Mattie vind ik niet zo'n complex in elkaar zittend persoonquote:Op zondag 30 maart 2025 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, maar dat heeft Mattheus ook.
Maar bij Sharice valt het heel erg op
mattie wil gene problemen en loopt er voor weg, zoals hij zelf al vaker heeft gezegd, vluchtgedrag.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Mattie vind ik niet zo'n complex in elkaar zittend persoon
nou snel weer over, heb weken naar dat gezeur over djeff moeten luisterenquote:Op zondag 30 maart 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze vertelde net ook tegen Sharice dat voordat haar ma daar kwam ze de brief van Jeff wel 20 x gelezen had maar het gevoel niet meer hetzelfde was en ze dit tegen Matthie had gezegd.![]()
jolientje is snel verliefd.. en dat gaat snel weer over
Inderdaad, een beetje simpel. Weinig dieps in.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Mattie vind ik niet zo'n complex in elkaar zittend persoon
quote:Op zondag 30 maart 2025 22:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou snel weer over, heb weken naar dat gezeur over djeff moeten luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 30 maart 2025 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege dienst, tot 2100 uur staat online .....
Waar staat dit,?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook met haar... op een gegeven moment begint die stem en manier van praten echt te irriteren...quote:Op zondag 30 maart 2025 22:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jee jolien nu maar even 10 minuten stoppen met praten wat een zeurstem als je dat lang hoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was ook echt goorquote:Op zondag 30 maart 2025 22:44 schreef kater1 het volgende:
Over dat ze thuis best vies zijn van anderen maar in het huis zelfs tandpasta deelden. Ze huiveren wel bij het idee dat ze dat moesten.
Nee hoor ze was gewoon wakker stond net afwas af te drogen,quote:Op zondag 30 maart 2025 22:43 schreef kater1 het volgende:
Ze vinden het jammer dat Sharice er niet bij is, zo die laatste avonden samen. Ze blijkt al te slapen.
Maar ze wilde er niet bij zitten...quote:Op zondag 30 maart 2025 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee hoor ze was gewoon walker stond net afwas af te drogen,
Ja maar je schreef dat ze al bleek te slapenquote:
Ik dacht dat ze dat zeiden...quote:Op zondag 30 maart 2025 22:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar je schreef dat ze al bleek te slapen
Ja helemaal mee eensquote:Op zondag 30 maart 2025 22:40 schreef Linnied het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met haar... op een gegeven moment begint die stem en manier van praten echt te irriteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |