SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reden van deze TTquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee nee, dat was het voor vandaag. Wel het liedje herstart omdat ik de eerste keer niet 100% van kon genietenquote:
Trustequote:Op zondag 30 maart 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja morgen moeten we er wel vroeg weer uit allen. Dus ik ga maar vast eens opbreken.
Talent is overal te vinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
_!
Dit is niet echt toch?
Bekijk deze YouTube-video
Klassiekerquote:Op zondag 30 maart 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
_!
Dit is niet echt toch?
Bekijk deze YouTube-video
Zal nog wel later worden.quote:
lekker, nog plannen?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Na de komende werkweek ben ik lekker een weekje vrij
Ik wil sowieso naar Ouwehands Dierenparkquote:
Leuk park is dat.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil sowieso naar Ouwehands Dierenpark
Ook een museum bezoeken hou ik als optie. En ik wil ook wat gaan drinken met mijn 2 persoonlijk begeleiders alvast ter afscheid, Hoewel de verhuisdatum nog niet bekend is. Ik heb die week toch de tijd en misschien gaat dat niet lukken naarmate de verhuizing echt dichterbij kimt.
Zeker. Ben er een paar jaar geleden geweest. Maar nu zitten er sinds een klein jaar Koala'squote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
Zitten de koala's samen? Dan zijn ze co-koala's.
Dank voor de tip! Ik zocht nog een huisje.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:17 schreef sacha het volgende:
koopje!
https://www.funda.nl/deta(...)-boslaan-4/89315950/
Wordt je dan ook gelijk eigenaar van heel Oost-Vlieland?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:17 schreef sacha het volgende:
koopje!
neen, van een aftands kippenhokquote:Op zondag 30 maart 2025 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt je dan ook gelijk eigenaar van heel Oost-Vlieland?
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:17 schreef sacha het volgende:
koopje!
Had hier niet eens aan gedacht, goed dat ze nog even zeggen dat het druk is met toeristenquote:Ondanks de toeristen die dagelijks per boot arriveren en de drukte in hotels, B&B's en de jachthaven, voelt dit autoluwe natuureiland nooit overvol.
Gaat er een trein naar m'n werk vanaf daar? Dan heb ik misschien nog interesse.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:17 schreef sacha het volgende:
koopje!
Is ook wel een hele hoge prijs voor zon huis. Zit je op vlieland poe poequote:Op zondag 30 maart 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Had hier niet eens aan gedacht, goed dat ze nog even zeggen dat het druk is met toeristenWas er gelijk klaar mee.
Als je zelf een rails aanlegt dat verbind met den holder wellicht welquote:Op zondag 30 maart 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat er een trein naar m'n werk vanaf daar? Dan heb ik misschien nog interesse.
het eiland heeft 1 bushokje, is dat wat?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een hoekje van de tuin, om je tent op te zetten?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook wel karig, maar goed wordt wss te weinig gebruiktquote:Op zondag 30 maart 2025 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
het eiland heeft 1 bushokje, is dat wat?
Fijn dat je een plekje hebt gekregen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil sowieso naar Ouwehands Dierenpark
Ook een museum bezoeken hou ik als optie. En ik wil ook wat gaan drinken met mijn 2 persoonlijk begeleiders alvast ter afscheid, Hoewel de verhuisdatum nog niet bekend is. Ik heb die week toch de tijd en misschien gaat dat niet lukken naarmate de verhuizing echt dichterbij kimt.
Ook dat is nog niet helemaal 100% zeker. Maar gaat sowieso voor september verhuisd worden, want dan moeten we er hier uit...quote:Op zondag 30 maart 2025 21:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fijn dat je een plekje hebt gekregen.
Geen idee hoeveel keuze je hebt? Tis helaas ook weer niet voor t oprapenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet helemaal 100% zeker. Maar gaat sowieso voor september verhuisd worden, want dan moeten we er hier uit...
Ik denk wel dat ik de aangeboden woning ga accepteren hoor. Maar ik heb het nog niet van binnen gezien...
Worst case het KSC Klusteam optrommelenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet helemaal 100% zeker. Maar gaat sowieso voor september verhuisd worden, want dan moeten we er hier uit...
Ik denk wel dat ik de aangeboden woning ga accepteren hoor. Maar ik heb het nog niet van binnen gezien...
Wordt het dan beter of erger?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Worst case het KSC Klusteam optrommelen
Ze hebben me vanuit de GGZ dit aangeboden, als ik het afwijs gaan ze nogmaals op zoek. Maar dan is de kans wel kleiner dat het echt iets zelfstandigs gaat worden, want veel tijd is er niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]l
Geen idee hoeveel keuze je hebt? Tis helaas ook weer niet voor t oprapen
Klussen is sws voor rekening van de GGZ. Ik mag waarschijnlijk zelf niets aanpassen, zelfs geen likje verf op de muur..quote:Op zondag 30 maart 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Op zondag 30 maart 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |