Goedkoper gaat het toch niet meer worden zeggen ze.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In een hoekje van de tuin, om je tent op te zetten?
Dat is altijd een verrassingquote:Op zondag 30 maart 2025 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt het dan beter of erger?
Oh dat laatste is wel jammerquote:Op zondag 30 maart 2025 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klussen is sws voor rekening van de GGZ. Ik mag waarschijnlijk zelf niets aanpassen, zelfs geen likje verf op de muur..
Ja, denk hetquote:Op zondag 30 maart 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had je per ongeluk die regel tekst geselecteerd toen je op quoten drukte.
Zo rollen wijquote:Op zondag 30 maart 2025 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
@:haags en ik zorgen wel weer voor de dijenkleters
Weer??quote:Op zondag 30 maart 2025 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
@:haags en ik zorgen wel weer voor de dijenkleters
Rustaaaaaaagggggquote:Op zondag 30 maart 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer??
De eerste keer moet nog komen hoor
Van een duin af?quote:
dat selectief quoten werkt hier al jaren nietquote:Op zondag 30 maart 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had je per ongeluk die regel tekst geselecteerd toen je op quoten drukte.
Op mobiel sowieso niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat selectief quoten werkt hier al jaren niet
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Wut is @:Nattekat jarig?
Gefeliciteerd kerel![]()
![]()
Hij wordt gefeliciteerd omdat hij groente gekookt heeft mensen. Zie onderin de OPquote:
Ik geloofde het al meteen niet, Ookal om dat de vorige TT ook al een felicitatie was voor een niet jarigequote:Op zondag 30 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij wordt gefeliciteerd omdat hij groente gekookt heeft mensen. Zie onderin de OP
Reden genoeg voor een feestje.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij wordt gefeliciteerd omdat hij groente gekookt heeft mensen. Zie onderin de OP
ik weet dat het erzou moeten zijn, werkt gewoon niet, iets aan fok is stuk hierquote:
Ok, we zijn allemaal schapenquote:Op zondag 30 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |