Percentage uitkeringen in Gouda is bizar laag.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:12 schreef Patroon het volgende:
Dat kunnen die mensen van een bijstandsuitkering nooit betalen
Per gezin he. Gezien ze allemaal elf-en-dertig kinderen hebben kan dat makkelijk. En dan reken je de bakken zwart geld nog niet mee.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Percentage uitkeringen in Gouda is bizar laag.
Maar de salarissen zijn ondergemiddeld met 32.500 euro per jaar bruto... dan kan je toch geen 2500 eur van de meesten vragen man
Ik neem aan dat deze toko geen anbi status heeft en giften dus niet fiscaal aftrekbaar zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vragen mag toch? Wat is het probleem? Anders komt het geld wel uit Qatar of Saudi Arabie. Die donaties zijn ook nog eens fiscaal aftrekbaar.
Is ook gewoon een schijnvertoning. Er wordt nergens binnen de islam gezegd hoe een moskee eruit moet zien. Ze kunnen ook gewoon een bestaande lege zaal kopen in een normaal pand.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ja, het is uiteindelijk zo dat de moskeeën niet uit de hemel komen vallen.
Niet?
En ik maar denken dat in de verhalen in de sprookjesboeken - die als ultieme waarheid verkocht worden - het heel gebruikelijk is dat zaken zomaar uit de hemel komen vallen. Zo leer je nog eens wat!
Religieuze instellingen hebben gewoon een ANBI status.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze toko geen anbi status heeft en giften dus niet fiscaal aftrekbaar zijn.
En vervolgens allemaal naar de gemeente rennen voor een vergoeding omdat ze niet rond kunnen komen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/i(...)mel-vallen~a831500d/
[..]
Wat is dit voor schaamteloos bedrag. En dan nog mensen shamen met "is een belangrijke dag en zakat is een plicht in de islam"!!
"2500 is verdedigbaar". Deze man is wereldvreemd...
Daarvoor moet je wel belastingbetaler zijn. Iemand met een uitkering heeft niks om het vanaf te trekken.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vragen mag toch? Wat is het probleem? Anders komt het geld wel uit Qatar of Saudi Arabie. Die donaties zijn ook nog eens fiscaal aftrekbaar.
Almachtige goden die willen dat stervelingen ze aanbidden, maar ondanks hun omnipotentie diezelfde gelovigen wel laten aanmodderen met aardse concepten als geld inzamelen en jarenlang bouwen, in plaats van het gewenste aantal gebedshuizen gewoon spawnen zoals ze ook zogenaamd met de aarde en alle levende dingen erop hebben gedaanquote:Op maandag 31 maart 2025 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ja, het is uiteindelijk zo dat de moskeeën niet uit de hemel komen vallen.
Niet?
En ik maar denken dat in de verhalen in de sprookjesboeken - die als ultieme waarheid verkocht worden - het heel gebruikelijk is dat zaken zomaar uit de hemel komen vallen. Zo leer je nog eens wat!
Aangezien het overgrote deel een uitkering heeft komt het daar wel op neer.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:36 schreef Gia het volgende:
als het maar niet op het conto van de belastingbetaler komt.
Ze willen vooral op de kathedraal van Constantinopel lijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is ook gewoon een schijnvertoning. Er wordt nergens binnen de islam gezegd hoe een moskee eruit moet zien. Ze kunnen ook gewoon een bestaande lege zaal kopen in een normaal pand.
Zo'n moskee met minaretten etc. is een uitvinding van de bourgeoisie
De TT doet lijken alsof dit om de belastingbetaler gaat, maar dit gaat gewoon om gezinnen die zich vrijwillig bij die vereniging hebben aangesloten. Dit is in de categorie: "amateurclub vraagt leden om donaties voor de bouw van een nieuwe hoofdtribune". Ze vragen een beetje veel, oke, maar verder niet nieuwswaardig volgens mij.quote:Dat gaat om gezinnen die zijn aangesloten bij het centrum. Oorspronkelijk was het gevraagde bedrag aan deze gezinnen 1500 euro. ,,Maar dat bleek niet voldoende.”
Of met agenten en fietsers die door rood rijden op bizar onoverzichtelijke plaatsen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Almachtige goden die willen dat stervelingen ze aanbidden, maar ondanks hun omnipotentie diezelfde gelovigen wel laten aanmodderen met aardse concepten als geld inzamelen en jarenlang bouwen, in plaats van het gewenste aantal gebedshuizen gewoon spawnen zoals ze ook zogenaamd met de aarde en alle levende dingen erop hebben gedaan
Waarom niet?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze toko geen anbi status heeft en giften dus niet fiscaal aftrekbaar zijn.
Iemand met een uitkering mag zelf weten waaraan hij/zij dat uitgeeft. Je kan dan niet spreken alsof de belastingbetaler dit betaalt, helemaal als die mensen vervolgens niet aanspraak doen op extra uitkeringen om deze donaties te compenseren.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef mackinac het volgende:
[..]
Aangezien het overgrote deel een uitkering heeft komt het daar wel op neer.
Wat ze met hun uitkering doen, moeten ze lekker zelf weten, als ze hier maar geen extra geld voor krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef mackinac het volgende:
[..]
Kan je dat gegeven ook met cijfers onderbouwen of is je onderbuik de informatiebron?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ja hoor, kerk waar mijn vriendin in haar thuisland lange tijd naartoe ging bijvoorbeeld, het was toch wel de bedoeling om een tiende van je inkomen in te leveren. Vervolgens kon de pastoor met zijn gezin lekker wekenlang door de VS trekken en verblijven in luxe hotels enzo.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:12 schreef herverwijderd het volgende:
Altijd nog minder dan de tienden, lijkt me. Volgens mij zijn er geloofsstromingen waar die nog steeds geheven wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |