Dat dan weer niet, maar daar gaat wel een week overheen voordat het beschimmeld isquote:
Dit. Ik proef geen verschil.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een zeldzaam plakkerig bolletje na merk ik weinig verschil. En anders moet ik alles steeds weggooien.
Maar dan is er toch geen probleem?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is iets mee, maar ik weet niet wat
Oud brood kan ik dan weer prima eten
Ik eet alleen brood als lunch. Dus ik zou dan volgende week maandag het brood pas nodig hebben. Dus beschimmeld dan.quote:
Misschien kun je het aan het eind van de week weer uit de vriezer halen en het dan oud laten worden voordat je het eet. Dan is de vriezersmaak er misschien vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet alleen brood als lunch. Dus ik zou dan volgende week maandag het brood pas nodig hebben. Dus beschimmeld dan.
Ik gooi het wel in de vriezer, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik het niet te pruimen vind.
Goed voor de darmflora.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker kauwen op hele klonten groene schimmels.
Poep ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Schimmels geven wel een mooie aardse smaak aan het brood
Het zit er weer geld'rop voor vandaag?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer een postronde van 35 km gehad. Geldrop
quote:Op maandag 31 maart 2025 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zit er weer geld'rop voor vandaag?
Dat heb ik dan weer met rollades.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het altijd licht verdacht dat US zo'n ontwikkeld palet heeft van poep en toiletsmaken.
'Ach dat ene blauwe puntje pluk ik er gewoon even af.'quote:Op maandag 31 maart 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker kauwen op hele klonten groene schimmels.
Overgegeven in m'n mond.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Schimmels geven wel een mooie aardse smaak aan het brood
goed om te wetenquote:
Net zoals mensen de schimmel van en blok kaas afsnijden en de rest opetenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ach dat ene blauwe puntje pluk ik er gewoon even af.'
Preutse jankerdquote:Op maandag 31 maart 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals mensen de schimmel van en blok kaas afsnijden en de rest opeten![]()
x 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |