SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat Hitster spelen is echt slecht voor je spotify algoritme. Luister graag discover weekly lijst voor nieuwe pareltjes, maar dat sluit nu niet meer aan op mijn muziekstijl.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou dat is heel mooiquote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey, zonder sinterklaaskapoentje was het me nooit gelukt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja hierom probeer ik mn playlist zo min mogelijk te vervuilenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
Dat Hitster spelen is echt slecht voor je spotify algoritme. Luister graag discover weekly lijst voor nieuwe pareltjes, maar dat sluit nu niet meer aan op mijn muziekstijl.![]()
ow en @Fogel zoek jezelfquote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer, de samenvatting van de maand maart
[ link | afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Wauw mooi getekendquote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb zelf zaterdag een klein doek bij de action gekocht en ging volle moed aan de slag met een idee dat ik had. Eerst tekenen en dan schilderen. Maar na 10 minuten klopte er al helemaal niks meer vd verhoudingen en ging ik het boos oververven met wit. Morgen nieuwe start maken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het was een geveik was een keer heel ver met een groot schilderijquote:Op maandag 31 maart 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf zaterdag een klein doek bij de action gekocht en ging volle moed aan de slag met een idee dat ik had. Eerst tekenen en dan schilderen. Maar na 10 minuten klopte er al helemaal niks meer vd verhoudingen en ging ik het boos oververven met wit. Morgen nieuwe start maken.
maar we hadden een puppy
en die wist je poept buiten of op de kranten
en het schilderij stond op een stoel
en was blijkbaar gevallen toen we niet thuis waren
dus de puppy heeft toen heel braaf zijn grote boodschap daarop gedaan
nooit meer zoiets groots begonnen te makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sorry dat ik heel hard moest lachenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
het was een geve
[..]
ik was een keer heel ver met een groot schilderij
maar we hadden een puppy
en die wist je poept buiten of op de kranten
en het schilderij stond op een stoel
en was blijkbaar gevallen toen we niet thuis waren
dus de puppy heeft toen heel braaf zijn grote boodschap daarop gedaan
nooit meer zoiets groots begonnen te makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mag
het was frustrerend maar ook zo van ja ze deed wat juist wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja verschrikkelijk frustrerend lijkt me. Extra omdat je niemand de schuld kunt geven eigenlijk :/quote:Op maandag 31 maart 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
mag
het was frustrerend maar ook zo van ja ze deed wat juist wasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
soms wil het universum gewoon zeggen van joh deze doen we nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: