Straks NatteCrack_quote:Op maandag 31 maart 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hahatjes
en @:nattekat ik gebruik alleen bumble. Gisteren weer geinstallieerd, heb al mn likes er uit gegooid en nieuwe start kan van start
Wat oppervlakkig.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, hoe vind je het?
ik heb een match met iemand waarvan ik eigenlijk geen idee heb wat zn hobbys zijn maar hij is wel lekker
Ik las verkeerd, vraag niet hoequote:
Oh. Hihi.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kom juist net thuis van eten :p
Volgens mij wil ze zijn oppervlak maar graag zien.quote:
Meer vleeskeuring dan Breeze, ben ik geen fan van.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, hoe vind je het?
ik heb een match met iemand waarvan ik eigenlijk geen idee heb wat zn hobbys zijn maar hij is wel lekker
k wilde eigenlijk die lekkerste pasta gaan eten maar heb de verstandige keuze gemaakt door yellow noodles met kip te gaan etenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Hihi.
Wat heb je gegeten? En met wat er bij?
Nouja als ik je niet lekker vindt dan hoef ik je ook niet als relatiemateriaalquote:Op maandag 31 maart 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze zijn oppervlak maar graag zien.
ahhh, Breeze was die waar je meteen moest afspreken?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer vleeskeuring dan Breeze, ben ik geen fan van.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja als ik je niet lekker vindt dan hoef ik je ook niet als relatiemateriaalof seksmateriaal
[..]
ahhh, Breeze was die waar je meteen moest afspreken?
Dat is wel de hoofdreden waarom ik die dingen niet gebruik.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je verwacht het niet bij een datingapp
Ik hoef al die dingen persoonlijk niet, een paar aspecten vind ik belangrijk/leuk om te weten en de rest is bij mij veel 'blablablala' en zegt niks over hoe leuk iemand is en of ik met die persoon ga matchen. Ik vorm mijn eckte mening pas als ik mensen heb ontmoet, daarvoor is het veelal een 'vind ik je er leuk uit zien en lijkt het alsof je iets van een persoonlijkheid hebt die aansluit bij die van mij'quote:Op maandag 31 maart 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar gewoon de standaarddingen in dat profiel zijn al redelijk voldoende om een eerste indruk van persoonlijkheid te krijgen. Bij Bumble is het veel oppervlakkiger en krijg je ook minder ruimte.
okequote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel de hoofdreden waarom ik die dingen niet gebruik.
Ja, ik kreeg ook dat pushberichtquote:Op maandag 31 maart 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Amber alert voor twee in Dalfsen vermiste kinderen van 6 en 11 jaar - https://nos.nl/l/2561815
Probeer nu de gratis versie geoforce uitquote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel de hoofdreden waarom ik die dingen niet gebruik.
Lekker belangrijk, hij woont in Nederlandquote:Op maandag 31 maart 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Mijn Engels heeft echt een error de laatste dagen. Ik wil het ook gewoon perfect doen als ik mijn bovenbuurman uit Spanje iets wil vragen.Wil niet overkomen alsof ik geen Engels kan haha.
(hij spreekt geen Nederlands maar vloeiend Engels)
Ik ook jaquote:Op maandag 31 maart 2025 13:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook dat pushbericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |