SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 31-03-2025 22:09:15 ]![]()
Bah nu mag ik dit hele topic niet alleen meerposten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eucalyptus was de afspraakquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
“JE MAG NIET TWEE KEER DEZELFDE REACTIE POSTEN”
Pleur op
Kan wel hoor [b.] [/b.] dit er achter zettenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
Pleur op
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon een puntje erachterquote:Op maandag 31 maart 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
Pleur opSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, alleen toch irritantquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tja anders wordt er teveel hetzelfde gepost denk ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
of steeds de tekst bolkquote:Op maandag 31 maart 2025 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja anders wordt er teveel hetzelfde gepost denk ikHow can I make this topic about me?![]()
ze kunnen ook een timer invoerenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja anders wordt er teveel hetzelfde gepost denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als een SOAquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je spettert wel zo in badquote:
Alloa alloa, hier komt de SOAWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook al zie je die schimmel niet,quote:Op maandag 31 maart 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Soms is het irri, soms doet het pijn
En soms heb je alleen wat schimmel op je vagijn
was toch je ravijn grondig met lactacydWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Justin houdt van appeltaartquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt hoorquote:
Daar gaat ons verhaal
Morgen weer een dagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker wakker worden naast en Oreo gevuld met tandpasta. En doen alsof ik het niet mer/ruikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dikke lolquote:Op maandag 31 maart 2025 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker wakker worden naast en Oreo gevuld met tandpasta. En doen alsof ik het niet mer/ruik![]()
Je had een mooie aanvulling kunnen doenquote:
Alles voor het kind. Of zo.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4274 / +114 / +154 / 11500 / 12710
2. _UserName_ / 1279 / +12 / +5 / 1395 / 1807
3. KoningWouter / 1116 / +3 / +9 / 4203 / 4771
4. Dr.Mikey / 1013 / +19 / +50 / 1304 / 1700
5. KillemWieft / 1007 / +39 / +23 / 778 / 1172
6. Moeraskat / 803 / +31 / +63 / 4559 / 4971
7. gebrokenglas / 764 / +19 / +27 / 2887 / 3341
8. loveislikeakiss / 591 / +46 / +44 / 1974 / 2343
9. HappyCharly / 573 / +23 / +14 / 2338 / 2642
10. kree / 560 / +44 / +0 / 2495 / 2841
11. hemarookworst / 544 / +13 / +18 / 1866 / 2234
12. Bally-b / 507 / +1 / +14 / 93 / 169
13. Lovely / 501 / +10 / +43 / 2797 / 3262
14. mario390 / 492 / +34 / +15 / 261 / 424
15. sp3c / 483 / +2 / +31 / 779 / 952
16. devzero / 469 / +0 / +0 / 445 / 565
17. ToT / 355 / +8 / +20 / 2364 / 2557
18. loveyoulongtime / 351 / +3 / +0 / 1614 / 1819
19. StevenHyde / 338 / +2 / +31 / 1178 / 1434
20. Pinnenmutske / 319 / +5 / +7 / 692 / 911SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh neeeee! Vroege dienst.quote:
Dan ben ik al wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben gedaaldquote:Ik ben daar erg bedroefd over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind mijn score ook best goed
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben gedaaldIk ben daar erg bedroefd over
Volgende maand beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben gedaaldIk ben daar erg bedroefd over
Ah devvie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eerste vrouw ookquote:
Neeeeheeequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook op jouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
April doet wat hij wilquote:
toppertjequote:Op maandag 31 maart 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil het toch spannend houden voor anderen, dus zal het in het geheim doen![]()
![]()
Ja precies, wel zo leuk voor iedereenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil het toch spannend houden voor anderen, dus zal het in het geheim doen![]()
Dat was het oorspronkelijke plan. Maar het is net begon met regenen, dus toch maar van het balkon gedaan.quote:![]()
Even bedenken wat we morgen gaan etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh de standaard plek dus. Blijft ook lekker.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was het oorspronkelijke plan. Maar het is net begon met regenen, dus toch maar van het balkon gedaan.![]()
Omaaaa hondjeeeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wederom een mooi gedicht. Staat in de OPquote:Op maandag 31 maart 2025 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is weer het eind van de maand, dus dan weten jullie wel hoe laat het is, dan komt er een bolkrijm voor @:JustinK
Bolke&Bolke waren weer eens verrast door hoe snel zo'n maand voorbij is maar hebben toch nog op tijd iets op papier gekregen:
:"Te veel roem krijg je nooit vergaard!"
:"Dus slaat de koning ook toe in maart!"
:"Terwijl de tegenstand tijd verdoet met jengelen!"
:"Blijft de King maar punten hengelen!"
:"Hij scheidt de koren weer van het kaf!"
:"En zijn zegetocht is nog lang niet af!"
:"Dus bouw een feestje, schenk gerust in!"
:"En hef het glas op onze Justin!"
+
:"GEFELICITEERD JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
Gefeliciteerd JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo jij houdt alles goed in de gatenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat heeft @:Dotteke gedaan in de OP?
Oh wacht, ik denk dat ik het al weet
Thxquote:Op maandag 31 maart 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wederom een mooi gedicht. Staat in de OP
Vefeliciteerd JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan. Wilde net naar boven naar bed en dacht ff kijken of er al een gedicht isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op maandag 31 maart 2025 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wilde net naar boven naar bed en dacht ff kijken of er al een gedicht is&
waren al mooi op tijd
![]()
![]()
Ja dat hebben ze weer mooi gedaan. Nog even en je kan er een muur meebehangen met die gedichtenquote:
Zoals jij hebt bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze weer mooi gedaan. Nog even en je kan er een muur meebehangen met die gedichten![]()
![]()
Smakelijkquote:Op maandag 31 maart 2025 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met volkorenpasta, zalm, pesto roomsaus![]()
![]()
Hoe maak je de saus?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met volkorenpasta, zalm, pesto roomsausTrust nobody![]()
Zekers! Dag en nacht! Niets ontstnapt aan mijn oplettende blik! 🧐quote:
Maar nee, opende net Fok weer en ben altijd benieuwd of er een bij de tt behorend plaatje in de OP staat, dus keek even en zag dat je het toevallig net had aangepast
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zo!quote:Op maandag 31 maart 2025 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Had gewoon zin om zo! Te zeggen![]()
Geen pijnboompitten, basilicum, olijolie en die harde kaas?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
iddquote:Op maandag 31 maart 2025 22:19 schreef JustinK het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:hemarookworst meer trancy dan ik had verwacht
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
gewoon potjequote:Op maandag 31 maart 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen pijnboompitten, basilicum, olijolie en die harde kaas?Uw ADH vitamine Worst
DoegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had ff gedichtje er in gezet.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers! Dag en nacht! Niets ontstnapt aan mijn oplettende blik! 🧐
Maar nee, opende net Fok weer en ben altijd benieuwd of er een bij de tt behorend plaatje in de OP staat, dus keek even en zag dat je het toevallig net had aangepastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dreuge worstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat had ik al gezien met mn superspeurneusquote:
Ik heb geleerd nooit van tevoren te feliciteren, want dat is onheil over mensen afroepen, beetje Duits bijgeloof schijnt dat te zijnI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jaquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://succesinduitsland(...)tuurverschil-deel-3/quote:Nog erger: Je feliciteert iemand in Duitsland nooit never niemals van tevoren!!! Dat is een echte no-go. Niet dat wij als Duitsers bijzonder bijgelovig zijn, maar toch is er de piepkleine kans dat het ongeluk brengt. Dus: niet doen!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nooit geweten, leuk weetjequote:Op maandag 31 maart 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://succesinduitsland(...)tuurverschil-deel-3/Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
waar is 'hier' ?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Er vliegen hier nu meerdere vliegtuigen over![]()
Ik hoorde meerdere vliegtuigen maar kon ze niet zien in t donker.quote:
Maar misschien zie ik ze vliegen (ownee toch niet want donker)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
er staat geen nieuws van op de site van Defensiequote:Op maandag 31 maart 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoorde meerdere vliegtuigen maar kon ze niet zien in t donker.
Maar misschien zie ik ze vliegen (ownee toch niet want donker)![]()
Nog een nutteloos weetje: als iemand 🩸&🌱 in zn datingprofiel heeft staan, betekent dat blijkbaar blood and soil
Gelukkig nog nooit tegengekomenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik heb Adolescense gezien en blijkbaar zijn er een boel smileys die heel andere dingen betekenen dan je op het eerste gezicht zou denkenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog een nutteloos weetje: als iemand 🩸&🌱 in zn datingprofiel heeft staan, betekent dat blijkbaar blood and soil
Gelukkig nog nooit tegengekomen![]()
![]()
je zou bijna niet durven om emojis te zetten in je profielUw ADH vitamine Worst
Dat kan Het is nog iets meer dan een uurtje. Ingehaald worden kan al niet meer 😉quote:Op maandag 31 maart 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gezien met mn superspeurneus
Ik heb geleerd nooit van tevoren te feliciteren, want dat is onheil over mensen afroepen, beetje Duits bijgeloof schijnt dat te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fantastische serie. Ben voor de 2e keer aan het kijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb Adolescense gezien en blijkbaar zijn er een boel smileys die heel andere dingen betekenen dan je op het eerste gezicht zou denken
Over opvoeding gesproken. Ging net beneden ff drinken pakken en ik kwam een heus plan tegen. Ga ff foto maken en uploaden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb geloof ik een hele rijquote:Op maandag 31 maart 2025 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
je zou bijna niet durven om emojis te zetten in je profiel
Flightradar24 weet veelquote:Op maandag 31 maart 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoorde meerdere vliegtuigen maar kon ze niet zien in t donker.
Maar misschien zie ik ze vliegen (ownee toch niet want donker)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Was gisteren begonnen met kijken. Ik vond het langdradig. Had er veel van verwachtquote:Op maandag 31 maart 2025 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb Adolescense gezien en blijkbaar zijn er een boel smileys die heel andere dingen betekenen dan je op het eerste gezicht zou denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je zou maar een paar schattige emojis plaatsen en dan opeens allemaal kwijlende nazis aan je deur hebbenquote:Uw ADH vitamine Worst
ik was voorbereid op veel zakdoeken maar mwah .....quote:Op maandag 31 maart 2025 22:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren begonnen met kijken. Ik vond het langdradig. Had er veel van verwacht![]()
Die serie ken ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb Adolescense gezien en blijkbaar zijn er een boel smileys die heel andere dingen betekenen dan je op het eerste gezicht zou denken
Betekent een hamster of een konijn ook iets anders? Zag dat ik die ook in mn bio had staan
Ben gestopt met kijken. Kijk nu Bennie op Videolandquote:Op maandag 31 maart 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
ik was voorbereid op veel zakdoeken maar mwah .....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kom dit tegen: https://www.libelle.nl/lifestyle/betekenis-van-emoji-s~bf9a9beb/ (niet uit die serie)quote:Op maandag 31 maart 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die serie ken ik niet.
Betekent een hamster of een konijn ook iets anders? Zag dat ik die ook in mn bio had staan![]()
Verklaart wel waarom ik likes krijgquote:Op maandag 31 maart 2025 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je zou maar een paar schattige emojis plaatsen en dan opeens allemaal kwijlende nazis aan je deur hebben
👉🏻👈🏻 en 🍒 kende ik nietquote:Op maandag 31 maart 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit tegen: https://www.libelle.nl/lifestyle/betekenis-van-emoji-s~bf9a9beb/ (niet uit die serie)
Maar ja, toch niet mijn leeftijdscategorie
stond je op een foto toen je last had van een stijve arm ofzo?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik likes krijg
Uw ADH vitamine Worst
Heel veel dingen zijn vaak ook ineens van genZ terwijl millenials dit ook al deden, zeiden, gebruikten. Maar dan vooral de gamende groep met online vrienden uit diverse landen.
Valt me op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo zeven wekkers gezet
ja had broccoli in stoompan en daarna door de pasta geroerdquote:Op maandag 31 maart 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
Terwijl je broccoli hebt gegeten? Of ruikt het altijd naar broccoli.Uw ADH vitamine Worst
Klopt ❤quote:Op maandag 31 maart 2025 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
Heel veel dingen zijn vaak ook ineens van genZ terwijl millenials dit ook al deden, zeiden, gebruikten. Maar dan vooral de gamende groep met online vrienden uit diverse landen.
Valt me op.![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 31 maart 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja had broccoli in stoompan en daarna door de pasta geroerd
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja tussen kwart voor 5 en 6quote:Op maandag 31 maart 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt als 7 levens, voordat je echt verslaapt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ineens is ‘salty’ weer terug. Zeiden we 15 jaar geleden ook al.
Maar dat is niet waar natuurlijk
Zo dat is wel erg vroeg zegquote:![]()
Jij speelde toch ook two point hospital en ook die museum versie? Is dat tweede een aanrader?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Museum versie?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo dat is wel erg vroeg zeg![]()
Jij speelde toch ook two point hospital en ook die museum versie? Is dat tweede een aanrader?Trust nobody![]()
Heb museum nog niet gedaan. Heb net dat nieuwe spel gekocht wat op Sims lijktquote:Op maandag 31 maart 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo dat is wel erg vroeg zeg![]()
Jij speelde toch ook two point hospital en ook die museum versie? Is dat tweede een aanrader?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kun je alleen spelen als je een museumjaarkaart hebt
Haha nicequote:Op maandag 31 maart 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kun je alleen spelen als je een museumjaarkaart hebtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Campus heb ik trouwens ook. Ook leuk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hospital heb ik bijna uitgespeeld. Dan ga ik voor Campus denk ik. Ziet er het leukste uit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:23 schreef StevenHyde het volgende:
Hospital heb ik bijna uitgespeeld. Dan ga ik voor Campus denk ik. Ziet er het leukste uit.
Fabledom is ook heel leukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt leukquote:Op maandag 31 maart 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moest ff googlen: Two point museumTrust nobody![]()
Owquote:Op maandag 31 maart 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kun je alleen spelen als je een museumjaarkaart hebtTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: