quote:Op maandag 31 maart 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan doet je internet het niet meer.
Dat is sowies wel ja, dat complete plaatjequote:Op maandag 31 maart 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, sprekende ogen zijn prachtig. Maar het ligt aan het complete plaatje? Dus ook hoe iemand beweegt en praat enzo?
Welke? Ik wil wel zout, als jij zoet wil dan kunnen we een beetje uitwisselenquote:
Die van het Amber alert vanmiddagquote:
Thank god niet neequote:Op maandag 31 maart 2025 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet in helemaal in orde.
Lees dit serieus voor het eerstquote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)de-zus-11-en-broer-6
He?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Als iemand nog een ding heeft voor mensen die er uit zien alsof ze je computer kunnen repareren, en ook je computer kunnen repareren hoor ik het wel.
quote:
Veel levensgeluk verder bij pappa op Kaapverdië.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)de-zus-11-en-broer-6
zout gaat me wel wat sneller tegenstaan maar lust het beide wel.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke? Ik wil wel zout, als jij zoet wil dan kunnen we een beetje uitwisselen
Schaapjes zien er zo snoezig uitquote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schaapjes tellen doe ik in bed
Het is wel erg leuk om zo'n kudde te zien in de wei
True, maar ergens denk ik 'is niet per se erg dat ik het sneller zat ben'quote:Op maandag 31 maart 2025 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zout gaat me wel wat sneller tegenstaan maar lust het beide wel.
Met caramel is ook lekker
oh oke, als jij daar blij van wordtquote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik doe gewoon flauw over mezelf en mijn aantrekkelijkheid. Niets aan de hand verder.
Er was een paar jaar geleden ook een kudde runderen. En er was toen een jong bij. Die was een beetje nieuwsgierigquote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schaapjes zien er zo snoezig uitmaar groen is altijd fijn
[..]
True, maar ergens denk ik 'is niet per se erg dat ik het sneller zat ben'
Oh meh, die van ehh werthers original wel eens geprobeerd maar dat vond ik heftig joh
De ouders van @Dr_Flash hebben hier interesse in.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Als iemand nog een ding heeft voor mensen die er uit zien alsof ze je computer kunnen repareren, en ook je computer kunnen repareren hoor ik het wel.
Koeien zijn echt hele leuke beestenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was een paar jaar geleden ook een kudde runderen. En er was toen een jong bij. Die was een beetje nieuwsgierig
Misschien is mamma Fles nog wel een beetje vruchtbaar.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
De ouders van @:dr_flash hebben hier interesse in.
Bedankt voor deze boost in zelfvertrouwen.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:humorvandedag/video/7336861492945489185
Ik heb blauw oogwit. Ik win.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken iemand met zwart oogwit, een kansloze tattoo "artiest", zelfs Josef Mengele had een leukere uitstraling.
Dan ga ik er maar serieus op in.quote:
Zeg me dat dit fake isquote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:humorvandedag/video/7336861492945489185
Ja haha. Maar ze blijven wild dus we bleven op afstand. Want de moeder hield ons in de gatenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koeien zijn echt hele leuke beesten, en zo grooottt. Meeste dieren zijn volgens mij leuk als je ze wat beter leert kennen, muv eenden.
Die momenten dat koeien voor het eerst weer buiten komen![]()
![]()
![]()
Ja, ik bedoelde het kan altijd erger en zo dom ben je echt niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedankt voor deze boost in zelfvertrouwen.
Wat let je om je oogbollen zwart te laten kleuren dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar serieus op in.
Nee. En ik doe flauw omdat ik er soms wat onzeker van word als ik mensen hoor praten over wat ze aantrekkelijk vinden, omdat dat eigenlijk nooit matcht met hoe ik ben.
Dat heeft niets met die mensen te maken verder. Eigenlijk moet ik zo vlak na therapie gewoon even m'n mond houden of zo.
Ik hoop het, maar sommige landgenoten zijn echt zo dom...quote:
Nou lekker dan US, nu moeten we op de stoep een bakje chinees eten omdat je niet binnen mocht met je tanktopquote:Op maandag 31 maart 2025 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek voor de gelegenheid iets bloots van boven aan, zin in.
Ik dacht dat Amerikanen dom waren. Deze kan zo emigrerenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar sommige landgenoten zijn echt zo dom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |