Sympathieke renner.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Matteo is realistisch en geeft geen fuck om het vlaggetje.
Rondje sterk?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef Faraday01 het volgende:
Extra rondje Wout voor de fans door Sammy
R.I.P. Wout.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:24 schreef Faraday01 het volgende:
Palmares opsommen, dan is het einde van de carrière nabij
Rudy PevenageGodquote:Op maandag 31 maart 2025 22:30 schreef Szura het volgende:
T-mobile, dan weet je wel waar die tweede plek vandaan kwam
Als ze de volgorde van deze aankondiging aanhouden en morgen een tafel hebben met Museeuw, Wallaeys en Marijn hebben dan gaan we een enorme flopshow tegemoet.quote:Karl nodigt elke avond drie gasten uit aan tafel. Jan Bakelants, Lotte Claes, Johan Museeuw, Jelle Wallaeys, Marijn de Vries, Sep Vanmarcke, Fien Delbaere, Jilke Michielsen, Sven Vanthourenhout en José De Cauwer schuiven alvast aan.
Ik wil dit wel doen voor slechts 5000 euro.quote:
Belgen. Gebruiken. Geen. Doping.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johan Museeuw wordt nog even gezuiverd door Karrel.
We wachten nog op Eddyquote:Op maandag 31 maart 2025 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johan Museeuw wordt nog even gezuiverd door Karrel.
Heb museeuw eens in een podcast gehoord en dat was best vermakelijk maar op tv komt het er totaal niet uit.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze de volgorde van deze aankondiging aanhouden en morgen een tafel hebben met Museeuw, Wallaeys en Marijn hebben dan gaan we een enorme flopshow tegemoet.
De spugende Belg is toevallig nog niet benoemd.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:36 schreef Szura het volgende:
alle facetten van de koers
Dus ook de altijd misdragende Belgische toeschouwers
Misschien een pintje aanbieden? Dan komt hij wel los.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Waes zit er wel echt als een dood vogeltje bij, hij heeft zelden zo weinig babbels gehad.
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een slecht programma dit zeg, supersloom, teringsaai...
Past dus uitstekend in dit programma!quote:Op maandag 31 maart 2025 22:38 schreef Faraday01 het volgende:
Wielerclub wattage lijdt enigszins aan zelfoverschatting
We hebben een haterquote:Op maandag 31 maart 2025 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een slecht programma dit zeg, supersloom, teringsaai...
2,44 is the markquote:Op maandag 31 maart 2025 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Inderdaad een horrortafel morgen. Ik ga vooraf drinken met Tom Waes om toch nog te kunnen pieken in dit topic.
Deze opmerking had niet echt gehoeven.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze zanger kijkt alsof hij in Amsterdam is neergestoken en het mes nog in zijn rug zit.
Kwaremont vanwege de locatie?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:40 schreef Felagund het volgende:
Ik neem aan dat ze morgen wel weer gewoon met wijn aan tafel zitten?
Ik ben allergisch voor moeilijk kijkende muzikanten.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze opmerking had niet echt gehoeven.
Het kan morgen alleen maar tegenvallen.quote:
Voor je het weet heb je twee flessen wijn op!quote:Op maandag 31 maart 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar even resumerend, de belangrijkste conclusie van Tom Waes na zijn dronken dollemansrit is dat je veel sneller dan verwacht een promillage van 2,44 haalt tijdens een stapavond met vrienden.
Sluit die man op.
Hln levert:quote:Op maandag 31 maart 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar even resumerend, de belangrijkste conclusie van Tom Waes na zijn dronken dollemansrit is dat je veel sneller dan verwacht een promillage van 2,44 haalt tijdens een stapavond met vrienden.
Sluit die man op.
En binnenkort gaan we weer met z'n allen gezellig naar Reizen Waes kijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hln levert:
https://www.hln.be/nieuws(...)e-is-enorm~ab62c21f/
quote:Ik vrees dat we de hoop op een zege van Wout van Aert in de Ronde nu al kunnen opbergen”
De hoogtestage van drie weken heeft nog niet het gewenste effect voor Wout van Aert (30). Dus is de volgende vraag in een nieuwe aflevering van onze HLN-podcast ‘Wuyts & Vlaeminck’ onvermijdelijk. Komt dit nog goed, amper zes dagen voor de Ronde van Vlaanderen?
Een lezing van Sven Nys, wie wil dat nou missenquote:Zet je daarnaast ook schrap voor een uitgebreid Belgisch-Nederlands aanbod met gesprekken, podcasts en lezingen met onder meer Tom Dumoulin, Sven Nys, Laurens ten Dam, Thomas Dekker en Leontien van Moorsel.
Tinus die weer over Tinus mag praten, ik sta vooraan.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:14 schreef Szura het volgende:
Over dat festival
[..]
Een lezing van Sven Nys, wie wil dat nou missen
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:14 schreef Szura het volgende:
Over dat festival
[..]
Een lezing van Sven Nys, wie wil dat nou missen
quote:WINNAARS HEBBEN EEN PLAN
Welke skills heb je nodig in het leven? Hoe kan je iets negatief omzetten in iets positief? Ex-profrenner Sven Nys deelt met jullie enkele tips & tricks wat betreft teamwork, motivatie, focus en gedrevenheid.
https://streamable.com/er5vq7quote:11 uur in het zadel: leerkracht Bruno slaagt erin wielerklassieker op oude schoolfiets zonder versnellingen te rijden
Hij wou zijn leerlingen tonen dat de rode schoolfietsen wél oké zijn. En dus reed hij er de volledige Ronde Van Vlaanderen op. “Ik ben onderweg enkel een vijsje van mijn bagagerekje verloren.”
“Ik ben het gezeur van de leerlingen over die fietsen beu”, zei sportleraar Bruno Van Wilderode onlangs in onze krant. Om de jongens en meisjes van het Bernarduscollege in Oudenaarde te bewijzen dat die rode dingen wél nog goed waren, reed hij er zaterdag de volledige Ronde Van Vlaanderen. Van Brugge tot Oudenaarde, inclusief alle kasseistroken en hellingen, meer dan 250 kilometer.
“Van Brugge tot Oudenaarde ging beter dan verwacht”, zegt hij. “Er fietsten twee collega’s mee op echte koersfietsen. Zij konden me uit de wind zetten, waardoor we een gemiddelde snelheid van 25 per uur haalden.” Maar daarna begon het échte werk. “Het was afzien. Ik heb twee keer voet aan de grond moeten zetten. Twee keer op de Paterberg en één keer op de Koppenberg. Alle andere hellingen ben ik over geraakt.”
11 uur op de fiets
Zijn bijzondere Ronde duurde van zes uur ’s morgens tot halfacht ’s avonds. “In totaal heb ik bijna 11 uur op de fiets gezeten. En intussen met al die winegums, rijstaartjes en energierepen een aanslag op mijn maag gepleegd.” Maar de missie is geslaagd. “Ik denk dat het gezeur een stuk minder zal zijn op school. (lacht) De fiets heeft zijn deugd bewezen. Ik heb geen pech gehad onderweg, zelfs geen lekke band. Door het dokkeren op de kasseien ben ik alleen een vijsje van mijn bagagerekje verloren.”
https://www.ad.nl/show/to(...)vlaamse-tv~ac999f32/quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:29 schreef Zorro het volgende:
Angela de Jong heeft ook een mening over het optreden van Tom.
Ietwat anders dan Jan Baekelants gisteren had, dat wel.
Zou @Rellende_Rotscholier niet gewoon stiekem Angela de Jong zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/to(...)vlaamse-tv~ac999f32/
Zou zo hier mee kunnen posten.
Dit kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou @:Rellende_Rotscholier niet gewoon stiekem Angela de Jong zijn?
quote:Iconische kasseihelling opnieuw in parcours Ronde van Vlaanderen: “Liefst 260.153 kasseien zijn heraangelegd”
Of de 260.153 kasseien van de Eikenberg goed zijn heraangelegd? Daar zullen de dames en heren eliterenners zondag over oordelen tijdens de Ronde van Vlaanderen. Zaterdag mogen de wielertoeristen die deelnemen aan We Ride Flanders er ook al eens over dokkeren, maar de primeur was maandag voor de burgemeester en schepenen van Maarkedal.
De kasseien van de Eikenberg zijn sinds 1995 beschermd als monument. Toch drong zich een herstelling op, want de kuitenbijter lag er heel slecht bij. De gemeente Maarkedal investeerde samen met Erfgoed Vlaanderen en de Vlaamse Milieumaatschappij liefst 2,7 miljoen euro om de stenen weer goed te leggen.
De asfaltstroken op de helling zijn verdwenen, het wegdek werd versmald om de snelheid te verlagen.
Met het wielerweekend van de Ronde van Vlaanderen wordt de Eikenberg opnieuw opengesteld voor alle verkeer. De burgemeester en schepenen van Maarkedal gingen samen met de aannemer de helling bekijken. Twee Duitse wielertoeristen reden de 1.252 meter lange helling met een stijgingspercentage tot 10 procent op.
Geduldig
“Met deze beklimming willen we de succesvolle heraanleg van onze iconische kasseihelling vieren en onze waardering uitspreken voor de omwonenden die tijdens de werken geduldig de hinder hebben verdragen”, zo laat het gemeentebestuur weten.
De Eikenberg is een vaste waarde in de Vlaamse wielerklassiekers en een uitdaging voor wielerliefhebbers. De helling zal zondag voor de 48ste keer in de Ronde van Vlaanderen zitten. “Er werden liefst 260.153 kasseien opnieuw op hun plaats gelegd”, zegt schepen van Openbare Werken Frederik Van Nieuwenhuyze (N-VA).
“Bij goed weer vorderden de werken vlot, met een tempo van ongeveer 30 meter kasseien per dag. De heraanleg heeft ervoor gezorgd dat de kasseistrook zijn authentieke karakter behoudt, terwijl de veiligheid werden verbeterd.”
Zelf ervaren
Naast de Eikenberg worden binnenkort ook andere belangrijke kasseistroken in Maarkedal aangepakt. “De heraanleg van de Mariaborrestraat, de Steenbeekdries en de Stationsberg staat op de planning, waardoor het wielererfgoed van de regio behouden blijft en verbeterd wordt voor toekomstige generaties. We uitnodigen iedereen uit om de vernieuwde Eikenberg zelf te komen ervaren”, besluit de schepen.
Beter dan gisteren wordt het nooit meer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben we de messen al weer vlijmscherp geslepen?
Het gaat nog door. En nog 20 minuten aan podcast ook.quote:Het beeld staat nog steeds op elk netvlies gebrand. Een jaar geleden maakte Wout van Aert die verschrikkelijke val in Dwars door Vlaanderen. Ondertussen zijn de breuken geheeld, maar zijn alle littekens daarmee ook weg? Een terugblik met intimi op de val die alles veranderde.
Een ongezien hoopje menselijk leed en ellende was het.
Exact een jaar geleden sloeg het noodlot genadeloos hard toe in Dwars door Vlaanderen. Met een snelheid van ruim 70 kilometer per uur is er een massale valpartij in de afdaling naar de Kanarieberg - op dat moment al geschrapt wegens te gevaarlijk in de Ronde van Vlaanderen.
Op het eerste camerashot zien we Mads Pedersen, Jasper Stuyven en Biniam Girmay liggen.
En dan ook ... Wout van Aert - mogelijk het zwaarst gehavend van allemaal.
"Kut, dat is einde voorjaar én Giro", beseft de ploegleider in de volgwagen meteen.
Met gescheurd shirt en geschaafd vel kruipt de kopman van Visma-Lease a Bike naar de veiligheid van de grasberm.
Nog voor hij daar geraakt, barst WVA in tranen uit. Zóveel pijn ervaarde de sterke Kempenzoon.
"Ik voelde meteen dat er iets scheelde met mijn schouder en heup toen ik me wou verplaatsen", zou Van Aert later terugblikken op het bewuste moment. "Ik heb echt enorm veel pijn gehad - tot het moment dat ik stevige medicatie kreeg in het ziekenhuis. Het eerste halfuur was echt verschrikkelijk."
Vrouw Sarah De Bie zit op dat moment uitzonderlijk thuis. Ze is wat ziekjes en met de Ronde van Vlaanderen voor de deur wou het gezin liever geen risico's nemen.
Vol ongeloof kijkt ze naar de beelden, terwijl zoontje Georges voor kalmte probeert te zorgen: "Het is niet erg, mama".
Maar in het ziekenhuis bewijzen de eerste onderzoeken jammer genoeg het tegendeel.
"Die sleutelbeenbreuk hadden ze snel vastgesteld", aldus Van Aert over de medische balans. "Toen zeiden ze dat ze dachten dat mijn ribben ook geraakt waren, maar dan kwam de volgende dokter zeggen dat ik zeven ribben gebroken had."
"Nog een beetje later bleek ook mijn borstbeen gebroken. Op dat moment was ik eigenlijk best rustig en zei ik om te lachen: 'Ik hoop dat er niet te veel dokters meer komen, want er komen dan alleen maar blessures bij'."
Typische Van Aert-humor.
Een jaar later blikken enkele intimi bij Sporza Daily terug op het vervloekte moment.
Ex-ploegmaat en boezemvriend Nathan Van Hooydonck vertoefde op dat moment eveneens in Dwars door Vlaanderen als VIP-chauffeur.
"Ik had me net geparkeerd en was met enkele gasten de koers aan het volgen op de iPad", herinnert hij zich.
"Ik zag meteen dat het Wout was. Als je hem door de televisiemotor heen hoort kermen van de pijn, besef je dat het niet goed is. Ik heb me zelfs even moeten verontschuldigen bij mijn gasten en heb me een kwartiertje afgezonderd. Ik stuurde meteen een berichtje naar Sarah: 'Laat maar weten als ik iets kan doen' - dat vond ik belangrijk."
In de eerste weken na de val moet Van Aert vooral de pijn verbijten vanaf zijn zetel. Op zijn eerste dag thuis kijkt hij nog naar de Ronde van Vlaanderen met een portie frietjes, maar een week later ook Parijs-Roubaix volgen? Dat doet te veel pijn bij de weggevallen favoriet.
Van Aert verzet zijn gedachten dan maar met vrienden en ... het tweede seizoen van de populaire TV-serie Nonkels. Alleen blijkt luidop lachen in combinatie met zeven gebroken ribben geen ideale combinatie.
Na een periode van platte rust begint WVA aan zijn revalidatie bij Thijs Hertsens van LAB Antwerp, waar Remco Evenepoel snel een lotgenoot wordt.
Ondanks de zware medische balans kruipt Van Aert na amper vier weken alweer op de fiets.
"Zo'n valpartij is nochtans geen pietluttigheid", weet Van Hooydonck. "Dat heeft echt een enorme impact op je lichaam. Alleen is Wout enorm straf in het hoofd en doet hij er alles aan om zijn doelen te bereiken."
Dat weet ook vaste trainingsmakker Daan Soete: "Het mentale is altijd een van Wout zijn sterke punten geweest doorheen zijn carrière."
Alleen mogen de breuken en scheuren dan wel geheeld zijn, is dat ook voor de mentale littekens het geval? In het peloton wordt gefluisterd dat Van Aert sinds die val in Dwars door Vlaanderen al eens sneller naar de rem grijpt.
"Je wordt nooit beter van een val", haalt Soete de schouders op. "Het is normaal dat zo'n traumatische ervaring een extra stukje schrik creëert."
In de entourage van WVA willen ze het woord "angst" niet in de mond nemen, maar spreken ze wel van "voorzichtigheid".
"Het is een proces waar een renner na een val door moet, maar waar Wout de voorbije maanden grote stappen in heeft gezet", klinkt het.
Van Hooydonck vult aan: "Iedereen gaat op zijn eigen manier om met de mentale gevolgen van een val. Wout heeft dat ook gedaan. Volgens mij is hij écht klaar om weer te koersen op de wegen waar hij vorig jaar zo hard gevallen is. Ik hoop ook oprecht dat hij weer onbezorgd op de fiets zit. Dan gaan we de beste Wout zien."
Als ze hier vanavond weer op gaan terugblikken dan kan het weer een topuitzending worden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:18 schreef VoMy het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)oment~1743507400594/
[..]
Het gaat nog door. En nog 20 minuten aan podcast ook.
Stiekem hoop ik dat Wout de Ronde of Roubaix wint en we een vingertje gaan zien als zegegebaar.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit zou echt fantastisch zijn inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Wout de Ronde of Roubaix wint en we een vingertje gaan zien als zegegebaar.
Ik gun Wout ook best een zege in Roubaix.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Wout de Ronde of Roubaix wint en we een vingertje gaan zien als zegegebaar.
Voor de legende moet het nog een paar jaar duren dat hij er naast grijpt om dan op zijn 35e als niemand het meer verwacht nog een keer Roubaix te winnen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dit zou echt fantastisch zijn inderdaaden dan na afloop zijn legendarische uitspraak 'ik moest just niks' weer van stal halen
Genoten. Ik leef echt voor dit soort artikelen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zo zuur de stukjes over Pau zijn ... Daar kan zelfs Angela niet aan tippenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou @:Rellende_Rotscholier niet gewoon stiekem Angela de Jong zijn?
De hele commentaarcabine bij Sporza wordt dan gewit.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dit zou echt fantastisch zijn inderdaaden dan na afloop zijn legendarische uitspraak 'ik moest just niks' weer van stal halen
Ik zou het ook mooi vinden ja. Of wat @Faraday01 zegt, op zijn 35e zou ook mooi zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik gun Wout ook best een zege in Roubaix.
Dat zou nog mooier zijn idd...en dan gelijk helemaal stoppen ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor de legende moet het nog een paar jaar duren dat hij er naast grijpt om dan op zijn 35e als niemand het meer verwacht nog een keer Roubaix te winnen.
Goed verhaal, lekker kort.quote:
Jij wordt nu door RR gebanned.quote:
Hij heeft geluk dat ik die macht niet heb.quote:
Heeft hij botox gespoten dat hij zijn mond/lippen niet meer kan bewegen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
Johan brengt alles heel mysterieus valt me op
Daar heeft het enige schijn van.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft hij botox gespoten dat hij zijn mond/lippen niet meer kan bewegen?
Een beetje als Glennis Grace die iedere zin uithaalt (met dr stem he, niet met dr vuisten)quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Marijn die in iedere zin een waanzinnig punt denkt te maken is doodvermoeiend.
Dat laatste doet ze ook te vaak.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Een beetje als Glennis Grace die iedere zin uithaalt (met dr stem he, niet met dr vuisten)
Dat was een geval van grote zelfonderschatting ja.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Erik Dekker slaapt daar nog slecht van.
Die was veruit de rapste in dat groepje jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Erik Dekker slaapt daar nog slecht van.
QuickStep met Boonen, Terpstra, Trentin, Stybar, Lampaert en Gilbert in 2018 stond in de breedte wel meer op punt inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:50 schreef VoMy het volgende:
Quickstep uit de goede jaren lacht om de amateuropstelling van UAE.
Dat is per definitie zeer verstandig om te doen.quote:
Ik blijf erbij dat zonder bloembak van der Poel daar al had gewonnenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste Ronde van Vlaanderen is altijd een leerschool
- Speedy Wally
Visma staat niet meer op punt met o.a. de voedingquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is per definitie zeer verstandig om te doen.
Maar ik kijk niet. Vertel, wat wordt er gezegd.
In zijn geval was het wel daadwerkelijk een leerschool, hij begon in laatste positie aan de Kwaremont en zag daardoor Bettiol niet eens vertrekken. Dat was een tamelijk onbegrijpelijke fout. Begon ook zowat als laatste aan de Paterberg, om vervolgens als eerste boven te zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat zonder bloembak van der Poel daar al had gewonnen
Oh, dat is nou niet echt een gewaagde take en heeft nog net niet in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Visma staat niet meer op punt met o.a. de voeding
Je grootste overwinning en dan naar de QuickStep bus fietsen, haha.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Wally was mentaal ook vrij instabiel
Bekijk deze YouTube-video
De Fitte had wat naar hem geroepen onderweg volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je grootste overwinning en dan naar de QuickStep bus fietsen, haha.
Sammy heeft een nieuwe cd gekocht of is hij de oude kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemand heeft trouwens nog zin in Sammy als hij uitkomt bij Arjen Livyns.
Ook vandaag alternatieve muziek.
Ook nog een kapelletje!quote:
Je kijkt naar de beste band van België.quote:
Niet zo naar doen tegen Sammy.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:02 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst hoor, maar wat was dit een slaapverwekkend item
Tom Barman vindt dit helemaal geen leuke opmerking.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kijkt naar de beste band van België.
Je mist de juiste mindset hiervoor nog.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:02 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst hoor, maar wat was dit een slaapverwekkend item
Ik zal het de tijd gevenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je mist de juiste mindset hiervoor nog.
dEUS zijn maar een stel hobbyisten natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:03 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Tom Barman vindt dit helemaal geen leuke opmerking.
Het kan nog lelijker, zie o.a. de Vuelta.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een spuuglelijke trofee.
De vorige was veel fraaier inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een spuuglelijke trofee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |