SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Dat kan wel, dan krijg je superaids.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.
Staat genoteerd. We zullen je bij de volgende meet niet naast iemand met aids zetten.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die aids hebben vind ik vies.
Nou nou.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overdag is ze Ger, maar 's nachts.. dan is ze SU-PER AAAAAAIDS!!
Alsof hij naar meets komt.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat genoteerd. We zullen je bij de volgende meet niet naast iemand met aids zetten.
Hij komt alleen naar meets met leuke mensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof hij naar meets komt.
Niet met vieze kutmensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof hij naar meets komt.
Zal het wel rustig zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij komt alleen naar meets met leuke mensen.
Ja, meestal is het een dinertje voor twee.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal het wel rustig zijn.
Hey, ik eet ook voor twee in mn eentjequote:Op maandag 31 maart 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, meestal is het een dinertje voor twee.
@UitStraling en ik gaan steak etenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga pastinaaksoep maken of een stamppotje
Tegenvallend dit.quote:
Zo. ALle agressie eruit gelopen. 10.087 stappies nu. Bier.quote:
Tering hoe loop jijquote:Op maandag 31 maart 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo. ALle agressie eruit gelopen. 10.087 stappies nu. Bier.
Door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |