccecb476255a9175e1e0c08fb6b9&ipo=images]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft niks met wel of geen spieren te maken. Als je van walvis naar slank gaat raak je het vet kwijt maar niet de huid waar al dat vet in zat. Dat blijf je houden. Je hebt dan dus veel overtollig huid dat niet meer gevuld is en gaat hangen. Dat vul je niet op met wat extra bewegen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:59 schreef Vlinder het volgende:
Logisch ook. Al je vet verdwijnt, maar al die spieren zitten er nog en daar doen ze niks mee. Spieren moeten in beweging blijven. Maar al die veel te dikke mensen gaan nu niet ineens wel bewegen. Dus dat ziet er niet uit nee..
Als je langzaam afvalt, bijvoorbeeld 1 kilo per week, dan krimpt je huid nog best wel mee. Ik merk dat op bijvoorbeeld mijn rug en maagstreek, dat daar de huid niet gaat hangen als ik afval. Mijn buik wel, maar dat komt ook wel door 2 zwangerschappen. Ik heb geen overdreven dikke benen of heupen, dus dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:45 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het heeft niks met wel of geen spieren te maken. Als je van walvis naar slank gaat raak je het vet kwijt maar niet de huid waar al dat vet in zat. Dat blijf je houden. Je hebt dan dus veel overtollig huid dat niet meer gevuld is en gaat hangen. Dat vul je niet op met wat extra bewegen.
Ik vind 1 kilo per week niet langzaam afvallen. Dat is ongeveer duizend calorieën per dag minder dan je lichaam verbruikt. Dus een week lang geen avondeten bijvoorbeeld, plus nog extra besparingen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je langzaam afvalt, bijvoorbeeld 1 kilo per week, dan krimpt je huid nog best wel mee. Ik merk dat op bijvoorbeeld mijn rug en maagstreek, dat daar de huid niet gaat hangen als ik afval. Mijn buik wel, maar dat komt ook wel door 2 zwangerschappen. Ik heb geen overdreven dikke benen of heupen, dus dat scheelt ook.
Uiteraard moet je ook bewegen tijdens het afvallen. Alleen met medicatie gaat het uiteindelijk fout.
Ik gebruik geen medicijnen, maar gezonde leefstijl om af te vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |