Aliens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:01 schreef CherryLips het volgende:
JONGENS
Wat gebeurt er in jezusnaam, ik pak met m'n hoortoestel iets op in een winkel en ik heb geen idee waar het vandaan komt.
oh whutquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
ze gunt je tietenquote:
Oeiquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dingen beginnen een eigen leven te leiden
HAHAHQQHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Vuurwerkshows zijn wel mooi, misschien komen die er meer?
Jezus gaat dit nou nog steeds over die stoelenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Oh handig dat je bij GLS kan zien hoeveel pakketjes hij nog eerst moet bezorgen en waar hij is nu.
Zeg gewoon dat ik het handig vind dat je dat kan zien bij hun.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus gaat dit nou nog steeds over die stoelen
Nou en?quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus gaat dit nou nog steeds over die stoelen
waarom niet?quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wou straks nog foto plaatsen maar doe ik ook maar niet.
omdat iemand (en in dit geval iemand die hier beetje focus op heeft) commentaar geeft? Dan kunnen we dit topic wel sluitenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik braaf misschien beetje door in mijn enthousiasme.
Ik vind hier wat van verdomme!quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat iemand (en in dit geval iemand die hier beetje focus op heeft) commentaar geeft? Dan kunnen we dit topic wel sluiteniedereen heeft commentaar op iedereen, en dan ook nog eens commentaar op wat een negatieve kutwereld het is
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |