Van een duin af?quote:
dat selectief quoten werkt hier al jaren nietquote:Op zondag 30 maart 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had je per ongeluk die regel tekst geselecteerd toen je op quoten drukte.
Op mobiel sowieso niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat selectief quoten werkt hier al jaren niet
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Wut is @:Nattekat jarig?
Gefeliciteerd kerel![]()
![]()
Hij wordt gefeliciteerd omdat hij groente gekookt heeft mensen. Zie onderin de OPquote:
Ik geloofde het al meteen niet, Ookal om dat de vorige TT ook al een felicitatie was voor een niet jarigequote:Op zondag 30 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij wordt gefeliciteerd omdat hij groente gekookt heeft mensen. Zie onderin de OP
Reden genoeg voor een feestje.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij wordt gefeliciteerd omdat hij groente gekookt heeft mensen. Zie onderin de OP
ik weet dat het erzou moeten zijn, werkt gewoon niet, iets aan fok is stuk hierquote:
Ok, we zijn allemaal schapenquote:Op zondag 30 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan doe ik de felicitatie prima met puntjesquote:Op zondag 30 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Feliciteren kan altijd.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Stelletje schapen.
Extra grappig omdat er vanmiddag andere schapen waren.
Nee Karzai had vanavond schaapjes op de grillquote:Op zondag 30 maart 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Stelletje schapen.
Extra grappig omdat er vanmiddag andere schapen waren.
Hadden ze ook trek?quote:Op zondag 30 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gisteren ook schaapjes bij de mixed grill
Jij hoort te slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |