Het ging erover nav wat Jordy net zei in de tuin. Ik kijk persoonlijk ook niet zozeer naar het stelen wat iedereen deed (hoewel dat niet mijn stijl is per se en imo ook in dat opzicht dat groepje daarin uitblonk qua frequentie), maar vooral naar wat er in de decision room telkens gebeurde en sneaky werd weggesluisd door een specifiek aantal mensen en zeker niet iedereen.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben het gesteggel over eten stelen wel zat. Iedereen deed het en nu doen ze het niet meer. Ze hebben een leuke sfeer nu met hun vieren.
Slaap lekker!
Wij hebben 2 streams en regelmatig een SL.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het ging erover nav wat Jordy net zei in de tuin. Ik kijk persoonlijk ook niet zozeer naar het stelen wat iedereen deed (hoewel imo ook in dat opzicht dat groepje daarin uitblonk qua frequentie), maar vooral naar wat er in de decision room telkens gebeurde en sneaky werd weggesluisd door een specifiek aantal mensen en zeker niet iedereen.
Maar goed ;p het moment is inmiddels geweest. Boeie ook verder, maar het was imo wel grappig dat Jordy het gek vond dat de vraagstelling in de podcast daarover negatief was.
Slaap lekker![]()
Zo heeft Jane geld gejat van ze, en heeft kartel vaak meer geld betaald voor boodschappen dan de bedoeling was en hebben de anderen daarvan geprofiteerd, ook alle andere bewoners hebben stiekem eten tot zich genomen en verstopt (bij Jane stond een weckpotje cacao in de kast verstopt) dus je kunt niet het één afkeuren en daarna bewust weglaten wat de anderen hebben gedaanquote:Op zondag 30 maart 2025 23:09 schreef Willewa het volgende:
Jordy vond ‘vinden jullie het normaal om telkens eten te stelen?’ in een podcast, een negatieve vraagstelling.
Dat goedpraten van het stelen ook van Jolien (elke keer)(‘maar we hebben ook een paar keer wat meer betaald’) . Je ontneemt daarmee anderen de kans om ook dingen te kunnen nemen/hebben en verzwijgt het en stopt het stiekem weg, dus het is hoe dan ook sneaky gedrag waarvan je deep down weet dat het niet eerlijk is. Ik vind die 2 wel echt apart in gedrag. Sneaky.
Lol ik hoef nu echt geen hele discussie weer over het eten en stelen. Daar ging het me helemaal niet zo om. Ik hoor een boel ‘maar zij, maar zij’-whataboutism. Maakt het gedrag niet anders imo. Ik vind die kampenstrijden hier wel lastig hoor. Dat als je iets over de één zegt dat gelijk de ‘andere’ kant er weer bovenop springt omdat veronderstelt wordt dat je ‘van de andere kant’ bent ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij hebben 2 streams en regelmatig een SL.
Je hoorde later van iedereen dat ze ook eten hadden gestolen, we hebben het alleen niet op stream en in de afleveringen gezien. Van het kartel wel, dus die worden er op aangekeken. Ondanks dat een Wicky heeft gezegd dat ook hij en Elsa eten hebben gestolen en achtergehouden, wordt hier door sommigen stug volgehouden van niet. Daarom ben ik die discussie zat.
En ben het met Jordy eens, de vraagstelling was negatief, maar dat is mijn mening.
Ben het niet eens met alles wat je daar zegt, maar ik ga niet weer in deze hele discussie belanden. Dat was mijn bedoeling niet eens. Laten we het maar laten.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:27 schreef riri het volgende:
[..]
Zo heeft Jane geld gejat van ze, en heeft kartel vaak meer geld betaald voor boodschappen dan de bedoeling was en hebben de anderen daarvan geprofiteerd, ook alle andere bewoners hebben stiekem eten tot zich genomen en verstopt (bij Jane stond een weckpotje cacao in de kast verstopt) dus je kunt niet het één afkeuren en daarna bewust weglaten wat de anderen hebben gedaan
Ze hebben groot gelijkquote:
dat is dus voor de schreeuwers buiten dan komt er een sl en dan hoor je die dus nietquote:
ze hadden het van de week wel over knoppen indrukken ofzo ietsquote:Op zondag 30 maart 2025 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Sharice nu echt niet door de de namen op alfabetische volgorde genoemd worden. Ze zegt elke keer weer, ik ben weer als laatste
Bah dat is echt smerig. Staan/lopen roken waar mensen liggen te slapen en de rook naar binnen kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:38 schreef Willewa het volgende:
Sharice wordt wakker en pakt haar microfoon van de grond en zegt volgens mij ‘Big Brother, het ruikt hier naar sigaret’. En legt de mic weer weg en slaapt verder.
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
zal ook weer eens niet , sharice heeft de dark cloud en kan iedereen chanteren
had ze dit gezegd?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:33 schreef odie22 het volgende:
wist ook geen filmpjes, kan tot 2013 terug filmpjes zien , alle vrienden zijn bang van haar
hij nam een hoerenbadjequote:
ja maar zoals nu ook niet echt een douche ja koud, dan beter maar even zo wassen denk ik dan ook hahaquote:Op zondag 30 maart 2025 23:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger, hier het zelfde 1x in de week douche en rest van de week in het lavet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |