Oh dit was ook zo vreselijk naar en verdrietig..quote:Op maandag 31 maart 2025 22:07 schreef roos94 het volgende:
Hopelijk geen ruben en julian verhaaltje .
Waarom zoiets verzinnen?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat buurtbewoners allemaal roeptoeteren is niet altijd correct
Misschien ergens in een vuilnisbak ......quote:Op maandag 31 maart 2025 22:15 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Oh dit was ook zo vreselijk naar en verdrietig..
Wat ik alleen niet zo goed snap... zijn telefoon heeft bereik? Maar er wordt niet opgenomen... Dan kunnen ze toch wel zien waar de telefoon zich ongeveer bevindt? Of is dat alleen als er wordt opgenomen?
Mja, maar wat kunnen ze doen dan? De politie bellen? En dan? "Meneer u staat geparkeerd voor uw eigen woning en u lacht raar, u bent gearresteerd"quote:Op maandag 31 maart 2025 22:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
♫"En we stonden erbij en keken ernaar"♫
Waarom ben ik dit gaan googelenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:07 schreef roos94 het volgende:
Hopelijk geen ruben en julian verhaaltje .
Politiehonden erbij die misschien wat geroken zouden kunnen hebben .....quote:Op maandag 31 maart 2025 22:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mja, maar wat kunnen ze doen dan? De politie bellen? En dan? "Meneer u staat geparkeerd voor uw eigen woning en u lacht raar, u bent gearresteerd"
Ik deed dat dus ook... Gewoon allemaal te triest voor woorden.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:23 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom ben ik dit gaan googelen
De kinderen zijn vandaag verdwenen, en meneer was in het weekend aan het tuinieren. Wat hij toen ook aan het doen was, hij kan er chronologisch gezien onmogelijk de kinderen begraven hebben.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
Politiehonden erbij die misschien wat geroken zouden kunnen hebben .....
Hij kan voorbereidingen daarvoor getroffen hebben .....quote:Op maandag 31 maart 2025 22:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De kinderen zijn vandaag verdwenen, en meneer was in het weekend aan het tuinieren. Wat hij toen ook aan het doen was, hij kan er chronologisch gezien onmogelijk de kinderen begraven hebben.
Geven licht in het donker.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:21 schreef Papabear het volgende:
De 11-jarige Leya’nyssa is een meisje van ongeveer 1.55m lang. Ze heeft lichte ogen. De 6-jarige M’qaydian is een jongen van 1.25m lang. Ook hij heeft lichte ogen.
Neenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:37 schreef r_one het volgende:
Naam en foto van de vader posten is zeker niet toegestaan?
Check. Dan laat ik dat achterwege.quote:
Wij allemaal denk en hoop ikquote:
Het Amber Alert an sich is al zorgwekkend. Dat gebeurt niet snel.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:48 schreef Momo het volgende:
Verhaal van RTV Oost van de buurtbewoners vader is wel echt zorgwekkend...
Ik vermoed dat er een gezinshuis wordt bedoeld ipv een gezinsvervangend tehuis. Gezinshuizen zijn kleinschalige opvanghuizen met pleegouders. Gezinsvervangende huizen is meer voor kinderen/jeugdigen met een beperking/trauma oid en wordt over het algemeen gerund door professionals.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik deed dat dus ook... Gewoon allemaal te triest voor woorden.
Ik begrijp nog 1 dingetje niet. Ze zaten in een gezinsvervangend huis maar dus niet bij de pleegouders?
En niemand wist wat voor kleding ze aan hadden?
Wat hem misschien enigszins vrijpleit (met die schop en vuilniszakken):quote:Op maandag 31 maart 2025 22:48 schreef Momo het volgende:
Verhaal van RTV Oost van de buurtbewoners vader is wel echt zorgwekkend...
Zou je de quote van mijn post weg willen halen? Ik wil me eigenlijk helemaal niet bezig houden met dit onderdeel vh verhaal. Daarom heb ik mijn post ook bijna meteen na het plaatsen leeggemaakt.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik bedoelde het pand waar zijn kantoor tot 2 weken geleden gevestigd was, niet zijn woonadres (wat inderdaad een grote puinhoop is)
Met genoegen (had je edit gemist).quote:Op maandag 31 maart 2025 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je de quote van mijn post weg willen halen? Ik wil me eigenlijk helemaal niet bezig houden met dit onderdeel vh verhaal. Daarom heb ik mijn post ook bijna meteen na het plaatsen leeggemaakt.
Dank alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |