SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel lekker, ga het ook maar eens maken binnenkortquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben zomaar geslaagd bij de prenatal voor kleertjes voor Jyske
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wat jij wilquote:Op maandag 31 maart 2025 19:14 schreef devzero het volgende:
Moet ik de TT appreciate of is het een appreciation TT? Tijd om kopje thee te zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is ze zo kieskeurig dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben zomaar geslaagd bij de prenatal voor kleertjes voor Jyske![]()
Pfff anders pak je ff een hobby op dat je 25 jaar niet meer hebt gedaan zonder te beseffen hoe gefrustreerd je toen al kon worden als kind als het er niet uit kwam te zien zoals je van jezelf verwachte. Lekker frustrerend
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, net als bastognekoek. Daar ging het pas ook over en sindsdien zininin.. maar in de winkel denk ik er niet aanquote:Op maandag 31 maart 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel lekker, ga het ook maar eens maken binnenkortTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
voetbal?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Pfff anders pak je ff een hobby op dat je 25 jaar niet meer hebt gedaan zonder te beseffen hoe gefrustreerd je toen al kon worden als kind als het er niet uit kwam te zien zoals je van jezelf verwachte. Lekker frustrerend
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kantklossen?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Pfff anders pak je ff een hobby op dat je 25 jaar niet meer hebt gedaan zonder te beseffen hoe gefrustreerd je toen al kon worden als kind als het er niet uit kwam te zien zoals je van jezelf verwachte. Lekker frustrerend![]()
Maat 44 is heel lastig aan te komen in een fysieke winkel en had een kadobon van prenatal maar kon ik online niet gebruiken omdat de pincode niet zichtbaar wasquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Nee tekenen. Voetballen moet nog wel lukken en is mijn verwachting niet (meer) dat ik zo goed moet spelen als Ajax.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: