Bij ons in de provincie.quote:Verkeersruzie ontspoort, automobilist met botbreuken naar het ziekenhuis
Een hevige verkeersruzie met mishandeling op de N612 tussen Helmond en Lierop. Daar werd een man in zijn auto door meerdere achtervolgers van de weg geduwd. De bestuurder probeerde vervolgens te ontsnappen, maar werd ingehaald en in elkaar geslagen.
Wat er precies aan de mishandeling vooraf is gegaan, weten we niet, maar meerdere auto's zijn achter het slachtoffer aangereden om hem in de val te lokken. Toen hij van de weg is geduwd, probeerde hij te voet te ontsnappen. Maar na een aantal meter werd hij ingehaald en toegetakeld.
Het slachtoffer is met meerdere botbreuken door de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De daders zijn met de noorderzon vertrokken en worden nog gezocht door de politie. Ze doen sporenonderzoek in de berm van de weg.
Ik geloof er niets van want geen messen.quote:
Ik weet niet waar jij topografie geleerd hebt gekregen, maar Lierop en Helmond is toch écht Brabant, pannenkoekquote:
In een potje van HAKquote:Op dinsdag 1 april 2025 02:12 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij topografie geleerd hebt gekregen, maar Lierop en Helmond is toch écht Brabant, pannenkoek!
Slachtoffer heeft misschien uitbundig getoeterd?!quote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef Alpha0 het volgende:
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar wat hier gebeurd is.
Ooooof de anderen waren uitbundig aan het toeteren en het slachtoffer keekquote:Op dinsdag 1 april 2025 03:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Slachtoffer heeft misschien uitbundig getoeterd?!
Tokkie gonna botbreek.quote:
Hmm. Wat weet je dan?quote:
Tja, dit onderbouwd het natuurlijk niet. Waarom zou je genoeg weten bij de naam van een plaats?quote:
Niet bij alle plaatsen, maar bij Helmond wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit onderbouwd het natuurlijk niet. Waarom zou je genoeg weten bij de naam van een plaats?
Nou doe je Oss tekort hoorquote:
Dat is ook een beeld dat ik bij die regio heb, maar het zou mij ook niets verbazen als dit uit andere kringen komt. Net zoals de recente schietpartij in Oosterhout. Dat betrof ook geen doorsnee Brabantse tokkies.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet bij alle plaatsen, maar bij Helmond wel.
Tuigstad. Afvoerputje van Brabant. Je wil er niet dood gevonden worden, maar als je er dan toch gevonden moet worden dan het liefst dood in plaats van levend.
Nu weet ook jij genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |