Wat een lul de behanger ook he.quote:NBC News vroeg naar een mogelijk scenario waarin vicepresident J.D. Vance zich kandidaat zou stellen als president en de rol van president daarna aan Trump zou overdragen. Trump zei dat dat 'een manier' is. "Maar er zijn ook andere manieren." Hij wilde er niet over uitweiden.
Ik wilde al vragen of het niets voor je was.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik voor een 6 maanden muy thai cursus voor de dtv. is denk ik mijn beste optie en ook de enige optie in hier op het eiland
Oke dan. Beetje maf.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat het een thaise culturele activiteit moet zijn , ze hebben geen vaste lijst met dingen maar taalcursussen worden 99% afgewezen
Is Pikachu niet meer op de vlucht?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijn-opties-geen-grap
Surprised Pikachu
Als je nou verder gaat met een opleiding programmeren of zo, ben je dan geen digital nomad?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat het een thaise culturele activiteit moet zijn , ze hebben geen vaste lijst met dingen maar taalcursussen worden 99% afgewezen
Ik mag het misschien niet zeggen maar ik hoop dat hij zijn tweede termijn niet eens volledig haalt.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijn-opties-geen-grap
Surprised Pikachu
quote:Op maandag 31 maart 2025 10:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of het niets voor je was.ik zie het wel voor me hoor.
Vind muy thai niet leuk maar hoeft niet te gaan. Als je maar betaaldquote:
Nee moet een baan zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nou verder gaat met een opleiding programmeren of zo, ben je dan geen digital nomad?
Heeft 3 capabele zonen die het nog over kunnen nemen.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
nou ja misschien leeft die niet eens zo lang
Power corrupts.quote:
Hebben ze geen Muay-kite cursus of zo?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
oeeh woensdag kunnen we weer kitesurfen
In de lucht schoppen?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben ze geen Muay-kite cursus of zo?
quote:Op maandag 31 maart 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben ze geen Muay-kite cursus of zo?
Is er niet iets van een kookopleiding? Dat je een beetje Thaise dingen leert koken.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee helaas. Ja thaise taal was het beste geweest maar goed gaat niet
Ja die is er ook maar niet op het eiland. Er is er 1 op samui. Maar dat is maar 12 dagen. Dus dan is de kans groot dat je visa aanvraag wordt afgewezen want waarom zou je voor 12 dagen 5 jarig visa nodig hebben ?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er niet iets van een kookopleiding? Dat je een beetje Thaise dingen leert koken.
Ik heb daar echt nul last van. Ik zie daar wel weer een voordeel van in want langer licht 's avonds.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Het is altijd genieten van die jankverhalen over het verschoven uur.
Les 1.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er niet iets van een kookopleiding? Dat je een beetje Thaise dingen leert koken.
Ik heb er wel even last van dat ik nu heel vroeg op moet staan als avondmens, maar dat is niet zo heel dramatisch verder.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nul last van. Ik zie daar wel weer een voordeel van in want langer licht 's avonds.
Wat een gedoe allemaal. Ze zouden een cursus moeten geven voor het aanvragen van een Thais visum, die je dan ook kunt opgeven.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die is er ook maar niet op het eiland. Er is er 1 op samui. Maar dat is maar 12 dagen. Dus dan is de kans groot dat je visa aanvraag wordt afgewezen want waarom zou je voor 12 dagen 5 jarig visa nodig hebben ?![]()
en de kosten voor het aanvragen van het visa krijg je niet terug bij een afwijzing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |