SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kunt eten en lopen tegelijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:19 schreef aeque het volgende: [..] Geen stapjes is meer tijd voor hapjes.
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Buiten adem zijn en dan eten werkt niet zo lekker.
Laat mij lekker fattie zijn.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jij mag zo zijn en ik mag mezelf zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Buiten adem zijn en dan eten werkt niet zo lekker.
Laat mij lekker fattie zijn.
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb nooit gezegd dat je dat niet mocht.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij mag zo zijn en ik mag mezelf zijn
Jij vond mij triggerendquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je dat niet mocht.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Google zei een uur en een kwartier, maar ik loop wat sneller dan Google denktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik als Karen vind alles triggerend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dus nog 12 minuten en dan een kwartier wachten ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had gekeken voor ov hierheen maar vraag me nu af waarom er geen suggestie was voor pak de trein naar station LunettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik voel mij compleet nutteloos en overbodig op werk
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mijn werkgever vond het ook leuk om een 1 april grap te doen hoor
Of we de fietsen net zoals de auto's ook achteruit willen parkeren/stallen.Trotste mama van Ambar
En het ergste is gewoon dat het daadwerkelijk nog waar had kunnen zijn ook nog
Trotste mama van Ambar
Doen we hier altijdquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werkgever vond het ook leuk om een 1 april grap te doen hoor
Of we de fietsen net zoals de auto's ook achteruit willen parkeren/stallen.![]()
Maargoed 1 april grappen zijn nooit grappigTrotste mama van Ambar
Fiets achteruit inparkeren is ook wel erg kut
Als dino er was had ik lepel ingevroren in een bakje en zijn ontbijt er bovenop gelegdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe er dan wat aanquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij compleet nutteloos en overbodig op werk
Ik hoor je al weken over dat je werk niet is wat je wil, dat ze je totaal niet op waarde schatte, dat je je onnodig voelt en nutteloos/overbodig. Maar ondertussen blijf je dat zeggen en als mensen je adviezen geven wuif je ze weg.
Ga dan ook met je baas praten en zeg joh, dit en dat zou ik graag wel willen want ik wil mij bewijzen. Word daar niks mee gedaan/negatief op geantwoord, ga dan alvast op zoek naar een andere baan en die daar op volgend je ontslag in.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lepel 🥄quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Fiets achteruit inparkeren is ook wel erg kut
Als dino er was had ik lepel ingevroren in een bakje en zijn ontbijt er bovenop gelegd![]()
![]()
Ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan
Ik hoor je al weken over dat je werk niet is wat je wil, dat ze je totaal niet op waarde schatte, dat je je onnodig voelt en nutteloos/overbodig. Maar ondertussen blijf je dat zeggen en als mensen je adviezen geven wuif je ze weg.
Ga dan ook met je baas praten en zeg joh, dit en dat zou ik graag wel willen want ik wil mij bewijzen. Word daar niks mee gedaan/negatief op geantwoord, ga dan alvast op zoek naar een andere baan en die daar op volgend je ontslag in.
hoef
geen
advies.
Ga
wegTrotste mama van Ambar
Mensen mogen gewoon zeiken hèquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan
Ga dan ook met je baas praten en zeg joh, dit en dat zou ik graag wel willen want ik wil mij bewijzen. Word daar niks mee gedaan/negatief op geantwoord, ga dan alvast op zoek naar een andere baan en die daar op volgend je ontslag in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee dinsdag is twee perenquote:
Ken je klassiekers
*Lust geen koffie*![]()
Die moet je niet vergelijken met die appel van maandagquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dinsdag is twee peren
Ken je klassiekers![]()
Duiquote:
De
Lijk
Ok
Doei.Well, life can be a riot
Nee maar appels zijn sowieso overratedquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die moet je niet vergelijken met die appel van maandagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeker. Maar mensen mogen ook adviezen geven, en zeker als diegene VRAAGT om adviezen maar vervolgens alles in de wind slaat ...quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mensen mogen gewoon zeiken hèWell, life can be a riot
Jij nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar appels zijn sowieso overrated![]()
![]()
Ik heb vandaag nog geen vraagteken gebruikt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker. Maar mensen mogen ook adviezen geven, en zeker als diegene VRAAGT om adviezen maar vervolgens alles in de wind slaat ...Trotste mama van Ambar
Wie vraagt er om advies?quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker. Maar mensen mogen ook adviezen geven, en zeker als diegene VRAAGT om adviezen maar vervolgens alles in de wind slaat ...
Echt zo mannen, zien een probleem en willen het meteen oplossenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit ja. Echt constantquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wie vraagt er om advies?
Echt zo mannen, zien een probleem en willen het meteen oplossen
Trotste mama van Ambar
Niet meteen generaliserenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wie vraagt er om advies?
Echt zo mannen, zien een probleem en willen het meteen oplossen![]()
Niet alle mannen, maar wel altijd een manTrotste mama van Ambar
Sommige mannenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet alle mannen, maar wel altijd een man![]()
![]()
Meteen dat gegeneraliseer
Well, life can be a riot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alles is op te lossen door er een piemel in te steken toch?quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wie vraagt er om advies?
Echt zo mannen, zien een probleem en willen het meteen oplossenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lijkt wel zo Nederlandse vrouwenfilm zo een met altijd dezelfde acteurs die voorspelbaar eindigen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Soms tweequote:Op dinsdag 1 april 2025 11:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles is op te lossen door er een piemel in te steken toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tegen de tijd dat ik de verpakking van de cake open krijg heb ik de 260 kcal alweer verbrand
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga nu nog even meer klagen zodat ik ongevraagd advies kan triggerenTrotste mama van Ambar
Dan kan je 'm gewoon op eten zonder dat 't er aan zitquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tegen de tijd dat ik de verpakking van de cake open krijg heb ik de 260 kcal alweer verbrand
Well, life can be a riot
Daarom maken ze dat zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tegen de tijd dat ik de verpakking van de cake open krijg heb ik de 260 kcal alweer verbrand![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tegen de tijd dat ik de verpakking van de cake open krijg heb ik de 260 kcal alweer verbrand![]()
![]()
Weet je dat het leven mooier is als je het positief benaderdquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu nog even meer klagen zodat ik ongevraagd advies kan triggeren
Gewoon een tip
*Lust geen koffie*![]()
Verdomme, ben ik bewust uit kpd gegaan begin ik vervolgens zelf met de viezigheid. Ik walg van mezelf.![]()
Een bolk kan je krijgenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu nog even meer klagen zodat ik ongevraagd advies kan triggeren![]()
Dit.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je dat het leven mooier is als je het positief benaderd
Gewoon een tip
Well, life can be a riot
Mijn kontje heeft ondersteuning nodig jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan kan je 'm gewoon op eten zonder dat 't er aan zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wij ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:55 schreef aeque het volgende:
Verdomme, ben ik bewust uit kpd gegaan begin ik vervolgens zelf met de viezigheid. Ik walg van mezelf.![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je dat af en toe je hart luchten helpt bij stress en het tegengaat van opkroppen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je dat het leven mooier is als je het positief benaderd
Gewoon een tip
Trotste mama van Ambar
Sorry had ik een /s erbij moeten zetten voor je?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wist je ook dat toxic positivity helemaal niet goed is en juist schadelijk is voor je mentale gezondheid?Trotste mama van Ambar
De kpd bevat weinig viezigheidquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:55 schreef aeque het volgende:
Gisteren hadden ze het over motoren importeren en vandaag over het zoeken van een compacte autoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had je kunnen doenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sorry had ik een /s erbij moeten zetten voor je?Well, life can be a riot
Dat lijkt bijna DTS wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De kpd bevat weinig viezigheid
Gisteren hadden ze het over motoren importeren en vandaag over het zoeken van een compacte autoHow can I make this topic about me?![]()
klinkt heel gezelligquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het over motoren importeren en vandaag over het zoeken van een compacte auto![]()
Geen bolks daarquote:
Dan worden ze boos
Iets met cockbloking ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had om 12 een wandeldate staan met hr
Hoe laat zou ze er zijn?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een aantal mensen vallen voor mij ook onder de categorie viezigheid.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het over motoren importeren en vandaag over het zoeken van een compacte auto
Willie wartaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Freshfruit komt er niet meerquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Een aantal mensen vallen voor mij ook onder de categorie viezigheid.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wiwa is straks de nieuwe Borsato bij de voice.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Viezefur was wel echt vies bezig vele jaren terug in Arnhem met koningsdag (of misschien zelfs nog koninginnendag). Traden ze op met de jeugd en hij was al kacheltje lam. Pakte hij een pak melk en ging dat zo richting het publiek gooien. Vieees.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien heeft aeque het over mij
Ben ik de viezigheid?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje welquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben ik de viezigheid?![]()
Heel erg smerigquote:Well, life can be a riot
Oh volgens mij zie ik der Audi
6 minuten te laat is best prima voor haarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de jury met dooie Freek en Suzan.
En Dinand Nederhorst en met ik ben alleen leuk als de camera aanstaat Ilse uit Almelo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zonde he. Had best graag de hele jeugd gezien als jury. Dat was betere televisie geweestquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Dinand Nederhorst en met ik ben alleen leuk als de camera aanstaat Ilse uit Almelo.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En dan schijten?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ga in de bosjes zitten als 1 april prank![]()
Haha nee jij niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben ik de viezigheid?
Dat was wel leuk geweestquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zonde he. Had best graag de hele jeugd gezien als jury. Dat was betere televisie geweest![]()
Al heb ik heel eerlijk dat programma verder nooit gezien van mij mocht het wegblijven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AlmeloOoOoquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Dinand Nederhorst en met ik ben alleen leuk als de camera aanstaat Ilse uit Almelo.![]()
Dat was wel leuk geweestquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zonde he. Had best graag de hele jeugd gezien als jury. Dat was betere televisie geweest![]()
Al heb ik heel eerlijk dat programma verder nooit gezien van mij mocht het wegblijven.die Sanne leuker als Ilse uit Almelo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
dialect maakt me eigenlijk niet zoveel uit
amsterdams en rotterdams vind ik niet echt aantrekkelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowieso teveel dialectquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
amsterdams en rotterdams vind ik niet echt aantrekkelijk![]()
Gronings.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
amsterdams en rotterdams vind ik niet echt aantrekkelijk
How can I make this topic about me?![]()
Zo'n heel plat Amsterdams accent word ik ook niet warm van. Plat Haags vind ik ook té.
Verder zal het mij echt aan mijn anus oxyderen, je valt op de persoon en niet op 't accent. Lijkt mij danWell, life can be a riot
Wat voor een accent heb jij?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
Zo'n heel plat Amsterdams accent word ik ook niet warm van. Plat Haags vind ik ook té.
Verder zal het mij echt aan mijn anus oxyderen, je valt op de persoon en niet op 't accent. Lijkt mij danBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
anus, kut ....quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
Verder zal het mij echt aan mijn anus oxyderen, je valt op de persoon en niet op 't accent. Lijkt mij dan
Nou nou nou.How can I make this topic about me?![]()
Denk meer Nimweegs. Heb wel een beetje zachte g. En schijn vooral bijvoorbeeld Henk uit te spreken als Hank. En pen als pan etc.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk meer Nimweegs. Heb wel een beetje zachte g. En schijn vooral bijvoorbeeld Henk uit te spreken als Hank. En pen als pan etc.![]()
ik heb een kak accent
volgens @KissingbirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet alleen volgens mijquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik heb een kak accent
volgens @:Kissingbird
Smile, it's free therapy.![]()
Dat vind ik de shit hoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik heb een kak accent
volgens @:KissingbirdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je bedoelt bekakt?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik heb een kak accent
volgens @:Kissingbird
Zo stel ik me jou helemaal niet voor
Oh nee wacht, had ik al een keer gehoord volgens mij.quote:
volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh nee wacht, had ik al een keer gehoord volgens mij.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stond een keer in de metro in Amsterdam richting Ajax-Heerenveen en toen hoorde iemand me praten en toen zei de man moet Ajax tegen Psv vanavond?
Echt afschuwelijke belediging.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Beetje typisch Hilversums, met af en toe iets van 't kamp er tussendoorquote:
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
Stond een keer in de metro in Amsterdam richting Ajax-Heerenveen en toen hoorde iemand me praten en toen zei de man moet Ajax tegen Psv vanavond?
Echt afschuwelijke belediging.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
Echt afschuwelijke belediging.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stoerquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje typisch Hilversums, met af en toe iets van 't kamp er tussendoor![]()
![]()
Neuhquote:Als er iets is wat ik niet ben
Well, life can be a riot
Smiddags al in Amsterdam en gezellig wat biertjes in de kroeg gedronken. Denk dat ik daardoor helemaal minder abn praatte.
Of nouja dat maak ik mezelf maar even wijs om de pijn voor mezelf te verzachten
Owh okequote:Op dinsdag 1 april 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NeuhAls er iets is wat ik niet ben
![]()
![]()
Iemand die praat als iemand van het kamp laat ik altijd voorgaan. Just in case.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje typisch Hilversums, met af en toe iets van 't kamp er tussendoorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
maar ze dachten dat je een lampje was ?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Smiddags al in Amsterdam en gezellig wat biertjes in de kroeg gedronken. Denk dat ik daardoor helemaal minder abn praatte.
Of nouja dat maak ik mezelf maar even wijs om de pijn voor mezelf te verzachtenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik niequote:Op dinsdag 1 april 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Iemand die praat als iemand van het kamp laat ik altijd voorgaan. Just in case.
ik heb skitta
Ja dat maakte ik wel op uit die subtiele opmerkingquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze dachten dat je een lampje was ?
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Iemand die praat als iemand van het kamp laat ik altijd voorgaan. Just in case.![]()
Praat niet persé als iemand van het kamp, maar heb af en toe wel bij bepaalde woorden die tongval.Well, life can be a riot
LIK MIJN KUTTTTTquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
Praat niet persé als iemand van het kamp, maar heb af en toe wel bij bepaalde woorden die tongval.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat maakte ik wel op uit die subtiele opmerking![]()
![]()
je IQ was direct met 20 punten gedaald
Dehquote:
Well, life can be a riot
Ja ik werd direct geholpen met uitstappen en er werd in heet rustig tempo uitgelegd waar ik heen moest lopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
je IQ was direct met 20 punten gedaaldBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Laats in het ziekenhuis met die vriend van mijquote:
een uur naast een meneer gezeten die van het kamp kwam
hele levensverhaal mogen aanhorenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb jij weerquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laats in het ziekenhuis met die vriend van mij
een uur naast een meneer gezeten die van het kamp kwam
hele levensverhaal mogen aanhoren![]()
Komt omdat je zo sociaal bent en goed kunt luisteren
huh iemand dacht dat je mongol was?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik werd direct geholpen met uitstappen en er werd in heet rustig tempo uitgelegd waar ik heen moest lopen.![]()
ff beeld weer bijstellenSmile, it's free therapy.![]()
Mijn iq met 20 naar beneden op basis van mijn accent, dan blijft er idd weinig over.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh iemand dacht dat je mongol was?![]()
ff beeld weer bijstellenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
klopt ook met een jongen geklets die tegen een psychose aan zatquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb jij weer![]()
Komt omdat je zo sociaal bent en goed kunt luisterenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn iq met 20 naar beneden op basis van mijn accent, dan blijft er idd weinig over.![]()
![]()
![]()
moet even wat mensen gaan neerschieten
tot zoooooSmile, it's free therapy.![]()
komt het nu zeker niet meer goed mee?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt ook met een jongen geklets die tegen een psychose aan zat
edit: disclaimer fout garpjeSmile, it's free therapy.![]()
Hier staat cod aan en het is double xp weekend (wut weekend?), dus ik wil daar nog even van profiteren ook jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet even wat mensen gaan neerschieten
tot zooooo
Beetje zoals Michella Kox.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk meer Nimweegs. Heb wel een beetje zachte g. En schijn vooral bijvoorbeeld Henk uit te spreken als Hank. En pen als pan etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Brrrrr MichellaWell, life can be a riot
zit in Fortnitequote:Op dinsdag 1 april 2025 12:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier staat cod aan en het is double xp weekend (wut weekend?), dus ik wil daar nog even van profiteren ook ja
Ik krijg dat niet meer geinstalleerd, omdat ik een playstation 4 heb, waar cod bijna de hele schijfruimte in beslag neemtquote:
En die andere parel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Louisa?quote:Well, life can be a riot
Ja denk ik wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zij is ook wel een bijzondere. Maar vind haar nog wel grappig. Vond Michella bij De Allerslechtste Chauffeur bijzonder vervelend weet ik nogWell, life can be a riot
Ik heb ooit een clipje gezien dat ze bejaarden gaan verzorgen dat zo een oud vrouwtje vraagt zijn jullie travestieten
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een clipje gezien dat ze bejaarden gaan verzorgen dat zo een oud vrouwtje vraagt zijn jullie travestietenJeeezus.
Bejaarden zijn echt zo ontzettend blunt, hou er van
Well, life can be a riot
heb je geen cloud? hier ook een ps4 met cloud en intern geheugenquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet meer geinstalleerd, omdat ik een playstation 4 heb, waar cod bijna de hele schijfruimte in beslag neemtSmile, it's free therapy.![]()
Moet ie lid zijn van ps plus tegelijkertijd als hij online wil met cod moet dat sowieso.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je geen cloud? hier ook een ps4 met cloud en intern geheugenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ps plus, maar wist niks van een cloudquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je geen cloud? hier ook een ps4 met cloud en intern geheugenExtra geheugen zou ik kunnen kopen idd
Ik heb vandaag glutenvrije vega broodjesTrotste mama van Ambar
nee hoef je niet te kopen dat zit bij de ps plus erbij.. 100 gbquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb ps plus, maar wist niks van een cloudExtra geheugen zou ik kunnen kopen idd
Oh coolquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis @:Bondage
die deed af en toe van die leuke grafiekjes
met meeste likes gegeven etc![]()
![]()
Oh dat is leuk idd! statsquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis @:Bondage
die deed af en toe van die leuke grafiekjes
met meeste likes gegeven etc![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 1 april 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas start de editor op![]()
![]()
jij weet dat ook welquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas start de editor op
al die leuke grafiekjes etc die bondage af en toe maakteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet niet meer wat het was, maar wel dat ik erom moest lachen.quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Grafiekjes heb ik nog nooit gedaan, ik kan wel tabellen maken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij weet dat ook wel
al die leuke grafiekjes etc die bondage af en toe maakteHow can I make this topic about me?![]()
Ook primaquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grafiekjes heb ik nog nooit gedaan, ik kan wel tabellen maken.![]()
Heb je ps5 kan wel cod ervaring gebruiken in marvel rivals.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb ps plus, maar wist niks van een cloudExtra geheugen zou ik kunnen kopen idd
R.I.P DTS.![]()
Bij mij sta je altijd bovenaan hoor.quote:
Ik kan je standaard wel een hoger plekje geven in de scorequote:
Dat is die uit de OP toch?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/![]()
Ja bij punten/uur, die kleuren, da's echt mooi gedaan...quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/How can I make this topic about me?![]()
Zo mijn slijmbal moment van de dag weer gehad. Kan ik nu weer verder iedereen afzeiken.
Dan voeg je een npc toe aan de scorelijst?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan je standaard wel een hoger plekje geven in de scoreI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ja maar die bedoel ik niet eensquote:
kwam hem toevallig tegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook daarvoor ben je in DTS op de juiste plekquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:33 schreef aeque het volgende:
Zo mijn slijmbal moment van de dag weer gehad. Kan ik nu weer verder iedereen afzeiken.
npc?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan voeg je een npc toe aan de scorelijst?How can I make this topic about me?![]()
Ja graagquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan je standaard wel een hoger plekje geven in de score![]()
![]()
Daarom kwam ik ook terug.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook daarvoor ben je in DTS op de juiste plek
Non-Playable-Characterquote:Well, life can be a riot
Ja die heb ik altijd open staanquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
ook leuk![]()
https://mycroft.fok.nl/st(...)election=stats_daily![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: