SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 01-04-2025 02:02:38 ]![]()
Omdat er ooit iemand liep te janken toen ik @JustinK feliciteerde met een TT voordat de maand was afgelopen![]()
![]()
Die ken ik niet als consolepleb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Op de switch is hij er ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fabledom ziet eruit alsof je een enorm efteling sprookjesbos kunt bouwen. Wel leuk ook.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ach ik werd op 4/5 mensen na helemaal niet gefeliciteerd.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
Omdat er ooit iemand liep te janken toen ik @:justink feliciteerde met een TT voordat de maand was afgelopen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah dank voor deze verduidelijking, was wat moeilijk te zienquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik werd op 4/5 mensen na helemaal niet gefeliciteerd.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kinderspeelgoed doe ik niet aan.quote:
Flikker in de prikkersquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sorry, ik zal me de volgende keer proberen in te houdenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
Omdat er ooit iemand liep te janken toen ik @:justink feliciteerde met een TT voordat de maand was afgelopenhet is de schuld van de duitsers!
Geen Gamecomputer hebben, alleen een console.quote:Ja het, waar was je 5 maanden geleden.quote:
Geen idee waarom er zo gehaat werd, maar je was even niet zo populair. En dat alleen maar om een spelletjequote:Op maandag 31 maart 2025 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik werd op 4/5 mensen na helemaal niet gefeliciteerd.![]()
![]()
Spanningquote:Op maandag 31 maart 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Er vliegen hier nu meerdere vliegtuigen overThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Switch is toch geweldig. Alleen al om al die gameboy,nes en snes games die je kunt spelen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Welke maand was het toen?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen Gamecomputer hebben, alleen een console.
[..]
Ja het, waar was je 5 maanden geleden.
Dat was jij nietquote:Op maandag 31 maart 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal me de volgende keer proberen in te houdenhet is de schuld van de duitsers!
👉👈?![]()
Oh dat weet ik wel hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee waarom er zo gehaat werd, maar je was even niet zo populair. En dat alleen maar om een spelletje
Ah, ok!quote:Op maandag 31 maart 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen Gamecomputer hebben, alleen een console.![]()
een dag te vroegquote:Op maandag 31 maart 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kun je alleen spelen als je een museumjaarkaart hebt![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij won ik oktober.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hmmmmm toennnnn was ik… lego aan het bouwen denk ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed excuus wel. Die maand heerste er hier ook een Lego gekte. Iedereen zat ineens aan de lego.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hmmmmm toennnnn was ik… lego aan het bouwen denk ikOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Of ik was civ6 aan het spelen. Óf tekenenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed excuus wel. Die maand heerste er hier ook een Lego gekte. Iedereen zat ineens aan de lego.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Squirtende clown?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat valt me weer mee van mezelf dan
💦Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga mezelf denk ik ook even onzedelijk betastenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt plausibel.quote:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 💦 ook een betekenis heeft in de trant van 👉🏻👈🏻I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 💦 ook een betekenis heeft in de trant van 👉🏻👈🏻
Geen kater in de buurt?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga mezelf denk ik ook even onzedelijk betastenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hoeveel is je OF?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga mezelf denk ik ook even onzedelijk betastenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niet dat ik weet wat die betekent.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 💦 ook een betekenis heeft in de trant van 👉🏻👈🏻
Flauw grapje over hoeveel je OnlyFans zou kosten.quote:
Ja dat moet ook soms gebeuren.quote:
Ik kan niet wachten op de dag dat AI al onze banen heeft ingepikt
Oh ik dacht niet aan only fans.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Flauw grapje over hoeveel je OnlyFans zou kosten.
Wat biedt jeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 31 maart 2025 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat moet ook soms gebeuren.
Ik kan niet wachten op de dag dat AI al onze banen heeft ingepikt
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht niet aan only fans.
Wat biedt je
GenZ met een klein pikkie gespot.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent te oud voor GenZquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lees bijna nooit terug, dus niet gezien.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, heb je niet op de link van @:maily geklikt?
Regel #1 in DTS: niet op links klikkenquote:Op maandag 31 maart 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, heb je niet op de link van @:maily geklikt?![]()
![]()
Ohja wacht, ik ben een millennial.quote:
Voor je het weet RR’en ze jequote:Op maandag 31 maart 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Regel #1 in DTS: niet op links klikkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Regel #2: behalve als ze van maily zijn!quote:Op maandag 31 maart 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Regel #1 in DTS: niet op links klikken
Maar goed dan dat ik wel heb gekliktquote:Op maandag 31 maart 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Regel #2: behalve als ze van maily zijn!![]()
![]()
Weet je dan wel wat 🍒 betekent?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lees bijna nooit terug, dus niet gezien.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat had ik al door! 👉🏻👈🏻quote:Op maandag 31 maart 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik wel heb gekliktI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ken alleen de perzik en aubergine.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zag laatst op een vrachtwagen:quote:Op maandag 31 maart 2025 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Flauw grapje over hoeveel je OnlyFans zou kosten.
NO FRIENDS, ONLY FANS![]()
![]()
Grappig jaquote:Op maandag 31 maart 2025 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag laatst op een vrachtwagen:
NO FRIENDS, ONLY FANS
Was het Paul?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
NO FRIENDS, ONLY FANSI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maak je me nu bang?quote:
Of er iets onder ligtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem onder t bed gelegdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier in de omgeving rijdt iemand met een faketaxi sticker op de achterruit. Al 2x achter gestaan voor een stoplichtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Whyquote:Op maandag 31 maart 2025 23:47 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in de omgeving rijdt iemand met een faketaxi sticker op de achterruit. Al 2x achter gestaan voor een stoplichtTrust nobody![]()
Story of My Life. Nou ja, zonder de OnlyFans dan.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
NO FRIENDS, ONLY FANS
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Of er iets onder ligtNiet eentje met oplaadbare accu hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet durven vragen. En ook niet echt veilig bij een stoplicht 😏quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb ik ook niet hoor, denk de meeste mensen niet eigenlijkquote:Op maandag 31 maart 2025 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eentje met oplaadbare accu hebben.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Klinkt raarquote:Op maandag 31 maart 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet durven vragen. En ook niet echt veilig bij een stoplicht 😏Trust nobody![]()
@Moeraskatquote:Op maandag 31 maart 2025 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eentje met oplaadbare accu hebben.![]()
![]()
Snap ik wel meteen waarom ik vrouwen veel vaker batterijen zie kopen dan mannen.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik ook niet hoor, denk de meeste mensen niet eigenlijk
Zal het tegen kater zeggen. Of hij neemt z’n eigen maar.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zijn eigen vibrator?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal het tegen kater zeggen. Of hij neemt z’n eigen maar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alhoewel er tegenwoordig ook fleshlights op batterij/accu bestaan.
Mwah, denk dat het gebruik wel redelijk gelijk op gaat eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik wel meteen waarom ik vrouwen veel vaker batterijen zie kopen dan mannen.
Al is bij mn ouders mn vader toch wel echt de hoofdgebruiker
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: